Moja poslovna ideja "profesionalni nakupovalec"

mistique

Guru
16. jun 2009
13.922
1.723
113
Emona / Carnium
Jaz bi se na takšno stran takoj registriral, če bi to pomenilo, da je nakup in vse morebitne sitnosti povezane z njim, zares opravljen od doma in mi ne bi bilo treba na pošto itd. Skratka 100% spletni nakup.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
o podobni firmi sem tudi sam razmišljal. zakaj je nisem štartal ne vem.

glede garancije:
tukaj se on lahko komot zavaruje, da je samo posrednik in ne prodajalec robe. Kupec ne sme njemu plačat na račun 900€ za tv, ampak samo 100€ za usluge. Tukaj vsaj jst ne vidim nič spornega

plačilo v naprej:
nek avans je sigurno potrebno zahtevat od stranke, da zavaruje sebe. Kako pa je zavarovana stranka, da je ne nategne? Nek papir med fizičnimi osebami vprašanje kolk je pravnomočen. Ampak kako papir podpisat, če sta na drugem koncu držve (po pošti se malo vleče)? Papir med fizično in pravno osebo je pa vrjetno spet druga pesem, ker bi tako s.p. nek denar dobil...
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.291
821
113
problem je mogoče tudi plačilo. npr. nakup po povzetju: če boš ti plačeval zadeve, ti bo stranka morala denar nakazati na račun. s tem si ti dejansko kupil zadevo in jo preprodal. torej nosiš odgovornost, da je izdelek bp in ima garancijo pri tebi. v primeru avansa pa gre denar spet preko tvojega podjetja, torej si ti prodajalec. ti že lahko izstaviš dve ločeni fakturi, torej eno za izdelek in eno za storitev posredovanja, ampak spet si ti prodajalec. ker če gre denar preko tebe, si prodajalec.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.912
11.046
113
tole o obveznih navodilih v svojem jeziku je verjetno že bučka... mi smo kupli nov kopirc zacca 2000 €, smo vprašali kaj pa navodila, se je samo nasmehnil,so na DVDju v ANG 350 strani..pa je to to.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Nobena bučka ni. Ste pač bili mehkužni in popustili. Lahko bi vztrajali, da kopirca ne vzamete / ne plačate, če nima SLO navodil (če je kupljen v SLO seveda).

Če bi rekel, da bo pa preprosto odpeljal kopirca in prodal komu drugemu, pa ga prijaviš inšpektorju (oz. mu že zagroziš s tem, pa bo verjetno dovolj).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.912
11.046
113
hm, slovenskih navodil ne potrebujemo,smo pismeni. In vse smo osvojili v uri dve, ni problem.

pomeni, da on ce proda dva takšna kopirca, more dat navodila prevest in strošek prevoda preseže letne prihodke od prodaje tega proizvoda..hm, mislim da to ne gre tako.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Gre tako, si lahko 100%, da si ne izmišljujem. Zaradi stroškov, ki si jih napisal, pa se marsikdo hoče temu izognit.

Ne vem edino ali morajo biti v celoti prevedena navodila ali je dovolj ''povzetek''.
 

Bucko

Fizikalc
28. avg 2007
1.739
53
48
Tako je. Slovenska navodila so obvezna - in ni dovolj samo povzetek.
Prevajanje navodil stane, strošek prevoda plača prodajalec, zaradi tega vzdigne ceno izdelka in je posledično nekonkurenčen tistim, ki tega ne naredijo in tvegajo kazen.
 
Nazadnje urejeno:

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Nekaj podobnega že ponuja izanglije.si. In sicer, da opcija "spletni nakup", kar pomeni, da kar oni izvedejo nakup ter ti dostavijo.


Jaz sem mnenja, da je ideja slaba, ker ne upošteva, kako ljudje razmišljajo:

1. Kdor sedaj ne naroča preko interneta, ne naroča zato, ker:

1.1. "Ne zaupa" tovrstnim nakupom.
1.2. Raje kupuje v pravi trgovini.
1.3. Ne zna.

Pri tem seveda moraš upoštevati, da ljudje pod tretjo točko tudi v veliki meri NE potrebujejo artiklov, ki se prodajajo preko interneta. Pričakovati, da bodo sedaj ljudje spremenili nakupovalne navade, samo zato, ker se je pojavila ena kvazi-firmica, ki že od daleč smrdi po nategu (plačaj vnaprej), je iluzija pričakovati.

