Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Saj ravno to, kje vso to silno znanje in orodje uporabijo, če itak menjajo cel sklop. Se pravi sploh ni treba iskati napake, menjaš cel motor, boš že trofo, kje je napaka...
Če stranki poteče licenca za antivirus, ji prodaš nov računalnik z novo licenco ?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
A bejž no bejž... Edini resen problem za katerega vem na pooblaščencu je ta, da mora za svoje delo računati. In 5 ur diagnostike bo tudi zaračunanih. Slovencelj pa pač ne bo plačeval nekaj kar ne more oceniti.
Ne vem, če ni bilo na Alter forumu kako je eden izmed mehanikov razlagal (lahko pa je bilo na RK forumu) kako je Delphi tester kazal neko generalno napako, po kateri si lahko vedel samo to da je za zamenjat celoten sklop volanskega airbaga. No namenski tester za znamko pa je povedal kako in kaj, da je bilo popravilo ugodno.
Tako da ne lapaj v tri krasne. Delphi je ponavadi dober za napake pobrisat (tiste do katerih ima dostop).

tebi se res vidi, da si teoretik.
Zanimivo pa je ko pol iz pooblaščenega vozijo avte k lokalcem določene stvari popravit, ker sami ne znajo al pa nimajo orodja. Seveda pol, ko so zadeve izven garancije in se ne menjuje vse povprek (če bo bo če ne bomo pa še kaj drugega) ampak je treba kaj popravit. Delphi pa tudi ne kaže generičnih napak ampak lahko delaš bolj ali manj vse. Pri določenih avtih so kake zadeve kjer ni najbol ok drugače pa gre vse. Če maš delphi in bosch boš nardil vse kaj rabiš nardit.
Ti dam primer Citroen c6 z original nisem mogo kalibrirat senzorja naklona volana, je javljal napako da ni komunikacije od senzorja. Z boschem je blo rešeno v 2 minutah.
Pri tvojem ljubljenem Renaultu pa sploh ni potrebe po Clipu ker delphi zmore vso diagnostiko BP.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Lokalni stromar dela za (vsaj) dva pooblaščena?
Znanec brusi glave. "Pol lj" jih vozi k njemu. Všteti tudi pooblaščeni.

Če so tako sposobni naj sami brusijo glave, naj sami popravljajo starterje.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Slovenec ne bi plačeval nič, če ni nujno nujno potrebno. Dokler ni na nasprotni strani pulta. Potem pa ******* nad takimi ki ne bi nič plačali.

Pa tisti ki ste pametni o mojstrih ki znajo vse in vajencih ki se učijo. Tudi taisti mojstri so bili nekoč vajenci in se učili na enak način kot danes... Večina se je izšolala na pooblaščenih servisih, kjer je dostop do know-how, predvsem so pa vsi postopki dokumentirani v nulo, t.. coock-book. Še danes večina popoldancev dela na pooblaščencu, popoldne pa še dodatno doma. In uporablja izkušnje ki jih je pridobil dopoldne (krasno). Sporno je bolj to, da za malo hujši porblem zadevo rešuje naslednji dan s sredstvi v službi (dostop do baze znanja, sposoja si specialno diagnostično opremo, orodja...). Ne vem, meni je to sporno.
Če je pa mojster pripravljen investirati nekaj 1000 ali 10000 EUR v opremo in specialna orodja, 1000 ali nekaj v letno naročnino na bazo znanja in obenem dela "za pir in dobro ime" pa vsaka mu čast. Samarijan.

S tem sem zaključil.

Med plačati in plačati nesramno preveč, je velika razlika. Nekaterim so avtomobilski lobiji popolnoma sprali možgane. Ko kupiš avtomobil, se načeloma prekine vez med kupcem in podjetjem/izdelovalcem. To seveda izdelovalcem ni všeč, ker "big bucks" ležijo ravno v vzdrževanju.

Če si zadovoljen, kupuj nove avtomobile in vozi na pooblaščenca. Saj veš, samo originalni rezervni deli in pooblaščeni strokovnjaki zagotavljajo 100% Renault.
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Lokalni stromar dela za (vsaj) dva pooblaščena?
Znanec brusi glave. "Pol lj" jih vozi k njemu. Všteti tudi pooblaščeni.

Če so tako sposobni naj sami brusijo glave, naj sami popravljajo starterje.

