Moto GP 2011

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
Glede na to da je bilo sprva rečeno da v Indianapolisu dirka samo MotoGP, me zanima po kakšnem ključu zdaj dirkajo vsi trije razredi?
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Spies je trenutno v skupnem na 6 mestu, Rossi pa na 4..... Kar dosti pove... Pri ducatijo vejo kaj je narobe, vendar se ne morjo odločit kam bi poeljali razvoj.

Problem je v zasnovi motorja, ki je ne omogoča kot prečnim jap motojrem premikanje mašine naprej in nazaj, zato je težišče pri ducatijo slabše kot pri jap motociklih.

Šušlja se, da bodo naredili mašino po vzoru japonskih motociklov in da bodo iz karbona šli na aluminij, tako kot jap. motocikli. Karbon ima sicer veliko prednosti vendar prenša precej bolj stresno oz bumbing varianta vozniku kot aluminijeva šasija...

Skratka kup stvari je pr dučetu čudnih, za povrh tega, pa so še padli v sami moči pogonskega agregata.....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Idealna kombinacija za uspe je Lah na lahu
smile-1.gif


Spies je res za njim, ampak le za 9 pik, imel je veliko odstopov, Rossi mislim da nobenega, Pedrosa je tudi 8 pik za njim, odstopi, poškodba, tak da...

Ducati z Rossijem je letos totalen polom.
 

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
Trenutno so Honde in Yamahi za Rossija prehitri, za Ducati praktično nedosegljive, zato ne bo nikakršno presenečenje če bo Italijan ob koncu sezone zasedel skupno sedmo mesto.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Podatek ki je primerljiv je da ima skoraj pou manj kot lizika. Pri Ducatiju bodo morali spremenit motor v celoti. Grozne in še večje težave ima tudi Hayden, ki je z novo verzijo še Dučeta še počasnejši....

Tko da... motor z prečno vrsto batov, alu ohišje... to je zgleda prihodnost in uspeh. Ducati pa mislim, da ne bo več vzrtajal na konceptu karbon ohišja in L izvedbo motorja, katera ne omogoča prilagajanja težišča kot je to mogoče na jap motociklih. Vsi na dučetih od tovarniških do poltovarniških jamrajo da ne čutijo front gripa in da je težišče preveč zadaj, kar je velika velika ovira.... Stoner je imel iste probleme, reševal jih je z razširjenim in povišanim krmilom. Seveda je mel zaradi low front gripa veliko padcev.

Zadeva je še hujša, zaradi izrednega napredka pri Hondi in Yamahi, tako da tudi moč motorja ni več prednost Dučeta. Kar se predvsem vidi pri rezultatih sedanje sezone pri Haydnu, napram prejšnim..

Stvar je res porazna in je ena vrsta sramota Dučeta. Zgleda, da bodo lahi izdelovali Jap motocikel, če ne se mi zdi, da bodo klavrno končali.....
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
To preprosto ni res... Ducati je napram prejšni sezoni bistveno nazadoval z razvojem. Kar pričajo Haydnovi rezultati. Hayden se na novejši različici še slabše znajde in o tem priča slaba forma dučeta..

Če ne razumeš poglej kakšne zaostanke so imeli lansko leto (Hayden) za vodilnim in letos? Da se razumemo Hayden je zlo dober dirkač, ki ima naslov prvaka....

Na žalost ne morš primerjat prejšne sezone, zaradi izredenga napredka tako Yame kot Honde. Duče pa je ostal na mestu, celo novejša različica pravijo da je počasnejša od starejše?
 

Keki

Pripravnik
26. okt 2007
869
9
18
Kamnik
Ducati kakor vem sploh nima okvirja (kot celota) ampak sta sprednji in zadnji del vpeta direktno na agregat.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
cevnega ni mislim da nikoli imel ima karbonskega, vendar se obnaša slabše kot alu okvir, pravijo da bolj grobo prenaša vse treslaje na voznika... ampak overall največji problem predstavlja motor, ki ga ni mogoče premikat naprej nazaj kot je to mogočev na jap. motorjih, posledično majo težišče na riti, kar je pa dokaj zajebana vožnja...

Mogoče je res tak motor še najbolje peljal stoner, ki pa je zaradi specifične vožnje in majhnosti tudi velikokrat padel. Prej pa je bil agregat za razliko vsaj pri močnejših, zdaj še to ni več?

Drgač je žalostno gledat pravzaprav vse ducatije tovarniške in poltovarniške, k poltovarniškim hondam, do kolen ne sežejo... Žal tko je...

Kaj bodo naredl pa pojma nimam, govori se da delajo japan bike, kaj je res pa ne vemo trenutno, definitivno tole ne pelje nikamor...
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
okvirja je nekaj in ta je karbonski, drgač pa je res nekako tako, kot si napisal. Skratka problem je v zasnovi tega motorja v črki L... skratka katastrofa...

letos niso porazni samo v šasiji tudi v moči tega motorja, saj se še suzuki po ravnini mim pelje? Mislim, pa da exprementiranje še da dodaten lapsus....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik reality pravi:
Spies je trenutno v skupnem na 6 mestu, Rossi pa na 4..... Kar dosti pove... Pri ducatijo vejo kaj je narobe, vendar se ne morjo odločit kam bi poeljali razvoj.

