Microsoft office 2013 za podjetje

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Enkrat bo ta tvoj milni mehurček počil, takrat boš razumel, prej pa ne.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Ojoj, a lahko nehas razmislat tako slovensko. Sm meu dva s.p. ja pa d.o.o. Tko da vem precej o podjetjih in vodenju le teh... Pa vsa so delala plus, d.o.o. Ga se zmeri...
 

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
nihče ne jamra, samo smejem se vajinima nebulozoma, da ni važno koliko stvar stane, če gre med stroške. In ja, pri strošku v višini 260€ razmislim, ali je potreben ali ne. Zaenkrat še ni bil (z eno izjemo), MS Office je bolj stvar navade, za razliko od rednega dela na popoldanskem s.p. ne potrebujem programiranja makrov, raznih vrtilnih tabel, what-if analiz in podobno - dejansko se uporablja skoraj izključno za pisanje računov, pripravo bilance, kakšne dopise in podobno. Res pa sem imel ob oddaji letnega poročila problem, ker DURS predvideva, da ima vsaka firma v lasti prav MS Office.

R0KY pa naj le poroča, kako je šlo v ponedeljek pri šefu, če mu je 10.000€ premalo pa naj poskusi z milijonom, saj logika je ista.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Ne bom ti da razlagu o svojih nagrada, sam glede na to da delam v firmi k obrne 5miljard letno, pa raste 20%, nagrade seveda so...
 

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
potem pa sploh ni problem vprašati, no povej, kako bo šlo, kaj pa imaš za zgubiti. Če ti uspe bom potem poskusil še jaz, ker, ne boš verjel, firma v kateri sem jaz zaposlen pa ima še "daljšega" - 70 miljard EUR letnega prometa (in 2 milijardi dobička)
smile-1.gif
 

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
@R0KY kaj se izmikaš, boš upal vprašati ali samo pametuješ po forumih, kako za firme denar ni problem, ker gre vse med stroške? Me res ne zanima ne tvoja plača, ne tvoje dogovorjene ali zaslužene nagrade, me pa zanima, kako tvoj šef odreagira na tvojo logiko glede stroškov podjetja.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Ti nevem, zaenkrat smo dobil vse kar smo rabl za delo... Pa govorimo o precejsnih zneskih. In primerjat nagrade z orodji je neumnost...

Da popreprostim, nekaj kar bo povecalo produktivnost in zmanjsalo cas resitve problema, se bo VEDNO nabavl. Res pa da je to visokotehnolosko podjetje, z drugacnim nacinom vodenja...
 
Nazadnje urejeno:

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
aha, potem očitno je važno (nekaj kar bo povecalo produktivnost in zmanjsalo cas resitve problema), zakaj "stroški" (v računovodskem pomenu besede) nastanejo. Zanimivo, še včeraj si trdil povsem drugače...
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
A ne gre v stroske? Placas iz svojga zepa in ti ne zmanjsa obdavcitvene osnove?
 

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
A ne gre v stroske? Placas iz svojga zepa in ti ne zmanjsa obdavcitvene osnove?

tako je, plačam iz svojega žepa (pri s.p. je prosti pretok sredstev med fizično osebo in s.p.) in ne zmanjša mi obdavčljive osnove na s.p..

Pa tudi če bi mi jo zmanjšala (pri klasičnem načinu obdavčevanja), bi jo v le majhnem znesku.

Še kaj?
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
A, pavsalist si. Sm spregledu to... Ok, vzamem nazaj. Za vse ostale pa je to strosek podjetja...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zakaj s.p. potrebuje ročno orodje Makiita in podobno, ne pa iz Interdiskonta?
Tole je tudi za Igija... Verjamem, da če ti za osnovno dejavnost rabiš kvalitetno in zanesljivo orodje ne boš kupoval v Interdiskontu. In ne boš cvilil da plačaš za baterijsko vrtalko 200 in več EUR. Če ne rabiš take kvalitete greš v ID in daš desetino cene. Kako je s kvaliteto pa je jasno.
Isto je pri programski opremi... Če služiš denar z njo, potem boš kupil tisto kar rabiš. Če je zadeva postranskega pomena vzameš alternativo.

Malo podjetje je lahko računovodski servis z veliko prometa, kjer ti pa izvozi, vrtilne tabele in podobno kaj hitro padejo na alternativi. Recimo da se temu reče združljivost na višjem nivoju.
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
libre office je rešitev za tiste, ki potrebujemo excel le za tiskanje računov, open office pa se baje ne sme uporabljati v komercialne namene, moj namen odpiranje teme je bil v tej smeri ali naši tržni inšpektorji kaj komplicirajo,če office kupil v nemčiji,tam stane le 98 eurov, je dovolj njihov račun in certifikat

hvala in lp
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Načeloma lahko. Nahrbtoma pa pazi na tip licence (student, home) ni za poslovno uporabo, DSP/OEM (kako je s tem pri nas). Namreč to da v Nemčiji nekaj velja in je legalno še ne pomeni da je pri nas tudi legalno. Denarja pa se ne brani nihče...