novejši imajo tudi 5V grelne svečke, je kar za pazit, katere se uporabiNe , ko rač odpove, ne dela nobena..... , Zakaj, ker je BMW tako nor, da izvaja predgretje tudi še krepko v + stC.
Ta na linku je starejši motor, novejši imajo noro visoke pritiske v teh vodih za vbrizg, v detajle pa tudi jaz ne vem, lahko edino moj avto za test ponudim, ko bo bolj mrzlo.
Filter goriva je zamenjan. Nič boljše. Od kje naj bi prišel padec pritiska na šobah. Najbolj zanimivo je to, da ga motor serje samo pri nizkih temperaturah.Grelne svečke so ok.
Ko sem jaz imel tak primer smo ugotovili padec pritiska na šobah, drugače pa kot sem zgoraj napisal - prva misel je nov filter goriva!
Grelne svečke nove mašine sploh ne rabijo, oziroma jih rabijo, ko je manj, kot - 15 st C sicer pa do -10 avto pali ko mina, do -15 pa malo po vergla pa vžge.
Pritiski so taki, da sploh ne dela predgretje , dokler ni res mrzlo.
Pomoje ne. Če bi regulator štrajkal, bi se to poznalo pri polni obremenitvi.Potem mu regulator pritiska ne dela dobro..
Meni to ne gre skupaj. Pri vžigu in pod prostim tekom rabi tam okoli 300barov (mogoče mrzel kaj več?), z malo gasa neko srednjo vrednost (500-100barov?) pod polno obremenitvijo - sicer segret - pa koliko? 1800? Tam nekje? Če mu v zadnjem primeru ne dela težav ....najprej se pomeri povratek in v kolikor na eni šobi odstopa, visokotlačna črpalka ne more slediti željenemu tlaku (avto ugasne) oz prihaja do težav