[NAVIGACIJA] I-GO novosti

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Ecan, če ne bi bilo travnika in bi morali zemljevide kupovati, bi bilo jamranja in kritiziranja "nenatančnosti" v radiju 2 kilometrov od postelje veliko manj.
Točno tako. Nategnjene ovce ki dajo 100€ za AdriaRoute se sploh ne pritožujejo nad vodenjem in naključno nametanimi hišnimi številkami
evil.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Točno tako. Nategnjene ovce ki dajo 100€ za AdriaRoute se sploh ne pritožujejo nad vodenjem in naključno nametanimi hišnimi številkami
evil.gif
Zakaj nategnjene? Potem si tudi ti nategnjen, ker si dal, kolikor pač že, za hrano, namesto da bi jo pametno ukradel. Nekdo je za AR delal, da si jo ti lahko ukradel.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Točno tako. Nategnjene ovce ki dajo 100€ za AdriaRoute se sploh ne pritožujejo nad vodenjem in naključno nametanimi hišnimi številkami
evil.gif
Zakaj nategnjene? Potem si tudi ti nategnjen, ker si dal, kolikor pač že, za hrano, namesto da bi jo pametno ukradel. Nekdo je za AR delal, da si jo ti lahko ukradel.
Zato ker AdriaRoute v primerjavi s CityNavigatorjem niti slučajno ni vreden svojega denarja, pa kakorkoli že pogledaš. Da o tem kakšen je na splošno prikaz, vodenje in vmesnik pri Garminu niti ne govorim...

Ne govorim o kraji ampak o tem kaj dobiš za svoj denar
cool-1.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zato ker AdriaRoute v primerjavi s CityNavigatorjem niti slučajno ni vreden svojega denarja, pa kakorkoli že pogledaš. Da o tem kakšen je na splošno prikaz, vodenje in vmesnik pri Garminu niti ne govorim...

Ne govorim o kraji ampak o tem kaj dobiš za svoj denar
cool-1.gif

Dobiš, kar ponujajo. Izbira pri nakupu je prosta in nihče nikogar ne sili v nič. Prodajalec - izvajalec svoj produkt ceni, kakor ga pač ceni, ti pa se odloči.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Pa ravno to ti govorim! Ovce pač kupijo tisto kar se promovila kot najboljše in so lepo tiho ne glede na to kako zadeva deluje in relativno koliko je vredna ter se niti ne zavedajo da so nategnjeni (cena + slabo delovanje) oz si tega ne priznajo.
 

dejan_mik

Pripravnik
16. apr 2008
110
0
16
Pa si se kdaj vprašal kako to, da je pri nas toliko "ovac" z AR in Garminom? Zato, ker je Garmin pri nas z navigacijami začel, potem pa dolgo časa nič (+ reklamiranje na veliko) in tako je postal pojem za navigacije v očeh nerazledanih slovenskih ovac.
 
22. jul 2007
13.411
1.660
113
124
ali je se kdo opazil, da je naprava postala bolj odzivna po nalozitvi novih kartah-638LPWWY
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
ne, pri meni je največji problem 3D mapa, katera šteka..če je nimam naložene, dela zelo hitro.
 

Suly

Zelenc'
2. jan 2008
11
0
1
Zanima me par stvari glede TMC. Imam telefon HTC Diamond in tudi zadnji dve karti Slo (TA & MN). Kolikor mi je znano TMC deluje samo s pomočjo nekakšnega sprejemnika (antene), katera mislim da za Diamonda niti ne obstaja. Nekje pa sem zasledil da naj bi TMC deloval tudi preko radijskega sprejemnika (le tega telefon ima), ampak nevem ali to dejansko tako tudi je.

Skratka kako je s tem ?
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Ne potrebuješ nobene antene, so stručkoti že rešili z programom imenovanim hypergps..zadnja verzija je 8beta, samo namestiš si jo na telefon, zaženeš, šele na to zaženeš igo, vstaviš slušalke v telefon (ker služijo za sperjem postaj) in deluje. pri tmc nastavitvah v igo nastaviš na SAMODEJNO ISKANJE in ti najde RTVSLO v parih sekundah in to je to. prejemaš vse prometne info, ki jih oddajajo na rtvslo, lahko se jim izogneš.....itd...

Lp
 

digital24

Pripravnik
30. dec 2008
64
0
6
Še ena ugotovitev glede novih map 2009.06;

Prej se mi ni nikoli pripetilo, da bi mi navigacija ukazala naj zavijem čez dvojno polno črto na cesti rezervirani za motorni promet, kjer je omejitev 100 km/h. Pa če poznate odsek Poljane - Trebnje vam je takoj jasno, da je to največja napaka kar se lahko pri vodenju zgodi! Enako se je pripetilo na bivši H1 na odseku od Šmarjeških Toplic proti Otočcu, ko me je navigacija usmerila levo čez neprekinjeno črto, čeprav je uradni odcep na desni strani!

Sem pa testiral obe mapi MN in TA 2009.06.

V prejšnjih različicah se to ni dogajalo, upam da bo v naslednjih mapah to odpravljeno.



