Ne razumem, kaj sploh hočeš povedat s tem in kaj vlačiš moje zadeve noter, ki s tem nimajo veze.
Avtomobile z ''obšlesano'' barvo se pač ne barva po tovarniški kodi barve, temveč se vzame del karoserije in se zmeša barvo točno po tem. Odstopanje je potem minimalno, vsekakor pa običajno ni vidno laiku že na daleč. Obstajajo pa izjeme, ki so izredno zahtevne, npr. pearl white barva, ki je res svinjska za jo ujet, saj mora biti tudi smer barvanja, itd. 100%. Vem za primer blatnika s tako barvo, ko so 3x barvali, da so približno ujeli.
In ja, ko spoliraš avto z obšlesano barvo zato, da se ''ujame'' s pobarvanim delom, je to kratkoročno. Takrat res morda ne bo razlike.
Ampak, ko poliranje na nebarvanih delih ''popusti'', bo razlika ista.
Slikovni primer, ki to potrjuje, je pa tukaj:
http://www.mtl.si/sl/blog/item...steno-ceno.html
Ugani, kakšen je bil ta avto čez pol leta...
PS: K meni lahko pripelješ avto, ampak ne vem, če boš zadovoljen z mojim barvanjem
Avtomobile z ''obšlesano'' barvo se pač ne barva po tovarniški kodi barve, temveč se vzame del karoserije in se zmeša barvo točno po tem. Odstopanje je potem minimalno, vsekakor pa običajno ni vidno laiku že na daleč. Obstajajo pa izjeme, ki so izredno zahtevne, npr. pearl white barva, ki je res svinjska za jo ujet, saj mora biti tudi smer barvanja, itd. 100%. Vem za primer blatnika s tako barvo, ko so 3x barvali, da so približno ujeli.
In ja, ko spoliraš avto z obšlesano barvo zato, da se ''ujame'' s pobarvanim delom, je to kratkoročno. Takrat res morda ne bo razlike.
Ampak, ko poliranje na nebarvanih delih ''popusti'', bo razlika ista.
Slikovni primer, ki to potrjuje, je pa tukaj:
http://www.mtl.si/sl/blog/item...steno-ceno.html
Ugani, kakšen je bil ta avto čez pol leta...
PS: K meni lahko pripelješ avto, ampak ne vem, če boš zadovoljen z mojim barvanjem