Motorne/električne kose

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
25 let? Lažeš sam sebi da je joj....al ti je pa kdo menjal vmes brez tvoje vrednost....in to večx :D

25ur...čist možno.....sam sem menjal tako na budget partner motorki praktično iz škatle .....srala od novega....po menjavi membran delala ok...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
Lahko ma zarad mene tud 100let stare....za na polici stat so dobre....

Sam ne mi pol pisat....ja ta motorka je pa za zunanjo fitness rekreacijo ker jo komi vžgeš itd...
 
  • Haha
Reactions: Sonny_Chiba

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
A nisi 1x že pokazal svoje znanje pri eni zaribani Husi 346xp?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
Dober uporabnik bi zaznal simptome pred zaribanjem...so jasni in glasni!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
No jebiga...sedaj moraš samo še ugotovit zakaj je bila pregreta!

Ker pregreta vsaka zariba....tud Štilerca!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
Mogoče ma srečo ker 044 je težka....on pa tud predvidevam ni več najmlajši...

Posledično dela z njo zelo kratek čas...

Če se Štilerca tud pregreva in jo bo uporabil kdo z več vitamina T ....mu bo zaribala...

Pol bo pa fotr v depri :D

Dejva se mi2 uskladit zakaj se take zadeve lahko pregrevajo....! Pa kako odkrit te zadeve....
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jest5

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.576
-403
83
To se je dogajalo 15 let nazaj. Takrat je bil se pod 50 let. Stilerca se ne pregreva ne 044 ne ms 261.
Ti si strokovnjak za motorke ti povej zakaj se je pregrevala.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
Pa te sploh zanima?

Btw.... če se 15let nazaj ni pregrevala...se lahko pa sedaj...


.pa je lahko vmes 15let stala na polici!
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.333
5.661
113
Za vse vas silne poznavalce znamk.... :D

90% problemov ki ste jih opisali z ti kitajskimi laksercami/motorkami že po opisu odpade na stare membrane v frgazarju....

Stare ratajo pa tudi na Kawasakiju/Stihlu/Husqvarni....

To je potrošna roba ki se menja na 3-4 leta....razen če ne uporabljaš drag alkatilni benz ki ne stara gume/plastike tako hudo kot navaden benz

Tko da kako točno vi rešujete problem z vžiganjem lakserce stem ko kupite znamko mi ni najbolj jasno.... :D
Kawasaki dela samo motorje...


In ko ste že zašli na motorke: Husqvarna ni ravno priljubljena znamka med gasilci (zgaga press).


nemenabijat

1 do 2 tanka bencina ni nič.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
Vsa tesnila so gumjasta.....guma pa z zobom časa propada...

Grejo tu semmeringi na glavni gredi....gredo ti cevke za bencin....gredo ti gumjaste flančne....vse to rata porozno in začne vlečt zrak v procesu...

Posledično motorka/lakserca laufa v "lean" načinu in se pregreva...in odvisno od stopnje puščanja hitreje ali pa malo kasneje zariba....


Tukaj v videu je pokril samo spodnji del motorja.....recimo kaj je ubilo tvojo 350ko....znana zadeva pri 3xx serijah če se zanimaš....



Če ti na full obratih žvižga ko kavni mlinček....potem ali nisi pravilno nastavil uplinjača....ali ti pa nekje vleče luft čez stara tesnila!

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.177
5.518
113
Evo tukaj maš pa primer kaj se zgodi z po tvoje neuničljivo Štilarco z air leakom nekje....

To bosta z fotrom gledala...in se praskala :) Pa kukooo no sej je mela mešanco not.... :D