Kazen za vožnjo brez vozovnice je 40 evrov, nadzor pa izvaja voznik in kontrolorji.Šoferjeva naloga ni da to opazuje. Je veliko kontrol. Če ni plačano mislim, da je na osebo med 150 do 200eur
Kazen za vožnjo brez vozovnice je 40 evrov, nadzor pa izvaja voznik in kontrolorji.Šoferjeva naloga ni da to opazuje. Je veliko kontrol. Če ni plačano mislim, da je na osebo med 150 do 200eur
Registrska se shrani, vpišeš jo samo enkrat.Eno vprasanje.
Kje in kdaj lahko vpises registrsko za placevanje parkirnine?
A jo/jih shrani ali je treba vsakuc znova vpisat?
To sem pa tudi že doživel.po updejtu app-a se pa včasih zbriše in jo vpišeš še enkrat
Saj tudi pri teh plačaš s kartico in ne s PayiBerem da bodo po 14 letnih od uvedbe Urbane končno uvedli plačevanje s karticami.
A to velja tudi za Google Pay in Apple pay?
In si mel strrrašne težave par črk in številk vtipkat....To sem pa tudi že doživel.
Šoferjeva naloga ni da to opazuje. Je veliko kontrol. Če ni plačano mislim, da je na osebo med 150 do 200eur
In zakaj bi skakal gor pri vseh vratih?
Tudi jaz, veckrat. Izbrise mi "priljubljene" postaje in parkirisca.To sem pa tudi že doživel.
Zakaj pa bi se morala cela gruca guzvati pri enih vratih? Ce potem na busu sam validiras karto?
Če se ta grupa obnaša po sistemu zadrga se hitro vsi potniki vkrcajo. Na busih sta dva validatorja, eden je pri prednjih vratih drugi pa je pri drugih vratih. Ta je sicer bolj namenjen invalidom na vozičkih...Zakaj pa bi se morala cela gruca guzvati pri enih vratih? Ce potem na busu sam validiras karto?
30€ sodne takse + kazen + cena vozovnice. Plačal lani, ker sem bil šlampast in nisem imel dobroimetja.. sami kazni sem se izognil, ker sem v normalnem tonu poslal pisen odgovor, da se zavedam škodljivosti takšnega dejanja in sem slab zgled ostalim ter da želim povrniti vso nastalo škodoKazen za vožnjo brez vozovnice je 40 evrov, nadzor pa izvaja voznik in kontrolorji.
Verjetno pa bo se preteklo nekaj casa, da to spremenijo. Problem pa bo urediti logistiko tako, da se bo folk drzal desnega pravila. Predstavljaj si, da v guzvi na istih vratih rine folk ven in noter (ze pri drugih je obcasno fajt, ko eni gredo tam not)...
Mislim da je naš javni prevoz svetlobna leta za tujino, tko da je vstop na prvih vratih še najmanjša težava. Pa tud kultura ni ravno tam.Kdor je ze kdaj bil v tujini in se vozil z javnimi prevnozi, bo ze vedel, kako zadeve potekajo... Pa saj ni neka vesoljska znanost... Vedno se bodo pa nasli taki, ki bodo rinili gor, ceprav so se ljudje, ki bi radi izstopili ...
Samo LPPjev izgovor, da je vstppanje pri sprednjih vratih zaradi tega, ker bi drugacen nacin vodil v vecjo placilno nedisciplino, je enostavno bullshit ...
Poglej priponko 76677
Itak je treba vedeti, pri drugih vratih ljudje izstopajo. Počakat moraš, da izstopijo. Po trenutnih pravilih je pač treba vstopiti pri prednjih vratih in se pomikati nazaj. Razen če si invalid (pa ne v glavo). V tem primeru ti voznik nastavi mostiček, da lahko zapelješ gor. To pa je pri drugih vratih.Mislim da je naš javni prevoz svetlobna leta za tujino, tko da je vstop na prvih vratih še najmanjša težava. Pa tud kultura ni ravno tam.