Prosim, da napišete še vaše ugotovitve o novih kartah 2009.06

lp Digital
 

lipan

Pripravnik
4. sep 2007
200
0
16
Imam občutek,da je T.A. v zadnji karti začel kopirat Monolitovo karo zato sedaj tudi pri T.A. prihaja do težav z vodenjem.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Čeprav je bilo rečeno že leta nazaj, da je T.A. karta najboljša
smile-1.gif


nakladanja, sama nakladanja - jaz sem ostal zelo razočaran nad to zadnjo TA karto saj so obljubili da bo slovenija 99% pokrita z TOČNIMI podatki kar pa še zdaleč ni res. nobene večje spremembe ni od prejšnjih. tudi če je, so napačni podatki v karti.

brezveze sploh debatirat o temu....testiral sem tudi monolitovo zadnjo karto. štart je bil iz Črnuč cilj Dob....po hitri cesti do Doba je sama ravnica. če bi se ravnal po navigaciji bi moral zaviti levo izven te hitre ceste in se nazaj vključit v hitro cesto
bonk.gif

da ne govorimo o vodenju, na ekrančku vidiš da moreš DRŽATI LEVO NA AVTOCESTI da greš proti ljubljani, ženska ki te vodi iz igo programa pa ti reče: ZAVIJTE DESNO!
bonk.gif


verjamem, da se te zadeve/napakice odpravljajo postopoma in nam ne preostane drugega kot počakat
priden.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Testiral Monolit v okolici MB - čista katastrofa (ni novih AC odsekov, napačne hitrostne omejitve, čudno vodenje) in prav tako TA pa še TA proti Morju.
TA ima vsaj vrisane nove odseke AC, nima pa Puchovega mostu na Ptuju, tudi priključne ceste ne (prejšnja serija ima vsaj priključno cesto - manjka pa most). Omejitve hitrosti so čudne (povsod znotraj MB 50, čeprav je ponekod 70 ali 30), na AC je omejitev 130 tudi skozi cestnine, čeprav stara karta iz 2008 ima na 5 m natančno zmanjševanje pred cestninami in čez Trojane.
Vodenje po TA je sicer kolikor toliko OK, ampak da te iz glavne ceste Izola Portorož v Strunjanu pošlje v Piran čez lokalno cesto - no ja.
Tudi mi ni jasno zakaj me recimo iz MB v KP okoli LJ pelje po V in J obvoznici, nazaj grede pa po Z in S.

Kot me je recimo na starih kartah in prejšnjih variantah softvera motilo prepogosto glasovno vodenje, se sedaj recimo od vstopa na AC pri KP ne oglasi do izstopa iz AC v MB - halo, vmes sta vsaj dva resna razcepa (LJ-Vič in LJ-Rudnik)

Se mi res zdi, da je ta zadnja verzija kr neki.
frown-1.gif
 

lipan

Pripravnik
4. sep 2007
200
0
16
Vsem en nasvet:NE BRISAT STARIH KART !
Čez 7 let vse prav pride,pri kartah bo pa še prej.
 

bose

Pripravnik
23. sep 2009
293
14
18
daleč,daleč,daleč proč
IGO uporabljam že kar nekaj časa (približno 3 leta), pa me je do sedaj še vedno pripeljal na cilj. Trenutno imam naložene karte 2009.06 od Monolita pa se mi zdi, da so kar dobre. Trenutno sem v Franciji, pa vedno najdem želeno destinacijo. Se pa spomnim, kako smo pred 10 in več leti iskali cilje po avtokartah. Verjemite, bilo je zelo naporno imeti na volanu avtokarto, spremljati tekoči promet, spremljati ulice, ter se pravilno orientirati. Prenekatero ulico si mimogrede zgrešil. Zaradi tega tudi sedanjemu vodenju preko GPS-a ne zamerim, če ne najde idealne poti do cilja. Po vsej verjetnosti pa je pot, ki jo predlaga še precej krajša kot pa, če moraš cilj slediti po avtokarti na kolenih med vožnjo.
Res je, da navigacija ni nadomestek za brezskrbno vožnjo, je namreč samo pripomoček pri vožnji, tako, da je še vedno potrebno gledati cestno signalizacijo. Je pa zelo uporabna in priročna, še posebej v mestih.
Včeraj sem začel potovanje v SLO do Nemčije, nadaljeval do Belgije, ter danes zaključil v Franciji. Tudi časi prihodov so v IGO-ju precej bolj realni kot v drugih navigacijah. Primer - :na relaciji München - SLO se sicer da predvideni čas skrajšati za približno 30 min., vendar je za to potrebno Avstrijo prevoziti hitreje kot pa je omejitev (cca. km/h).
Kar bi rad povedal je to, da je navigacija vsekakor uporabna stvar, še posebno v tujini. Tudi sam pogosto testiram pravilno vodenje v domačem okolju, kjer poznam vse bližnjice. Ni vedno idealno, vendar so odstopanja minimalna. Zato se mi zdi, da če me v velikih mestih v Evropi (München. Bruselj, Frankfurt,...) pelje po malenkostno daljši poti, kot bi bilo idealno, še vedno boljše, kot pa da cilj iščem z avtokarto med vožnjo na kolenih.
Imam pa prošnjo. Ker se zelo dosti vozim po EU mi je TMC zelo pomemben. Ravno včeraj sem na relaciji Regensburg - Nürnberg na avtocesti v zastoju stal 2 uri. Uporabljam Qtek 9000 in WM5. Ali mi lahko kdo posreduje hypergps za WM5 ter navodila za instalacijo?
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Bose, se ne morem bolj strinjati. Če se samo spomnim Dueseldorfa in ADAC atlasa. Ni čudno, da sem mislil, da sem poblesavil, ko sem sredi noči, po 1000+ km videl zajce na cesti. Ali pa Ženeva, kjer sem se pol ure vozil okoli hotela po enosmernih. Tega danes ni več.
Res je, od navigacij ne moreš in ne smeš pričakovati, da bo mislila namesto tebe. Konec koncev so cestni sisrtemi zelo kompleksni in se neprestano spreminjajo. Če te hoče nekje odpeljati čez polje, enostavno ignoriraš in se držiš signalizacije, se bo mašina že prilagodila.
 

wind

Pripravnik
17. sep 2007
293
0
16
Ali mora dlančnik za ta program fizično imeti vgrajen FM sprejemnik ali TMC, prosim za odgovor!