Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Zato, ker je alkohol v Sloveniji še vedno folklora, opijanje pa (sploh mladi) enačijo s pozitivnim vedenjem.
Tudi take reklame po mojem ne bodo pomagale, ker jih bodo ljudje pač sami pri sebi racionalizirali kot "pretirane", "pretirano krvave" in "to se pa meni nikoli ne more zgodit - sem previden pijan voznik".
Edinih sprememb se lahko nadejamo, ko bo dano jasno sporočilo - pijan voznik je potencialni morilec in KAZENSKO ODGOVARJA za svoja dejanja.
Ljudi tipa Maček je treba javno linčat (pa naj se to sliši še tako kruto) - zgolj kot opozorilo drugim zabitim in zapitim Slovencem, da drink&drive ne pomeni samo, da lahko koga ubijejo, ampak da lahko uničijo življenje tudi sebi in svoji družini.
Tako pa živčni zlom, rehabilitacija v psihiatrični ustanovi, javno opravičevanje na 24ur, izogibanje sodnim obravnavam... in vse je ok.