Poleg tega smo Slovenski škrti. Zakaj bi dal nekomu 50EUR provizije za 1000 EUR vreden artikel, če lahko sam (oziroma s pomočjo kakega znanca) to narediš sam v roku 1-2 ur.


Osebe ki ne naročajo prek spleta zaradi razlogov ki si jih omenil niti v bodoče jim ne bo treba naročati prek spleta ker mi opravimo celotno delo (najdemo najcenejši izdelek, opravimo nakup, plačamo, svetujemo glede izdelkov, urejamo garancije, dostavimo izdelek na dom,...) Torej mi opravimo celotno delo za stranko. Najbolj pomembno pa je to da bo stranka dobila izdelek po najnižji možni ceni in ne bo ji treba vložiti nobenega truda v nakupovanje. Tudi če nakupuješ v "pravih trgovinah" se vedno kuriš bencin z skakanjem okoli, čakaš v vrstah, ponudba v teh trgovinah je omejena,...

Jaz pričakujem, da bodo določeni ljudje spremenili nakupovalne navade ravno zaradi tega, ker ponujamo tako storitev, ki jim prišpara denar, čas, stroške, ponudim jim neomejen izbor izdelkov in strankam ni potrebno vložiti nobenega truda v to razen, da nas kontaktirajo. Kaj vidiš slabega v temu?
V razvoj same ideje in pa spletne strani sva z sodelavcem vložila 1 leto truda. Cilj ni "nategovat" ljudi, ker to lahko naredim tudi brez spletne strani, brez sodelavca itd. Cilj je ponuditi strankam dostop do poceni raznovrstnih izdelkov in opraviti vse da ga stranka dobi v roke.

Zgrešeno pa je razmišljanje, da ljudje ne potrebujejo artiklov, ki se ponujajo na spletu. Na spletu je neomejena izbira (od vžigalnika do rabljene podmornice). Vse več se širi prodaja prek spleta, problem je le v tem, da je do navadnega uporabnika dokaj neprijazno (dosti časa porabiš za nakup določenega izdelka, če nisi vajen nakupovanja, če pa nakupuješ iz tujine je pa še težje).


Citat:
Poleg tega smo Slovenski škrti. Zakaj bi dal nekomu 50EUR provizije za 1000 EUR vreden artikel, če lahko sam (oziroma s pomočjo kakega znanca) to narediš sam v roku 1-2 ur.
Pa ravno če si škrt boš šel tam, kjer je najceneje (k nam) :)
Veliko ljudi nima takih znancev in nakupujejo v raznih big bangih, merkurjih, harveyih,.... ki so zelo drage trgovine. Težko pa da bo ta tvoj "znanec" delo opravil bolje kot mi, ki obvladamo in si vzamemo kot resno obveznost in ne "uslugo".

Še vprašanje- povej razlog zakaj si te "prave trgovine" zaslužijo zaupanje?
a zaradi previsokih marž in cen ki jih imajo?
Zaradi prodajalcev, ki nimajo pojma svetovat in v bistvu ti le priporočijo čim bolj dražji izdelek?
Zaradi tega ker lahko "otipaš" izdelek -- ampak to te bo mastno stalo (pri televizijah in prenosnikih npr 200 EUR ali še več!)

LP
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Jaz bi se na takšno stran takoj registriral, če bi to pomenilo, da je nakup in vse morebitne sitnosti povezane z njim, zares opravljen od doma in mi ne bi bilo treba na pošto itd. Skratka 100% spletni nakup.

Nakup in vse povezano z tem opravimo mi ter dostavo na dom. Naso stran najdes pa tako da v google vpišes Nabavimo
wink-1.gif
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Pa da povprečen Slovenec artikle pretipa, prešlata, kot da je naga ženska na postelji.

