Most na Pelješac

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Smiselnost takega projekta? Načeloma javni projekti niso nikoli prav zares smiselni. Tričetrt leta bo čez ta most precej malo prometa.
Par let nazaj so na eni od naših RTV (verjetno kar nacionalka) pripravili globokoumni prispevek, kako je druga cev pod Karavankami nepotrebna. Ni dovolj prometa. Če se preštejejo vsa vozila v letu in delijo s številom ur v letu. Najbrž drži še danes.
Meni se vseeno zdi ta most precej resen promet in za Hrvaško tudi bolj pomemben kot je za Slovenijo 2 tir. Pa se ga vseeno gremo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
No ja, Ta most ni nič posebnega. Takih je na svetu ohoho. Hvalijo se z neko umestitev v prostor. Umeščen bo dobro takrat, ko sploh ne boš vedel ali se voziš po mostu ali po nasadu oljk. Nekako tako kot naše GSM antene. Zelo dobro so umeščene v prostor. Res. Hrvati se kurčijo z dosežki drugih (projektant, izvedba, plačnik). Sami z tem nimajo nič. Včeraj je eden od hrčkov lepo na TV povedal. Končno je Dubrovnik del Hrvaške. To jim je bil tudi njihov nacionalistični cilj. Ne turisti in domačini. Če so sedaj krog delal in trajekti, bi lahko tudi še sedaj. Za ta denar trajekti lahko zastonj vozijo dokler supernova ne požre zemlje
In kako bi ti umestil drugače antene mobilne telefonije v prostor? Ta me pa res zelo zanima.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Sem pa trenutno na Korčuli. Njih tale most ne gane kej dost, sicer pravjo da je nacionalnega pomena, oni pa od tega ne bodo mel kej prov dost.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
In kako bi ti umestil drugače antene mobilne telefonije v prostor? Ta me pa res zelo zanima.
takole :)
drugače pa, vsak se hvali s tistim, kar pač ima.
meni kot gradbeniku je most interesanten. Pipenbaherja poznam osebno in sem bil na nekaj njegovih predstavitvah, kjer je razlagal, kako so projektirali ta most in še mnoge druge po svetu, ravno tako impresivne. ko je povedal, da so dali 100.000 evrov samo zato, da so jim sestavili pomanjšan model in ga preizkusili v vetrovniku, da so z njim preverili računske modele, veš zakaj je ponting vrhunska firma tudi v svetovnem merilu.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.517
1.102
113
Verjamem, da bi ti naredilj boljšega.
Drugač pa malo Pipenbaherja vprašaj ali je res poseben ali ne. In kaj ga naredi posebnega.
Ne. Ne bi. Logično pa bo Pipenbaher lahko veliko povedal, razumljivo, ne zanikam tega.

Ampak na svetu je tudi še kakšen lepši most. In tudi bolj poseben. Meni se pač ta ne zdi noben presežek, žal. Ne rečem, da je to gradbeni izziv, ampak v današnjih časih...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
takole :)
drugače pa, vsak se hvali s tistim, kar pač ima.
meni kot gradbeniku je most interesanten. Pipenbaherja poznam osebno in sem bil na nekaj njegovih predstavitvah, kjer je razlagal, kako so projektirali ta most in še mnoge druge po svetu, ravno tako impresivne. ko je povedal, da so dali 100.000 evrov samo zato, da so jim sestavili pomanjšan model in ga preizkusili v vetrovniku, da so z njim preverili računske modele, veš zakaj je ponting vrhunska firma tudi v svetovnem merilu.
Mende. Po Sloveniji je pet smrek in ena cipresa. Dosti bolj seka ven pozimi umetna smreka v listnatem gozdu kot navaden pocinkan stolp. Prav tako je cipresa v Brdih kot dildo. Pač bazna postaja je del sodobnega prostora, zgoraj prilepljene stvari so sanje krajinskih arhitektov.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Ne. Ne bi. Logično pa bo Pipenbaher lahko veliko povedal, razumljivo, ne zanikam tega.

Ampak na svetu je tudi še kakšen lepši most. In tudi bolj poseben. Meni se pač ta ne zdi noben presežek, žal. Ne rečem, da je to gradbeni izziv, ampak v današnjih časih...
Očitni imaš letvico postavljeno visoko, kaj naj zdaj mi navadni...

Videl sem že precej gradbenih projektov, tudi kako stvar naredil. Na in v mostu Pelješac sem bil med gradnjo; predstavnik naročnika, glavni nadzorni in nadzorni za statiko so si vzeli ene 4 ure za predstavitev in odgovore na kakršnakoli vprašanja. Moram priznati, da tako strokovnih in odprtih informacij zlepa ne doživiš. Kapo dol. Tako vsem pri izvedbi, kot projektu in objektu.
 
15. jan 2019
3.459
1.086
113
Gledam tale most pa mi je nerazumljivo da ni 4 pasovnica...

Na slikah je zgledalo, da bo.

To je pa fiasko sedaj, da moraš za Čehom vozit preko in ga ne moreš "pospravit".
 