Ne Hanzi ne razumeš. Pooblaščenci ne vozijo k njemu. Oni montirajo novo.
Ali pa še huje peljejo k njemu rečejo pa, da je novo.
evil.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.333
9.568
113
EU
Dodam še med "neumne" zlaganje stranskih ogledal z motorčkom na pritisk gumba.
Brezveze.
Pokazal sem ženi kje mora pritisnit, če pomotoma vklopi, in pozabil na to funkcijo :jok:
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Dodam še med "neumne" zlaganje stranskih ogledal z motorčkom na pritisk gumba.
Brezveze.
Pokazal sem ženi kje mora pritisnit, če pomotoma vklopi, in pozabil na to funkcijo :jok:

Je pa fajn, ko imaš tesno garažo ali pa tesen vhod v garažo. Eni so(smo) gradili hiše v času fičkov. Pa še od daleč vidiš, če je avto zaklenjen. Ni tak neumno. Je pa res zelo neumno, da lahko ogledala zlagaš dudi pri 200 km/h. To pa je neumno ja.....
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
Meni se pa zlaganje ogledal izjemno dopade. Imam zaradi tega malce manj možnosti, da mi nepazljiv voznik zraven parkiranega vozila zadane ogledalo z vrati ali pa da se mi kak pešec, ki gre vmes med avtomobili težje "zapne" obenj in tako še kaj podrsa. Na parkirišču zraven pisarne imam namreč na dnevni ravni izjemno veliko k zdravnikom namenjenih starejših upokojencev, ki pa so še vedno tako "fit", da vozijo avtomobile, pri parkiranju jim pa verjetno bog pomaga (kar objasni katastrofalna parkiranja in butanja ob sosednje avtomobile).

Tako da ja, spet scena 100 ljudi - 100 čudi, meni so opcijsko zložljiva ogledala super zadeva.

Za piko na i pa lahko z med vožnjo zloženim ogledalom še kakšnega kolesarja obvoziš veliko bližje kot sicer :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in McGiver

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
Je pa res zelo neumno, da lahko ogledala zlagaš dudi pri 200 km/h. To pa je neumno ja.....

Čist tko iz firbca (beri: ni provokacija kot tisto prej s prehitevanjem kolesarja) - zakaj pa se ti to zdi tako neumno? Kje vidiš tu kak konkreten minus/fail, da se lahko to opcijo zlaganja ogledal med vožnjo oz. pri višjih hitrostih označi kot neumno?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.901
113
Meni se ta zložljiva ogledala tudi dopadejo. Sploh ker sem velikokrat na trajektu. Tam pa vemo da smo zloženi kot vžigalice, folka pa panično rine iz avta ali v njega in se preriva...... Edino tega nimam nastavljeno (ali pa avto tega sploh ne omogoča) avtomatskega zapiranja. To se mi zdi predvsem smiselno od trenutka ko sem zaprl zamržena ogledala, potem pa se je skoraj solzica utrnila, ko sem poslušal vse te zvoke. Tako da mi odgovarja da se sklapajo ročno, ko je to potrebno.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Eni se bojite za ogledala, zaradi preozkih garaž ali nerodnih starcev, ki butajo z vrati v ogledala. Jaz pa vedno tak gledam, da če je riziko da lahko butne, potem mi naj butne v ogledalo, ne pa v pleh. Tudi pri preozki garaži, raje z ogledalom potegnem kot pa s plehom. :)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
Meni je iz vidika popravila avtomobila povsem vseeno a mi nekdo zadane pleh ali ogledalo, v nobenem primeru ne bom sam nosil nobenih stroškov ampak v glavnem mi gre za to, da ne rabim popravljat avta na sploh, izguba časa pa to. In ker se lahko prej zadane dodatno ven štrleče ogledalo kot pa pleh direktno, mi je ok, da lahko to pospravim.

Edit: typo
 
Nazadnje urejeno:

stole

Pripravnik
28. mar 2008
166
14
18
Pubec se vid,da nisi nikol parkiral v garažo za fičota,bog ne dej,da pa moraš not zapelat pod kotom,ko gre itak na mm.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
"Pameten nosilec motorja", če si ga mogoče AutoFun v tem prispevku ni mogoče zmislil:
Odvisno, na določenih avtih so nosilci že elektronsko podprti, vem da imajo nek kontakt gori in če spusti ti lahko tester to prebere, več o tem bo vedal Hondi on je iz teh "vod" :fredi:
To pomeni, da bo tak nosilec crknil za vsaj nekaj % pogosteje (mogoče celo kak resen faktor pogosteje), ker bo včasih crknil samo senzor, ki ga verjetno ne boš niti mogel posebej menjati. In če se boš hotel znebiti novoletne jelke na armaturi, boš moral menjati še dober nosilec.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Saj taki nosilci so že kar nekaj časa. In ja potem ti ap gori lučka za motor, ko se nosilec vsede.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.901
113
Vsak dan človek zve kaj novega. Do sedaj sem vedno mislil da je nosilec kos kovine z vtisnjeno gumo, ki duši vibracije. Mogoče sem celo zelo srečen človek, da sem lastil vozila ki v tako preprosti reči kot je nosilec ni imelo senzorjev.