Če si pripravljen zaradi tega plačati več (v določenih primerih dosti več) pol OK.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.994
1.880
113
kako pa misliš svoj zaslužek definirat? fiksni procent na nabavljeno vrednost, ali kako drugače?
osebno bi tak razmišljal: če sem posranec, na smrt prestrašen nakupovanja preko interneta (tipičen janez), ker so na poptv rekli da so nekomu spraznili kreditno kartico, se bom tudi tebe bal kot hudič križa, ker na koncu si tudi ti "nakupovanje preko interneta". Razen če plačaš ti vse v naprej, kar seveda neboš, ker je pri nelabilnih janezih to samomor. Probaj recimo kaj šenkat prek oglasov. klicov, ki bi rezervirali, 1000000% prišli jutri iskat, pa daj na stran, je miljon. Do jutri pa si že premislijo. Pri zastojn stvari
rolleyes-1.gif
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Citat:
Uporabnik M523325 pravi:
Cilj ni "nategovat" ljudi, ker to lahko naredim tudi brez spletne strani, brez sodelavca itd.

Upam da sta premislila tudi, da je pri slovenckih dostikrat cilj nategovat prodajalca ?
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik M523325 pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Moraš sw zavedati, da boš storitve reklamacij in garancij reševal na lastne stroške.

Garancije in reklamacije urejam jaz, le stroške pošiljanja do izvirne trgovine ali serviserja pa krije kupec. Vsak izdelek ki ga nabavim ima garancijo (večina mednarodno). Stroške pošiljanja izdelka namorem kriti jaz ker tudi če kupite izdelek recimo v Big bangu in se vam pokvari sami krijete stroske prevoza izdelka do trgovine zaradi uveljavljanja garancije (trgovina vam ne povrne stroskov za bencin).

Zadeva v teoriji pije vodo (sem o tem že sam razmišljal) vendar v praksi zna biti pa jeba...

Garancija je ena od stvari. In da ti povem: stranka zaradi okvare NE SME imeti nobenih stroško. In ja tudi BIG BANG mora kriti stroške dostave na servis!
Druga stvar so slovenska navodila, atesti, izjave in podobna jajca. To zraven izdelkov mora biti in pika!
Ne vem, če lahko med svojimi pogoji poslovanja izključiš te bistvene stvari, ki jih imajo inšpektorji najraje!



Stranka ima stroške z bencinom že s tem da se more pripeljat do BigBanga. Isto velja pri nas, stranka ima stroške le za dostavo okvarjenega izdelka nazaj v trgovino (ali direkt servisnemu centru).
In mi nismo trgovina, ampak le opravljamo storitev nakupa - nakup v imenu stranke (+ dodatne dejavnosti povezane z nakupom).
Tudi če stranka sama nakupi izdelek preko spletne trgovine nosi stroške za vračanje ali pošiljanje k serviserju. Jaz bi lahko to uredil tako da bi pač povečau provizijo in že na začetku uštel to v ceno ampak to ni moj cilj.
Kar se tiče slovenskih navodil jih dobiš na spletni strani od proizvajalca izdelka. Če sam ne znaš tega najti ti jaz sprintam in pošljem v minutki za katerikoli izdelek.

LP
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik leibstandarte pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:

Druga stvar so slovenska navodila, atesti, izjave in podobna jajca. To zraven izdelkov mora biti in pika!
Ne vem, če lahko med svojimi pogoji poslovanja izključiš te bistvene stvari, ki jih imajo inšpektorji najraje!

Ravno prejšnji teden sem preko mimovrste naročil en izdelek, ki je prišel brez slovenskih navodil. Je bil gor na škatli sicer opis izdelka v Slovenščini, samih navodil pa ni bilo. Izdelek je sicer takšen, da navodil ne potrebuješ tudi če si popolnoma nepismen in se uporablja samo za tisti namen, za kakršnega se oglašuje. Toda kakšen zatežen inšpektor bi se verjetno še vedno lahko obesil na pomanjkanje dejanskih navodil v Slovenščini.

Slovenska navodila dobiš na spletni strani od proizvajalca izdelka. To lahko tudi mi uredimo in če potrebuješ navodila ti jih pošljem prek maila ali po pošti. To pa res ni problem

LP
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Teoretično vprašanje: Recimo da iščem netboo, notebook,... kateri je v Slovenij precenjen. Vaša firma ga dobi v nemčiji in potem takem tudi tam dobavi. Kaj je sedaj z tipkovnico? Dobiš njihovo ali našo oz. ali stranka ve da bo dobila prenosnik z nemškimi razporeditvami znakov na tipkovnici?
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Teoretično vprašanje: Recimo da iščem netboo, notebook,... kateri je v Slovenij precenjen. Vaša firma ga dobi v nemčiji in potem takem tudi tam dobavi. Kaj je sedaj z tipkovnico? Dobiš njihovo ali našo oz. ali stranka ve da bo dobila prenosnik z nemškimi razporeditvami znakov na tipkovnici?

