Motorne/električne kose

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Za vse vas silne poznavalce znamk.... :D

90% problemov ki ste jih opisali z ti kitajskimi laksercami/motorkami že po opisu odpade na stare membrane v frgazarju....

Stare ratajo pa tudi na Kawasakiju/Stihlu/Husqvarni....
Nimam ravno takih izkušenj.
Laksarca Stihl 044, kupljena nekje v času osamosvojitve, je delala do 2018, brez menjave česarkoli drugega kot je svečka. Potem je crknila vžigalna tuljava in je ni bilo več na voljo. Z njo smo dve desetletji kosili 1 ha vrst v vinogradu, ker je sedaj padlo na slabo tretjino tega. Večina domačih laksarc v par letih ne pokosi tega, kar je ta pokosila 1 dan.
Naslednica iz stihl družine po 6-ih letih tudi še ne kaže problemov z neko "potrošno" robo. Smo pa šparali in na koncu pristali na tem, da uporabljamo oprtnik od stare, ker nova zraven nima dovolj dobrega oprtnika.
Imam še cca 10 let staro s kawasaki motorjem, ki pa je na drugi lokaciji za okrog dreves in ograj, pa tudi še ni nobenih problemov z membranami. Spet pa problem leve firme, ki koso skupaj sestavi s solidnim motorjem z oprtnikom, ki ga je bilo treba doma ojačati in pošivati.
Gorivo smo zmeraj kupovali v Sloveniji na bencinski črpalki.
Enkrat smo se zbrali kolegi, da smo nekomu pomagali pokositi tisto, kar on zaradi bolezni ni mogel. Nobeno noname sranje ni normalno delalo tisto eno uro ali dve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Sonny_Chiba

luka51

Guru
16. avg 2007
14.467
5.766
113
25 let? Lažeš sam sebi da je joj....al ti je pa kdo menjal vmes brez tvoje vrednost....in to večx :D

25ur...čist možno.....sam sem menjal tako na budget partner motorki praktično iz škatle .....srala od novega....po menjavi membran delala ok...
18 let stara husqvarna lakserca. 1h na teden do 14 dni obratovanja nikoli odprta. Vse še original. Isto motorka okoli 15 let stara. Druga kot ketno in meč ne menjujem in z njo vsako leto zrežemo les za kurjavo. Tak da nevem kaj maš ti to neko fobijo pred temi membranami.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.091
448
83
45
dolenska
25 let? Lažeš sam sebi da je joj....al ti je pa kdo menjal vmes brez tvoje vrednost....in to večx :D

25ur...čist možno.....sam sem menjal tako na budget partner motorki praktično iz škatle .....srala od novega....po menjavi membran delala ok...
Prjatu ne lažem, mogoče še kako leto dlje. In nebroj Kawi je v naših koncih, za katere vem, ki so sam zajlo menjal. Tm tm starosti. Raje se ti vprašaj kaj tankate in kako ravnate s mašinami, da van ne delajo.
Plus da je pr bajt še Honda 40 NEKI, ki ni naredila četrt tliko kot 48 th, pa vendar še niti bovden ni bil menjan, dejansko še ni bila odprta a je konkretno starejša. Sem pa 100%, da te tanove, ki je tudi pri bajti, od Kawija, no cca 5 let stara, ta ne bo pol toliko zdržala.
Da ti približn sliko dam, koliko se je delalo s mašinami. Največ sem delal s th48. To je zgledalo parkat na sezono po cca 20-25 ur. Se pravi nekje 3 dni košnje. Ne zanm pa ti povedat koliko glav je šlo. Teh sem kr nekaj zamenjal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.091
448
83
45
dolenska
Ravno zdele sem na čveku s decom, ki je kosil dober hektar vinograda plus doma dober hektar brega. Mickobriši 52 neki, letnik 2000. 2x je menjal sklopko. Ni menjal zakle niti frgazarja odpiral. Tele stare mašine so bile res večne.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Za vse vas silne poznavalce znamk.... :D

90% problemov ki ste jih opisali z ti kitajskimi laksercami/motorkami že po opisu odpade na stare membrane v frgazarju....

Stare ratajo pa tudi na Kawasakiju/Stihlu/Husqvarni....

