mongoloidi na pošti slovenije

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
A je splošna praksa, da ti knjigo (v vrenosti 70€) pusti na nabiralniku, da jo lahko odnese kdorkoli pride mimo?
bonk.gif
iebala te knjiga za 70€. na netu si poiščeš pdf za 0€ pa ne bo težav
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.022
6.206
113
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
A je splošna praksa, da ti knjigo (v vrenosti 70€) pusti na nabiralniku, da jo lahko odnese kdorkoli pride mimo?
bonk.gif

SI prepričan da je to bilo od Pošte Slovenije?
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
samo to niso oni ( pošta ) krivi. kriv je pošiljatelj, ker ni uporabil pravilne embalaže, pošiljka pe verjetno ni bila poslana priporočeno
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.022
6.206
113
Pošiljka je poslana kot pismo, ki pa ni šlo v nabiralnik. Če bi bil paket, bi te čakal na pošti. =bat ga! Ni pošta kriva v tem primeru.
 
Nazadnje urejeno:

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Tudi če je poslano kot navadna pošiljka in ne gre v nabiralnik ti mora pustiti obvestilo!


Meni tudi poštar tolk cajta, kakšne večje pošiljke rine v nabiralnik, da zrine
rolleyes-1.gif


Tko da te poštarji so kr neki
cry12bpy.gif
 
Nazadnje urejeno:

grenivka

Pripravnik
1. avg 2007
616
0
16
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Tudi če je poslano kot navadna pošiljka in ne gre v nabiralnik ti mora pustiti obvestilo!

Po kakšnem pravilniku?

Vsak normalen poštar pusti obvestilo, če pošiljka ne gre v nabiralnik in te ni doma. Četudi je poslano z navadno pošto.
klik
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Ja:



Pa še vogale so poškodovali.
cry12bpy.gif

Kaj je ta žig knjiga? A se ne da nalepko gor LOMLJIVO in da v ustrezen karton? Tole je šalabajz tistega, ki ti je to poslal neustrezno.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.723
6.492
113
KSZ

Hitrost dostave Pošte Slovenija

Luka Klobučar
12 hrs ·
Naj bodo ti rezultati vsem vidni. Pred dvema mesecema sem se odločil, da "testiram" storitve naše Pošta Slovenije. Letno oddam cca. 1000 pošiljk (30% Slovenija, 30% Evropa in 40% ostali svet), sestavljenih iz 70% pisemskih pošiljk (do 2000g) ter 30% paketov. 90% pošiljk oddam priporočeno s storitvijo "prednostno". Za testiranje sem se odločil na podlagi velikega števila nevročenih, zamujenih ter poškodovanih pošiljk.
Za potrebe "testiranja" sem poslal 100 pisemskih pošiljk 100 prejemnikom po celem svetu. Statistika je po dveh mesecih sledeča:
- 12 od 100 pošiljk ni doseglo cilja (12%)
- 10 od 100 pošiljk je prispelo poškodovanih (10%)
- 65 od 100 pošiljk je prispelo izven podanega roka dostave (65%), od tega je kar 75% pošiljk potrebovalo 2x več časa za dostavo, kot Pošta obljublja)
- 3 od 100 pošiljk je prispelo prejmniku z dodatnim stroškom (čeprav ni bilo carinske vrednosti, saj je bila vsebina vredna zgolj pičlih 5€).
Če povzamemo zgornje alineje - 87 od 100 pošiljk ni bilo obravnavanih tako, kot Pošta pri oddaji zatrdi. Čestitke, 13 od 100 pošiljk ste uspešno dostavili!
Naj dodam še par drastičnih primerov iz tega "testiranja":
- Pošiljka v ZDA (Kalifornija) je potrebovala 45 dni
- Pošiljka v Nemčijo je potrebovala 21 dni
- Pošiljka v Veliko Britanijo je potrebovala 25 dni, prepotovala pa je pol sveta (Na njej so bili poštni žigi iz Rusije, Indije, Francije, Egipta ter Hrvaške).
Rad bi izpostavil še storitev "prednostno" - ločeno od zgornjega testa je bilo poslanih 20 pošiljk brez te storitve ter 20 pošiljk s storitvijo. Po dve pošiljki na isti naslov, 20 naslovov po celem svetu.
- 6 od 20 pošiljk brez storitve prednostno je prispelo prej, kot pa pošiljke s storitvijo "prednostno".
Draga Pošta Slovenije, rad bi izpostavil še sledeče - prosim, da seznanite vse zaposlene, da je Hrvaška v Evropski uniji. Ne bi se rad spet soočal z vašo delavko ter se 5 minut kregal, da carinskega obrazca CN22 ne bom izpolnjeval za paket poslan v Zagreb. To so osnove, take stvari v osnovni šoli poznajo. Ne zastopim dejstva, da kot navaden državljan vem več o evropskih državah kot pa podjetje s 6000 zaposlenimi, ki se ukvarja s svetovnimi poštnimi storitvami.
Upam, da ta objava doseže čim večje število partnerjev, ki trenutno poslujejo z vami. Naj bo še komu v korist "testiranje", ki sem ga izvedel na lastne stroške. Za zaključek dodajam še dejstvo, da mi vaš konkurenčni ponudnik dostavi paket v Nizozemsko hitreje, kot ga vi dostavite do Zagreba - in glej ga zlomka - za 20% nižjo ceno smile emoticon.
Zahvale vsakemu, ki bo delil objavo z ostalimi!


