In kako bi ti umestil drugače antene mobilne telefonije v prostor? Ta me pa res zelo zanima.No ja, Ta most ni nič posebnega. Takih je na svetu ohoho. Hvalijo se z neko umestitev v prostor. Umeščen bo dobro takrat, ko sploh ne boš vedel ali se voziš po mostu ali po nasadu oljk. Nekako tako kot naše GSM antene. Zelo dobro so umeščene v prostor. Res. Hrvati se kurčijo z dosežki drugih (projektant, izvedba, plačnik). Sami z tem nimajo nič. Včeraj je eden od hrčkov lepo na TV povedal. Končno je Dubrovnik del Hrvaške. To jim je bil tudi njihov nacionalistični cilj. Ne turisti in domačini. Če so sedaj krog delal in trajekti, bi lahko tudi še sedaj. Za ta denar trajekti lahko zastonj vozijo dokler supernova ne požre zemlje
takoleIn kako bi ti umestil drugače antene mobilne telefonije v prostor? Ta me pa res zelo zanima.
Ne. Ne bi. Logično pa bo Pipenbaher lahko veliko povedal, razumljivo, ne zanikam tega.Verjamem, da bi ti naredilj boljšega.
Drugač pa malo Pipenbaherja vprašaj ali je res poseben ali ne. In kaj ga naredi posebnega.
Mende. Po Sloveniji je pet smrek in ena cipresa. Dosti bolj seka ven pozimi umetna smreka v listnatem gozdu kot navaden pocinkan stolp. Prav tako je cipresa v Brdih kot dildo. Pač bazna postaja je del sodobnega prostora, zgoraj prilepljene stvari so sanje krajinskih arhitektov.takole
drugače pa, vsak se hvali s tistim, kar pač ima.Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
meni kot gradbeniku je most interesanten. Pipenbaherja poznam osebno in sem bil na nekaj njegovih predstavitvah, kjer je razlagal, kako so projektirali ta most in še mnoge druge po svetu, ravno tako impresivne. ko je povedal, da so dali 100.000 evrov samo zato, da so jim sestavili pomanjšan model in ga preizkusili v vetrovniku, da so z njim preverili računske modele, veš zakaj je ponting vrhunska firma tudi v svetovnem merilu.
Očitni imaš letvico postavljeno visoko, kaj naj zdaj mi navadni...Ne. Ne bi. Logično pa bo Pipenbaher lahko veliko povedal, razumljivo, ne zanikam tega.
Ampak na svetu je tudi še kakšen lepši most. In tudi bolj poseben. Meni se pač ta ne zdi noben presežek, žal. Ne rečem, da je to gradbeni izziv, ampak v današnjih časih...
To je za Dubrovnik delano...Sem pa trenutno na Korčuli. Njih tale most ne gane kej dost, sicer pravjo da je nacionalnega pomena, oni pa od tega ne bodo mel kej prov dost.
Most ne vpliva na top destinacijo = MeđugorjeV komentarjih pišejo, da se je v Neumu (preko katerega je bilo potrebno doslej in so mnogi tam spotoma kaj spili, pojedli ali kupili - ker je bilo ceneje kot na Hrvaškem) danes končala letošnja turistična sezona. Upadlo bo tudi statistično število tujcev, ki vstopajo v BiH (čeprav samo za par minut).
Predn kritizirate vsepovprek pometite pred lastnim pragom.
A se kdo spomni 30m dolgega mesarskega mostu cez potok ljubljanico, ki je stal 3mio eur? Predor sentvid, ki po 30 letih se ni koncan niti nima protipozarne zascite ob dolzini 1.44km nas je stal ze skoraj 150mio eur....
Most cez peljesac je dolg 2.4 km, visok 55m, ki je skupaj z vec kot 30km okoliskih cest, z dvema viaduktoma, treh mostovih in stirih predorih od katerega je debeli breg peti najdaljsi na hrvaskem stal vsega 420mio eur.
Mi imamo Kolektor in Petriča za referencoSmo pa lahko videli, kako je celotno državno vodstvo molilo ob blagoslovitvi mosta.
Tudi govor kitajskega premierja je bil zanimiv, povdarjal je spoštovanje rokov, primer dobrega sodelovanja velesil Kitajske in EU, da upoštevajo vse evropske zahteve, ... Most bodo lahko uporabljali kot reklamo in referenco za morebitne bodoče projekte v EU.
Slovenija na to veliko bolj racionalno gleda ,zato imamo vecinoma magistralke od marije tereze le da so prespricane z bitumnom ,samo primorski del : ene k.. hitre steze mimo Portoroza ni smiselno zgraditi ....ene steze do Jelsan tudi ni smiselno zgraditi ...medtem pa IT in HR smiselno pripeljali hitre ali avtoceste do meje z nasim motecim tranzitnim smiselnim nazadnjastvomSmiselnost takega projekta? Načeloma javni projekti niso nikoli prav zares smiselni. Tričetrt leta bo čez ta most precej malo prometa.
ustavljajo na odstavnem pasu, da bi se fotografirali na mostu, opazili pa so tudi ljudi, ki so se čezenj odpravili peš. Ob tem so opozorili, da je most namenjen le motornim vozilom, voznike pa prosili, naj se na njem nikar ne ustavljajo.