Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte
jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.
Multifunkcijski gumb je definitivno boljša izbira...
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte
jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
ksz....
PRVI KI SE BO NEKULTURNO OBNASAL DO DRUGIH DOBI TEDEN BANOVCEV !
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte
jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik isbrizan pravi:
Vprašaj se drugače: če bi šel naprej skozi prostor, ki je za 1 cm širši na vsaki strani od avta, bi vozil na pogled skozi šipo ali tako, da bi gledal v špegle?
Je pa recimo v tesnih placih koristen un sistem kamer, ki kaže plac okoli avta ... Dosti manj možnosti, da v tesnem ovinku podrsaš notranji bok ...
Te kamere so ena večjih bedarij.
Vabljen v našo službeno garažo z avtom velikosti S klase, Q7 ... Oziroma: še bolj zanimivo bi bilo dat kakem zelo popvrečnemu vozniku (kar ti seveda nisi, vendarle si na Alterju).
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.
Ima tudi Hy/kia....konstruktor bmw je na njihovi listi...
Kaj je pomankljivost
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Kako to misliš 'neodvisno'?
Tako, kakor so to imeli starejši Citroeni, Renaulti in podobno, ali gre za kaj drugega.
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Kako to misliš 'neodvisno'?
Tako, kakor so to imeli starejši Citroeni, Renaulti in podobno, ali gre za kaj drugega.
Nimam pojma kako so imeli starejši Citroeni, Renaulti . . .
Tako kot imajo vsi avti na 4x4 in podobni. Torej, oba kolesa nista nič povezana in vpeta v karoserijo ali pa kakšen nosilec, ki je potem prišraufan v karoserijo. Včasih se cela rit premakne v ovinku, ko en kolo pade v luknjo.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.
Ima tudi Hy/kia....konstruktor bmw je na njihovi listi...
Kaj je pomankljivost
Zaradi majhne pogostnosti uporabe ročne zavore, bobni zarjavijo in ročna ne prime ... plus, da je to nepotreben dodaten strošek.
to pogruntavščino sem videl pred časom iz enega Sprinterja.....za kozlatCitat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.