  • Haha
Reactions: sad
15. jan 2019
3.459
1.086
113
V komentarjih pišejo, da se je v Neumu (preko katerega je bilo potrebno doslej in so mnogi tam spotoma kaj spili, pojedli ali kupili - ker je bilo ceneje kot na Hrvaškem) danes končala letošnja turistična sezona. Upadlo bo tudi statistično število tujcev, ki vstopajo v BiH (čeprav samo za par minut).
Most ne vpliva na top destinacijo = Međugorje :)

Je pa zanimivo, do Ploč je AC, potem pa luzeriraš do mosta po dolini neretve med lubenicami in grozdjem, kjer te sidrajo lačni turisti...

Fail kar se tega tiče, AC bi morala biti preko BiH kot so bili načrti, to si potem 123 v Dubrovniku, tako pa bo od Stona naprej še vedno eno hudo jajcanje do Dubrovnika, kjer težko kaj prehitiš legalno.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Predn kritizirate vsepovprek pometite pred lastnim pragom.

A se kdo spomni 30m dolgega mesarskega mostu cez potok ljubljanico, ki je stal 3mio eur? Predor sentvid, ki po 30 letih se ni koncan niti nima protipozarne zascite ob dolzini 1.44km nas je stal ze skoraj 150mio eur....

Most cez peljesac je dolg 2.4 km, visok 55m, ki je skupaj z vec kot 30km okoliskih cest, z dvema viaduktoma, treh mostovih in stirih predorih od katerega je debeli breg peti najdaljsi na hrvaskem stal vsega 420mio eur.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Predn kritizirate vsepovprek pometite pred lastnim pragom.

A se kdo spomni 30m dolgega mesarskega mostu cez potok ljubljanico, ki je stal 3mio eur? Predor sentvid, ki po 30 letih se ni koncan niti nima protipozarne zascite ob dolzini 1.44km nas je stal ze skoraj 150mio eur....

Most cez peljesac je dolg 2.4 km, visok 55m, ki je skupaj z vec kot 30km okoliskih cest, z dvema viaduktoma, treh mostovih in stirih predorih od katerega je debeli breg peti najdaljsi na hrvaskem stal vsega 420mio eur.

od tega je večino denarja dala EU. Valda niso mogli krast
 
22. jul 2007
13.413
1.666
113
124
Smo pa lahko videli, kako je celotno državno vodstvo molilo ob blagoslovitvi mosta.

Tudi govor kitajskega premierja je bil zanimiv, povdarjal je spoštovanje rokov, primer dobrega sodelovanja velesil Kitajske in EU, da upoštevajo vse evropske zahteve, ... Most bodo lahko uporabljali kot reklamo in referenco za morebitne bodoče projekte v EU.
Mi imamo Kolektor in Petriča za referenco :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Konec

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113

"Ne bo več enako, zdaj se bodo usmerili na Pelješac," besede turističnih delavcev povzema omenjeni portal, "mnogi so Neum izkoristili tudi kot destinacijo za nočitev ter od tukaj obiskovali Mostar in Dubrovnik. Zdaj se bo to zagotovo spremenilo, nihče noče čakati na meji." To potrjujejo tudi številke z mejnega prehoda, po poročanju spletnega portala Index.hr so danes tam že zabeležili 50 odstotkov manj prometa.

Na prvi dan polnega odprtja mostu na Pelješac v podjetju Hrvatske ceste pričakujejo, da ga bo prečkalo okoli deset tisoč vozil, pojavljajo pa se že prve, precej neobičajne preglavice. Kot so povedali za hrvaški N1, se nekateri vozniki ustavljajo na odstavnem pasu, da bi se fotografirali na mostu, opazili pa so tudi ljudi, ki so se čezenj odpravili peš. Ob tem so opozorili, da je most namenjen le motornim vozilom, voznike pa prosili, naj se na njem nikar ne ustavljajo.


kolinda peljesac most.png
 
Nazadnje urejeno:

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Smiselnost takega projekta? Načeloma javni projekti niso nikoli prav zares smiselni. Tričetrt leta bo čez ta most precej malo prometa.
Slovenija na to veliko bolj racionalno gleda ,zato imamo vecinoma magistralke od marije tereze le da so prespricane z bitumnom ,samo primorski del : ene k.. hitre steze mimo Portoroza ni smiselno zgraditi ....ene steze do Jelsan tudi ni smiselno zgraditi ...medtem pa IT in HR smiselno pripeljali hitre ali avtoceste do meje z nasim motecim tranzitnim smiselnim nazadnjastvom
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.777
1.611
113
Iskajoč brata
ustavljajo na odstavnem pasu, da bi se fotografirali na mostu, opazili pa so tudi ljudi, ki so se čezenj odpravili peš. Ob tem so opozorili, da je most namenjen le motornim vozilom, voznike pa prosili, naj se na njem nikar ne ustavljajo.

Most na Krk so v zadnjem letu renovirali. So dodali dvojno ogrado, da se nič ne vidi iz avta, da folk ne gleda ven in ne fotografira....