Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Res je, da sem pred skoraj 20. leti naredil izpit in se ne spominjam, da bi učili pri vzvratni vožnji, da gledaš samo v špeglje.
Lepo se obrneš, roka preko sovoznikega zica in gas rikverc, vse vidiš.
Na špegle edino voziom avtodom, ker tam nazaj ne vidiš sicer "nič".
Sem marsikaj sprobal in tudi od avta je odvisno kako se vidi nazaj, a še vedno bolje kot na špegle, poleg tega je precej lažje vozit nazaj, ker so tudi možgani in glava obrnjeni v pravo smer in lahko zategneš v rikverc kolko gre.
Tako sedaj po novem učijo v avtošoli? na špegle, močno pripet oz. opasan, glava ravno, samo oči?
Ne ga srat...
Če glavo obrneš, vidiš manj, ker ne vidiš tistega, kar bi sicer videl v zunanjih ogledalih. Vprašaj se takole: če bi šel v rikverc skozi prostor, ki je za 1 cm širši na vsaki strani od avta, bi vozil na špegle ali tako, da se obrneš nazaj?
Da se pa navadiš "obrnjene slike", je pa samo stvar čisto malo vaje ...
Vidiš več, večni je zorni kot, enako tudi širino, kot če bi vozil naprej.
Probaj vozit na špegle rikverc npr. po stezi celi poligon al pa čez ramo... ne se hecat, saj nisi tankist.
Citat:
Uporabnik isbrizan pravi:
Vprašaj se drugače: če bi šel naprej skozi prostor, ki je za 1 cm širši na vsaki strani od avta, bi vozil na pogled skozi šipo ali tako, da bi gledal v špegle?
Ta sklopka v jermenici je res "izum",zato tudi je vir kar nekaj težav.....Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Pozabili smo še eden izum: prostotečno kolo na jermenici alternatorja, ki razbremeni jermen pri naglem zmanjševanju obratov motorja
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
[ksz]
Neumno ali ne, včasih se sprašujem kako bi se peljalo, če bi avto imel zadaj neodvisno vzmetenje namesto preme.
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
Pol pa ne morem pomagati. Zdravniki?Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Oprosti ampak sem prebutast
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
[ksz]
Neumno ali ne, včasih se sprašujem kako bi se peljalo, če bi avto imel zadaj neodvisno vzmetenje namesto preme.
Ni neumno...pri neodvisni premi je avto bistveno bolj udoben pri vožnji po naših cestah.
Zapelješ z enim kolesom v luknjo, praktično ne čutiš.
Pri zavijanju spet zapelješ v luknjo, kucelj ali zapeljše iz ležečega policaja ne čutiš.
V vseh teh primerih s togo zadnjo premo se cel zadnji del avta zagunca in/ali cel zadnji konec "rukne".
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik isbrizan pravi:
Vprašaj se drugače: če bi šel naprej skozi prostor, ki je za 1 cm širši na vsaki strani od avta, bi vozil na pogled skozi šipo ali tako, da bi gledal v špegle?
Je pa recimo v tesnih placih koristen un sistem kamer, ki kaže plac okoli avta ... Dosti manj možnosti, da v tesnem ovinku podrsaš notranji bok ...
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik isbrizan pravi:
Vprašaj se drugače: če bi šel naprej skozi prostor, ki je za 1 cm širši na vsaki strani od avta, bi vozil na pogled skozi šipo ali tako, da bi gledal v špegle?
Je pa recimo v tesnih placih koristen un sistem kamer, ki kaže plac okoli avta ... Dosti manj možnosti, da v tesnem ovinku podrsaš notranji bok ...
Te kamere so ena večjih bedarij.