Problem je v zasnovi motorja, ki je ne omogoča kot prečnim jap motojrem premikanje mašine naprej in nazaj, zato je težišče pri ducatijo slabše kot pri jap motociklih.

Šušlja se, da bodo naredili mašino po vzoru japonskih motociklov in da bodo iz karbona šli na aluminij, tako kot jap. motocikli. Karbon ima sicer veliko prednosti vendar prenša precej bolj stresno oz bumbing varianta vozniku kot aluminijeva šasija...

Skratka kup stvari je pr dučetu čudnih, za povrh tega, pa so še padli v sami moči pogonskega agregata.....

Rossi je po današnji predstavi na 6. mestu pred Haydnom. Sem tudi nekje sodi... Danes je bila katastrofa za Ducati.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Katastrofa minuta zaostanka.... verjetno vsi vemo, da to ni posledica dirkača...... Odstopali pa so le dučeti... Skratka kap. Pri toliko vloženega keša, bi moralo odstopit kompletno vodstvo razvoja in športni direktor...

Pri Hondi bi letele glave........ brez milosti.
 

Vaio

Fizikalc
22. jul 2007
1.223
0
36
Kakšni pa so rezultati, če pustiš yamahe in Honde ob strani in samo pogledaš kako je Stoner vozil Ducatija in kako ga vozi Rossi?
Saj material sta imela enak glede na to, da je Dr. vozil ali še vozi lanski motor!?
Hayden je bil pa že čist obupan na tisti deževni dirki, ko je osvojil 3. mesto.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

A ni bil Stoner prvak z Ducatijem?
Rossi se je lepo "nagnil" z nekonkurenčnim lahom, vprašanje če bo ducati sploh konkurenčen v bližnji prihodnosti, močno dvomim.
 

Vaio

Fizikalc
22. jul 2007
1.223
0
36
Je bil ja 2007.Prvo sezono, ko je prišel k Ducatiju.

edit: sem preletel na hitro lanske čase ducatija in letošnje,CS je bil hitrejši lani kot je VR letos.Na začetku sezone je zabeležil 2 x 0 pa vmes je bil še NH hiterjši od CS.Torej sta v kurcu vsak posebej tako Duče kot Rossi
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Zgleda, da pri dučetu direktorju popuščajo živci...., zgleda, da mu nikakor ne leži menjava zasnove motorja in je to za dučeta velik udarec, da nebi vzdžala dučetova zasnova.

Mogoče je res vprašanje, če bo Vale še vztrajal pri Ducatiju naslednje leto in te govorice niso čisto iz trte zvite. Problem vsega tega je tudi ta, ki ga nisi omenil, da so naredili ogromen korak naprej pri yami in predvsem Hondi, pri Dučetu pa so celo slabši. To da so bili ducatiji 2 minuti slabši od konkuretov, pa ni glih samo na voznikih.

Spremljal sem tudi kritike starca, ki naj bi pomagal razvijat Ducati in gre letos raje v pokoj kot še enkrat na ta motor. In ni imel čez Dučeta nič lepega za povedat....

Tukaj ne ščitim Valeta, ampak dejstvo je, da prav vsa tovarniška in poltovarniška scena pljuva po dučetu, ki ni konkorenčen niti poltovarniškim hondam in yami, pravijo da celo Suzi.

tko da... Se pa strinjam, da se Vale zelo blamira, čeprav ga cenim, da je na profesionalnem nivoju sprejema kritike in ne pljuva, če gledamo liziko, kako kolerično ***** čez yamo, je rosi res car v temu pogledu......
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Vaio pravi:
Je bil ja 2007.Prvo sezono, ko je prišel k Ducatiju.
Ja,kmalu potem pa so pri Ducatiju začeli eksperimetirati s karbonskim okvirjem (ki sploh ni okvir, ampak majhen konec karbona, ki povezuje križ, v katerega so vpete prednje vilice, in pogonski agregat). Dirkači se pritožujejo nad prednjim koncem, ker ga zaradi togosti karbona ne čutijo in pred padcem motor ne "sporoči" nobenih opozorilnih znakov. Paket Rossi/Ducati je v qurcu, drugi dirkači na makaronarski kolmkišti pa so še slabši.
Občudujem Rossija, da za dirke zbere dovolj motivacije in energije, da je praviloma daleč najbolje uvrščen dirkač na dirki. Včeraj je na začetku še raztiral, potem pa ga je zmanjkalo.
Treba je priznati, da je Stoner s svojim slogom vožnje edini, ki je bil občasno lahko na Ducatiju zelo hiter. Pri Italijanih bi najbrž že zdavnaj morali odpustiti ljudi, ki so forsirali karbonski "okvir" še preden je ta dovolj izpopolnjen za dirke. Ampak Ducati je nekaj posebnega, zato ga smejo še posebno grdo usrati z razvojem.