Ali imate ostali tudi take izkušnje s pošiljanjem v tujino?
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.572
1.821
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Ne bi sicer kaj več komentiral tega in branil pošte, ampak je pa ta članek zelo, zelo zavajajoč in lažnjivo obremenjoč za Pošto Slovenije! Pa ne da jo branim, ampak tako pač je in vsak razumen človek to razume. Pošta Slovenije skrbi samo za pošiljke, ki zapustijo Slovenijo in zapustijo jo v večini isti dan. Kaj pa se z njimi dogaja kasneje pa je stvar drugih pošt. To je veliko zavajanje!!!
Naj testira dostavo pošiljk po Sloveniji!
smirk-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.425
5.661
113
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Pa še vogale so poškodovali.
cry12bpy.gif

Eh take knjige ki jih ti bereš....so poškodovane že ko jih tiskajo v tiskarni
grin1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.925
113
40
MB
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Tudi če je poslano kot navadna pošiljka in ne gre v nabiralnik ti mora pustiti obvestilo!

Po kakšnem pravilniku?

ne vem po katerem pravilniku, oz mi ni it iskat, ampak tako je, pošta se mora dostavit preko nabiralnika, se pravi, če vanj negre je nesme pustit nezavarovane ampak mora dat obvestilo, pa če tudi gre za xxl razglednico.

v praksi pa navadne pošiljke po večini pristanejo na stopnicah al pa kje, neglede na vrednost.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Ja:



Pa še vogale so poškodovali.
cry12bpy.gif

Kaj je ta žig knjiga? A se ne da nalepko gor LOMLJIVO in da v ustrezen karton? Tole je šalabajz tistega, ki ti je to poslal neustrezno.

http://www.posta.si/opis-storitve/503/Tiskovina

Tista knjiga verjetno samo pomeni, da gre za tiskovino, da prihrani na poštnini, ne pa da bodo poštarji zdaj to obravnavali nežneje.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

Tam na FBju PS odgovarja da posiljka pride v zagreb v enem dnevu, jest pa kolkr imam izkusnje se je 1x zgodil da je prisla posta v sloveniji iz enega konca do drugega naslednji dan, drugace v 9ih primerih cez dva dni

Nazadnje lansko leto paket do celja 5kg ni in ni prispel, po enem tednu sem napotil prejemnika na posto in so paket najdli.

Sledenje posiljk haha. Poklicem na pomoc za sledenje posiljkam pravim da bi moral paket iz kitajske prispeti in da koda kaze da je v slovenj gradcu namesto v lj pa pravi da oni tega nemorejo preverit ker ni nikjer zavedeno kaj in kako in da so lahko kode identicne za vec posiljk. Pa se v kodi je bilo napisan LJ paket pa kao v SG
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Car pravi:
Ne bi sicer kaj več komentiral tega in branil pošte, ampak je pa ta članek zelo, zelo zavajajoč in lažnjivo obremenjoč za Pošto Slovenije! Pa ne da jo branim, ampak tako pač je in vsak razumen človek to razume. Pošta Slovenije skrbi samo za pošiljke, ki zapustijo Slovenijo in zapustijo jo v večini isti dan. Kaj pa se z njimi dogaja kasneje pa je stvar drugih pošt. To je veliko zavajanje!!!
Naj testira dostavo pošiljk po Sloveniji!
smirk-1.gif

Poštnina je bila plačana PS in rezultat je tak. Ko je poštnino plačal konkurecni, je boljši. Kaj je tu zavajajočega?
Če PS ne zna uredit s tujimi partnerji, je to njen problem.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.519
1.110
113
Obišči stran
PS tudi prodaja buče, da plačajo če kaj zgubijo. So mi zgubili precej vreden paket, priporočeno do Španije, odgovor po prepucavanju je bil, da bi moral dat vrednostno in ker nisem dal niso dolžni izplačat odškodnine...
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.572
1.821
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
PS tudi prodaja buče, da plačajo če kaj zgubijo. So mi zgubili precej vreden paket, priporočeno do Španije, odgovor po prepucavanju je bil, da bi moral dat vrednostno in ker nisem dal niso dolžni izplačat odškodnine...
Drži!
Kaj pa misliš, potem bi vsak dan paket priporočeno, vrednost odškodnine pa bi si kar sam izmislil. Zato pa obstaja storitev vrednostno, pa zavaruj paket. Je pa precej dražje...