Da bi jaz vedel ne. Čeprav čudno, da ti toliko laže, običajno je nekje 5 km/h. A imaš morda kakšne druge dimenzije pnevmatik gor?Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
MTL kaj pa lažnivi TAHO se da na Golfu 7 porihtat, laže za 7 km pri 130 kmh tak da je 137 kmh dejansko 130 kmh.
No saj je luštno pol ko kaže 230 končno.
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
MTL kaj pa lažnivi TAHO se da na Golfu 7 porihtat, laže za 7 km pri 130 kmh tak da je 137 kmh dejansko 130 kmh.
No saj je luštno pol ko kaže 230 končno.
Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
MTL kaj pa lažnivi TAHO se da na Golfu 7 porihtat, laže za 7 km pri 130 kmh tak da je 137 kmh dejansko 130 kmh.
No saj je luštno pol ko kaže 230 končno.
To je nekje normalno odstopanje. Ponavadi je odstopanje namerno narejno procentualno, hitrejši si več je odstopanja. pri 80 km/h je sigurno manj kot 7 km/h. BTW, kako pa veš, da je dejanska hitrost 130. Mogoče po GPS. Pozabi na natančnost pri GPS. . Prava hitrost je nekje med GPS in števcem.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Da bi jaz vedel ne. Čeprav čudno, da ti toliko laže, običajno je nekje 5 km/h. A imaš morda kakšne druge dimenzije pnevmatik gor?Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
MTL kaj pa lažnivi TAHO se da na Golfu 7 porihtat, laže za 7 km pri 130 kmh tak da je 137 kmh dejansko 130 kmh.
No saj je luštno pol ko kaže 230 končno.
Sicer se pa da vključit prikaz hitrosti na radiu, za katerega se mi zdi, da kaže ''nekorigirano'' hitrost. Ampak nisem 100% prepričan. Bom dal video gor, samo da najdem pol ure časa, da ga spravim skupaj.
PS: Preveri v nastavitvah avtomobila pod gumami, če imaš možnost izbrati zimske gume in tam korigirat hitrost.
@Vincent: fotka vse skrije...
Citat:
Uporabnik map pravi:
Napaka je kr velika, posebej če je v okolici več cest in te programsko meče na eno, pa vožnja v hrib itd. 2 km je po tamalem odstopanja. Drugače pa neumerjene naprave, ki niso certificiran meter, tudi same po sebi niso natančne. Najlepš bi blo, če bi te za probo kakšen policaj z laserjem zmeru. Imajo umerjene in certificirane naprave, čeprav je toleranca po navodilih proizvajalca kr velika.
Se pa strinjam, da je za privat uporabo GPS OK.
Drži. Sploh recimo na ravni cesti brez zavojev in spustov/dvigov je GPS za navadnega uporabnika več kot dovolj natančen.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Naša merilka je točna. Preverjeno. In glede nanjo je v +-1 km/h tudi recimo gps na mojem telefnu točen.
Evo, še Audi A3. Tokrat ni bilo sonca, temveč je bilo bolj oblačno.Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sem bil pozoren...sam G7 ma zmigavc sam na zunanji strani uzadi....notranja stran ma tm rikverc lampo (desna)
Bova enkrat pogledala, ampak je platforma Sharan/Alhambra 1 glede tega precej omejenaCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Daj tuhtaj kako pri mojem zapreti/odpreti šipe z daljincem če je možno.
Zadeva ima tovarniški alarm (se mi je včeraj drl pri odprtih steklih) po eni tabelci bi lahko celo luči vklopil funkcijo follow home (al kaj je že)
Če imaš še kakšno uporabno funkcijo v glavi pa sporoči.
Rešitev od Fusion-a bo ta prava. Išči na Ebayu pod piggy back fuse, cena EUR-o ali nekaj takega. Sam sem na ta način rešil BT vmesnik. S tem da, preden boš uporabil že uporabljeno mesto za varovalko preveri prej še ostala prazna mesta. Zna biti, da bo kakšno vezano na kontakt. Tako je bilo pri meni. Minus boš pa še že kje v bližini našelCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ali imajo vsi desetletje stari VAgovci stalni štrom na vzigalniku v konzoli? (sprašujem zaradi dash kamere)
Od kje najlažje potegniti štrom za dash kamero, ki bo upošteval kontakt? (alhambra)
Kranj ja. Ne vidim razloga zakaj bi prišel do mene.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Kranj?
čakaj, da prvi pride s tehničnega nazaj do tebe