Super, Citroen in BMW (če ni šlo zadnja leta že na slabše ). Še kdo?
Pa še ena stvar: če ima avto radarski tempomat (ki lahko sicer odlično deluje na AC), ni mogoče vključiti le "navadnega" (ta bi bil uporaben pri vožnji naravnost čez kakšna nivojska križišča, kjer se radarski lahko zmede - začni ali piskati za brez veze ali pa užge po bremzi). Je sploh kakšen avto z radarskim tempomatom, kjer se da vklopiti le "navaden" tempomat?
Super, Citroen in BMW (če ni šlo zadnja leta že na slabše ). Še kdo?
Pa še ena stvar: če ima avto radarski tempomat (ki lahko sicer odlično deluje na AC), ni mogoče vključiti le "navadnega" (ta bi bil uporaben pri vožnji naravnost čez kakšna nivojska križišča, kjer se radarski lahko zmede - začni ali piskati za brez veze ali pa užge po bremzi). Je sploh kakšen avto z radarskim tempomatom, kjer se da vklopiti le "navaden" tempomat?
Jaz ne vidim možnost izklopa radarja.
Polizdelek.Jaz lahko povem, kaj se zgodi s prizganim radarskim tempomatom na navadni cesti...
Torej, sem vozil in pred menoj je bil desen ovinek. Izza ovinka je pripeljal tovornjak po svoji strani, radar je pa mislil, da se je kar naenkrat znasla ovira na cesti, nakar je skoraj do konca zaviral, za mano pa avti. Dobro, da ni bilo veriznega trcenja. Usral sem se, ko prase... Zato je radar tempomat primeren samo za avtoceste, ker so ravne.
Naštimaj si radarski tempmat na 90 km/h in se za nekom zapelji v krožišče. Ko gre ta prvi ven na prvem izvozu, ti pojdi še en krog v krožišču in ne uporabljaj zavore ali sklopke. Potem se tukaj spet oglas ( če boš še med živimi).
5 let že vozim avto z ACC jem in še nikoli, res NIKOLI nisem pomislil, da bi potreboval obnašanje "retro" tempomata brez radarja.
In ne, niti približno ni uporaben samo na AC. Celo obratno.
Meni se je vedno zdelo, da je to preveč nevarno, da ima isti avto radar in navadni tempomat. Ker vem ko sem po pol leta vozil avto, ki ni imel radarja in je imel klasični tempomat, sem se na AC "skoraj" zaletel enemu v rit, ko sem računal, da bo avto sam zabremzal. Če bi bil isti avto pa itak zmeda totalna...
Napiši še najpomembnejše: model avta, letnik in paket opreme...
Radarski tempomati so mišljeni za na avtocesto. Po regionalnih ni v redu, ker je preveč ovinkov...
Naštimaj si radarski tempmat na 90 km/h in se za nekom zapelji v krožišče. Ko gre ta prvi ven na prvem izvozu, ti pojdi še en krog v krožišču in ne uporabljaj zavore ali sklopke. Potem se tukaj spet oglas ( če boš še med živimi).
mogoče res, samo so na normalno prevozni avtocesti neuporabni
Napiši še najpomembnejše: model avta, letnik in paket opreme...
Ta ideja je seveda zelo smiselna, čeprav bi se sam tu izgovoril, da je problem med volanom in zicem (tj. voznik mora pač vedeti, kaj počne).
Lahko pa bi tudi proizvajalec malo pomagal, in npr. pri vklopljenem radarskem tempomatu na HUD napisal RADAR ali pa drugačno obarval števce...