To je potrošna roba ki se menja na 3-4 leta....razen če ne uporabljaš drag alkatilni benz ki ne stara gume/plastike tako hudo kot navaden benz

Tko da kako točno vi rešujete problem z vžiganjem lakserce stem ko kupite znamko mi ni najbolj jasno.... :D
Kupujem Stigo SBC 646 DX, 2T motor nima čoka, baje lepo vžiga. Upam da čim dlje ;) .
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Še vprašanje - kakšno vlogo pri 2t laksarcah pri dolgoživosti igra olje? In kaka je sploh razlika med Molovim/Petrolovim ali pa tistim od Huse?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.467
5.766
113
Še vprašanje - kakšno vlogo pri 2t laksarcah pri dolgoživosti igra olje?
Glavno vlogo :) Olje je edini ki preprečuje oziroma zmanjšuje obrabo delov.
Drugače je pa fajn Aspen gorivo. Je drago, ampak ga koneckoncev niti ne porabiš tolko, da bi res ful bolelo. Nerabiš skrbet za olje, da bi se pokvarlo in pa še smrdi ne.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.658
113
Še vprašanje - kakšno vlogo pri 2t laksarcah pri dolgoživosti igra olje? In kaka je sploh razlika med Molovim/Petrolovim ali pa tistim od Huse?
Kupiš JASO FD olje priznane znamke in si 99% domace naloge že izpolnil...

Pa 1L ne rabi bit 18+ eur.....

Poglej bartog....mimovrste.....

Elf Moto 2tech.....ester JASO FD

Shell Helix ultra 2t....GTL sintetika (malo je smotano ker je brezbarven....jaz sem rešil z dodatkom barvila za sveče :). )

Motul 710 2t

Vsi pod 15eur/L

Za lakserce motorke ne rabiš superduper Racing olj...ala Motul 800.....al pa bog ne daj karkol castor based....to samo maši avspuh če jih ne obremeniš do Max!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.658
113
Aia....pa delajte vsaj 40:1 (2.5%)....al pa še raje 32:1 (3%) mešanco....

Z dobrim sintetičnim oljem tko al tko ne bo nič kadilo....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.658
113
Drugače je pa fajn Aspen gorivo. Je drago, ampak ga koneckoncev niti ne porabiš tolko, da bi res ful bolelo. Nerabiš skrbet za olje, da bi se pokvarlo in pa še smrdi ne.
Pri Aspnu komot zracionaliziraš stroške...

Kupiš tisto 5L kantico...in jo uporabiš samo za zadnji tank v sezoni....da potem motorka/lakserca prezimuje stem v motorju....

Tko ti 5L zadostuje vsaj za 3leta....naslednje leto pa posledično nimaš zezanja pri prvem vžigu...

Vse kresne kot da si včeraj nazadnje uporabljal...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.658
113
Zakaj pa je ostalih 99% olj za mešanco z barvo not :sprasujemse:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.467
5.766
113
Zaradin lažjega mešanja (da veš da si nardil mešanco že) in da se ločijo od konkurence in nič drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
Prjatu ne lažem, mogoče še kako leto dlje. In nebroj Kawi je v naših koncih, za katere vem, ki so sam zajlo menjal. Tm tm starosti. Raje se ti vprašaj kaj tankate in kako ravnate s mašinami, da van ne delajo.
Plus da je pr bajt še Honda 40 NEKI, ki ni naredila četrt tliko kot 48 th, pa vendar še niti bovden ni bil menjan, dejansko še ni bila odprta a je konkretno starejša. Sem pa 100%, da te tanove, ki je tudi pri bajti, od Kawija, no cca 5 let stara, ta ne bo pol toliko zdržala.
Da ti približn sliko dam, koliko se je delalo s mašinami. Največ sem delal s th48. To je zgledalo parkat na sezono po cca 20-25 ur. Se pravi nekje 3 dni košnje. Ne zanm pa ti povedat koliko glav je šlo. Teh sem kr nekaj zamenjal.
Moja th48 je stara 24-25 let. Menjani samo "amortizerji", ki so pač prepereli, vrvica za zagon, ki je je utrgala, neka varovalka v zagonskem mehanizmu, ki je malo bila rjava in ni drsela po vzvodu vrednosti nekaj centov in pa palica kosisca, ki je zaropotala takoj po koncu garancije. Vseeno sem pa zadovoljen maksimalno z njo. Pa zmeraj uporabljam Husqvarna olje XP. Še danes dela BP. (Upam, de ne bo jutri drugače :::: )

PS: A kdo ve kako se reče temu kosiscu oz palici med motorjem in glavo nitke. Alll... ne najdem na netu nove.... :p
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
"Pogonska gred" je tista palica ki se vrti v ravnih, v zavitih oz. nahrbtnih imaš pa zajlo noter ki se ji reče ne moreš verjet "pogonska zajla".
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.887
5.979
113
tole je sicer za eno drugo (echo rm-520es), "kawasaki th48" je samo pogonski agregat pri tebi, kawasaki drugače ne dela celotnih laksers

stran 18, poz. 21 main pipe

stran 26, poz. 19 main pipe



stran 30