Mrzel dizel

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Grelne svečke nove mašine sploh ne rabijo, oziroma jih rabijo, ko je manj, kot - 15 st C sicer pa do -10 avto pali ko mina, do -15 pa malo po vergla pa vžge.

Pritiski so taki, da sploh ne dela predgretje , dokler ni res mrzlo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.662
6.705
113
pri taščici
Od kje ti ta info.
Ko so se (pred) lani hvalili kak posel so sklenili vbidriji s PSA so pisali da bi grelne svečke delale se potem ko avto že deluje
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.100
113
Eh ne ve da moderni dizel začne že greti ko ga odkleneš in zato takoj pokne ko ključ obrneš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ja, dela že ko odpreš vrata. Zato moj avto res ne rabi nobenega dodatnega predgretja, razen če ni res minus. Se pa vseeno fajn pozna zdaj, ko dve svečki ne delujeti.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Konkretno BMW motor 3.0 dizel 2011 letnik, mi že 3 leta ne deluje nek vmesnik za predgretje, ki rad odleti, stane cca 120 eur + menjava.....

Pooblaščenec mi je odsvetoval menjavo, ker rado odleti, če ne štartam avta iz več, kot -15 st C , kar ga ne, ker imam garažo.

Tudi na računalniku pokaže napako, da predgretje ne deluje...

No avto sem po 14 urah stanja na - 14 st C vžgal brez problema morda je verglal 5 sekund, če je temp. višja pali ko mina....

Tako, da samo zato to pišem .... tule imate od drugega modela, kako to približno izgleda :

https://www.bmwslo.com/topic/74488-diy-e46-popravilo-releja-modula-grelnih-svečk/
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Ne razumem, zakaj je na tvojem bmwju sploh crknil sistem za predgretje goriva, če se sploh nikoli ni vklopilo zaradi vžiganja nad -15?

Glede na opis ti ne dela ena ali pa dve grelni svečki ...

Ta na linku piše, da je pri -12 skoraj spraznil aku, da je uspel zakurblat. To ni ravno 5 sekund ...
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: Robert

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Ne , ko rač odpove, ne dela nobena..... , Zakaj, ker je BMW tako nor, da izvaja predgretje tudi še krepko v + stC.

Ta na linku je starejši motor, novejši imajo noro visoke pritiske v teh vodih za vbrizg, v detajle pa tudi jaz ne vem, lahko edino moj avto za test ponudim, ko bo bolj mrzlo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Ne , ko rač odpove, ne dela nobena..... , Zakaj, ker je BMW tako nor, da izvaja predgretje tudi še krepko v + stC.

Ta na linku je starejši motor, novejši imajo noro visoke pritiske v teh vodih za vbrizg, v detajle pa tudi jaz ne vem, lahko edino moj avto za test ponudim, ko bo bolj mrzlo.
novejši imajo tudi 5V grelne svečke, je kar za pazit, katere se uporabi
 

Bezeniski

Zelenc'
13. jan 2020
5
0
1
Grelne svečke so ok.

Ko sem jaz imel tak primer smo ugotovili padec pritiska na šobah, drugače pa kot sem zgoraj napisal - prva misel je nov filter goriva!
Filter goriva je zamenjan. Nič boljše. Od kje naj bi prišel padec pritiska na šobah. Najbolj zanimivo je to, da ga motor serje samo pri nizkih temperaturah.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
ja od kje,zaradi povratkov na šobah tudi lahko

najprej se pomeri povratek in v kolikor na eni šobi odstopa, visokotlačna črpalka ne more slediti željenemu tlaku (avto ugasne) oz prihaja do težav

vrednost, v kakšnem stanju so šobe, se glede na količino vbrizgane nafte v prostem teku na vsak valj posebej kot uravnavanje mirnega teka da tudi videti v parametrih (za točno ta avto ne vem iz glave, ali je to možno)

kot, da bi hotel napihniti balon, pa bi mel na njem luknjico: napihnil ga boš, ampak precej težje

jaz bi najprej odklopil temp hladilne tekočine, ko ne vžge, in poizkusil
ker če ta parameter laže, potem tudi ni pravega vbrizga ob nizkih temperaturah (količina nafte)
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
Grelne svečke nove mašine sploh ne rabijo, oziroma jih rabijo, ko je manj, kot - 15 st C sicer pa do -10 avto pali ko mina, do -15 pa malo po vergla pa vžge.

Pritiski so taki, da sploh ne dela predgretje , dokler ni res mrzlo.

Dobr renault res ne po standardih alterja in v bistvu ni avto, ampak vseeno.

Prejšnji teden 1.5 dci pri zunanji nič stopinj je zalaufal takoj, vendar nekako po dveh cilindrih. Hotelo vse zlamat prvih 30 sekund. Občasno celo ugasnil nazaj. Lahko si gas pritisnil, pa se ni nič spremenilo.

Pomeril svecke in sta dve odstopali. Menjal z novimi in sedaj zalaufa normalno. Not so 4.4 voltne in menda te delajo se po tem ko avto ze laufa.

V glavnem pri meni je z novimi sveckami razlika ogromna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Potem mu regulator pritiska ne dela dobro..
Pomoje ne. Če bi regulator štrajkal, bi se to poznalo pri polni obremenitvi.
Jaz stavim na modul (rele) ogrevalnih sveč, ali na napačne podatke senzorja temperature.
Prvo se da preverit tudi "na peš", drugega pa bolj kot ne s testerjem.
najprej se pomeri povratek in v kolikor na eni šobi odstopa, visokotlačna črpalka ne more slediti željenemu tlaku (avto ugasne) oz prihaja do težav
Meni to ne gre skupaj. Pri vžigu in pod prostim tekom rabi tam okoli 300barov (mogoče mrzel kaj več?), z malo gasa neko srednjo vrednost (500-100barov?) pod polno obremenitvijo - sicer segret - pa koliko? 1800? Tam nekje? Če mu v zadnjem primeru ne dela težav ....
S tem da bi se to skoraj moralo zabeležit kot napaka, pričakoval bi tudi kakšno pozorilo glede vbrizga.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Dobr da sta napisala, meni dci nekaj podobnega dela že od novega, ampak samo recimo pri -10 in manj, zdej ni problemov, sem pa sam gas ene 2x do polovice pohodu na mestu in potem je blo vredi. Prvi dizel v življenju pa sem mislu da je to na mrzlem pač normalno. Se bliža servis pa naj še te svečke preverijo.