Sem malo Googlal in našel to temo.
Redna stranka Mimovrste (v povprečju vsaj eno naročilo na mesec). Večinoma drugače izdelke naročam iz tujine (Amazon, Ebay, Mindfactory, Computer Universe,..) pri nas (v tem primeru večinoma Mimovrste saj imajo ponavadi najceneje) naročam samo v primerih kadar je izdelek na zalogi (dobava naslednji dan ali max v 2 dneh) in, če ni pretirana razlika v ceni (ni mi problem plačat za izdelek 10-15€ več samo, da ga dobim čimprej). Do sedaj je bilo vse ok razen zadnjih 30 dni.
17.09 naročal matično ploščo, ki sem jo potreboval kot rezervni del (izdelek na zalogi, pisalo je da pride naslednji dan), potrebovali so cel teden, da so izdelek poslali. Na Amazonu je bila matična 20€ ceneje. Na isti dan sem iz Amazona naročal rame, ki sem jih prejel v dveh dneh (3 dni pred prejemom naročila iz Mimovrste)
09.10 naročal slušalke, ki so bile na zalogi, ki bi naj prispele naslednji dan. Do danes še ni bilo nič poslano. Predvidevam, da izdelek ne bom prejel prej kot v sredini naslednjega tedna.
V obeh primerih nobenega emaila ali SMS sporočila o razlogu zamude.
Mogoče bo kdo rekel, da smo razvajeni ampak za mene je to zavajanje strank. Če piše, da je izdelek na zalogi in piše, da bo dostavljen na določen dan, potem pričakujem, da bo v tistem roku oz. +/- 1 dan dostavljen. Sam sem preko Mimovrste naročal, ker so bili zanesljivi in so izdelek zmeraj dostavili v roku 1-2 dni, če je bil na zalogi.
Sedaj bom raje kar vsa naročila opravljal v tujini, ker je malo žalostno, da dobim stvar iz Nemčije ali celo Anglije hitreje kot iz domače države pa še bistveno ceneje.