Sem samo površno preletel vse skupaj pa me že glava boli od vseh neumnosti.
Tip opravlja storitev, namesto tebe naroči robo preko eBaya in podobnih v Nemčiji / HongKongu / whereever.
Po kakem sistemu bi lahko zraven dobil slovenska navodila, slovensko tipkovnico, ipd?
Ne vem, kako to vse zdrži razne pravne zadeve, ampak dajte debatirat o zelju, če ga tip prodaja, in ne o sarmi, ki bi jo lahko naredili iz tega zelja...
 

B81

22. jul 2007
37.329
10.687
113
Preveč dela za nek normalen denar in preveč stvari lahko gre narobe, IMO.
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
kako pa misliš svoj zaslužek definirat? fiksni procent na nabavljeno vrednost, ali kako drugače?
osebno bi tak razmišljal: če sem posranec, na smrt prestrašen nakupovanja preko interneta (tipičen janez), ker so na poptv rekli da so nekomu spraznili kreditno kartico, se bom tudi tebe bal kot hudič križa, ker na koncu si tudi ti "nakupovanje preko interneta". Razen če plačaš ti vse v naprej, kar seveda neboš, ker je pri nelabilnih janezih to samomor. Probaj recimo kaj šenkat prek oglasov. klicov, ki bi rezervirali, 1000000% prišli jutri iskat, pa daj na stran, je miljon. Do jutri pa si že premislijo. Pri zastojn stvari
rolleyes-1.gif

Glede provizije se ravnamo po tem da si zaračunamo delež od zneska ki ga stranka prišpara (če za stranko nabavimo izdelek ki je 200 eur bol poceni pol si zaračunamo od 15-30 eur glede na vložen trud). Najnižja provizija je 5 eur. Stremimo pa k temu, da bi ponudili flat rate tarifo za provizijo ne glede za kak izdelek gre. Sam trenutno nam to ne znese in to bomo uvedli v bodoče.
V končni fazi je stranki pomembna le končna cena ne pa kakšna je provizija ali stroški dostave. In končna cena bo nižja kot v navadnih trgovinah.

Glede tipičenga janeza posranca ki se boji spletnega nakupovanja:
Mi s strankami ne opravljamo storitev prek spleta, ampak te "posrane" stranke nas bi poklicale po telefonu, ker jim je sosed (ki se ne boji) povedal za nas in je bil ful zadovoljen. Stranka nam lahko denar nakaže na banki ali pošti (ki ji zaupa), ali pa se dobimo osebno s stranko da skupaj opravimo nakup in nato nam izroči denar. Takoj ko bo možno bomo tudi odprli kakšno pisarno/poslovalnico.
Tako bo tudi tipičen Janez Posranec lahko izkoristil prednosti spletnega nakupovanja ne da bi se sploh interneta dotaknil.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ma sej se da, jaz znancem večkrat kupujem kaj na ebayu. Pač ne obvladajo ebaya, nimajo payapala, nimajo kreditne, ne upajo kupit itd. Pa jim pač zaračunam kakih 10€ za storitev in je. Imam okoli 300 nakupov opravljenih.

Glede pokvarjenih stvari pa sem recimo 2 tedna nazaj dobil za sestrino kolegico pokvarjeno baterijo za laptop, uredil vračilo denarja, ji za isti denar kupil drugo in je urejeno.

Je pa res, da je tak sistem dosti težje furat za neke xy ljudi, ko te ne poznajo in ti njih ne. Če meni nekdo naroči naj mu kupim prednji luči za lexusa za 300€ vem, da bo luči vzel, ker bi ga na servisu prišli dosti dražje, rabljenega pa seveda nič ne obstaja. Da pa ti nekdo po nakupu reče, da ju ne bo vzel, si pa v riti.