Mercedes Razred V

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik jello pravi:
O tem?
Citat:
Uporabnik softi pravi:
nas je 7 družinsko. od leta do 12. če avto crkne nekje na poti v grčijo, ali kalabrijo, al po balkanu...se ti lahko samo zmeša. poleti ali pozimi, pomlad in jesen še preživiš.
drugo je kadar sem sam in grem 500km stran za neko uro z nekim razlogom in proti plačilu. se mi tudi strga.

si že ostal na cesti s petimi otroci, sredi vročine, recimo 35 plus zunaj, tebi pa avto ne dela, mogoče celo gsm ne lovi in rabiš ure in ure do nadomestnega vozila, ki bo kakršen bo?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Ob taki skrbi bo najbolje, da ostaneš doma. Ker vsak avto se lahko pokvari, tudi nov.
 

BMW1

Pripravnik
14. nov 2017
124
0
16
GoOpti za zasebni prevoz do Zagreb računa 114 EUR oziroma 0.83 EUR na kilometer. Če bi jaz računal 170 EUR bi to bilo 1.25 EUR na kilomter. Ljubljanski taksisti pa za prevoz z avtom Mercedes E računajo okrog 150-160 EUR, kakor mi je eden povedal.

Platoforma o kateri razmišljam bi bila pa podobna,kot jo ima Black Lane Limo. In ker verjetno eden kombi ne bi bil dovolj, bi po potrebi outsourcal prevoz drugem ponudniku z ekvavilentnim prevozom ter nato od prevoza vzel nekaj malega provizije oziroma bi bili vzajemno dogovorjeni, danes jaz dam stranko, jutri ti.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ob taki skrbi bo najbolje, da ostaneš doma. Ker vsak avto se lahko pokvari, tudi nov.

Mogoče bi bilo pa bolj smiselno, da se osredotoči na kakšno drugo ciljno destinacio kot pa te balkanske vukojebine?
grin1.gif

Naslednja rešitev je satelitski telefon, da ne bo težav z omrežjem pa to
tongue-1.gif


Če bi šel bluzit po saharski Afriki ali pa dejansko po Sahari verjetno nebi pizdil nad slabim signalom, ko bi v primeru okvare avtomobila klical asistenco ampak bi se že v štartu pripravil na tak morebiten dogodek in si preventivno priskrbel druge morebitne rešitve a ne? No jaz bi enako ravnal v kolikor bi planiral pot po balkanskih vukojebinah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Sranje je le to, da imajo nekatere te balkanske vukojebine boljše ceste kot mi, sploh v kakšnem Mariboru recimo.
Tako, da mene bi bolj skrbelo, ko bi šel v MB kot v v vukojebine dol.
Drugače pa itak je boljša opcija zbit 100 jurjev za nov nezanesljiv avto, kot tistih par sto eur za sat. telefon. Samo lahko pa ravno Trump takrat ukaže satelitski mrk in bo spet jajc pri 40 stopinjah v vukojebini s froci in ženo.
Drugače pa se da dol vse zmenit: če ne drugače ti s konjsko vprego potegnejo avto do prvega mehanika. Samo prenovega ne smeš imeti.
In še glede asistenc dol. Ko avto še ne zakašlja do konca, je že asistenca pri tebi
grin1.gif
. Brez da bi jo klical, vsaj na avtocestah.
 

BMW1

Pripravnik
14. nov 2017
124
0
16
Izračun stroškov, brez moje plača (plačilo voznika)

Vozilo: 80,000 EUR (6 let)

Letni Stroški
Vozilo: 13 333,33 EUR
Zavarovanje: 1 900,00 EUR
Vinjeta 110,00 EUR
Administrativni 1 000,00 EUR
Servis 500,00 EUR

Fiksni Stroški na leto
16 843,33 EUR


Če bi mesečno naredil 5000 km
(2500 km plačanih) bi bili
dodatni stroški še

Gorivo: 563,75 EUR
Cestnina: 25,00 EUR
Parkirnina: 30,00 EUR

Mesečno Stroški: 2.022,36 EUR

Kar pomeni 0,40 EUR na prevožen kilometer.
 

BMW1

Pripravnik
14. nov 2017
124
0
16
Prazne kilomtre recimo če peljem v Zagreb stranko bi pa lahko pokril, tako da bi objavila na svoji spletni strani "Empty-Leg" prevoz in prodajal indivdualne sedeže po 11 EUR kot shuttle varianta in si pokril prazne kilomtre.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Danes iti v posel kombi prevozov, ko je GoOpti ubil trg in zbil cene v poden ... good luck with that. Ljubljana tudi ni metropola, da bi lahko živel od VIP prevozov. Ne pozabi še, da se za isto klientelo grebejo tudi taksisti. In če boš kakšnemu napačnemu speljal posel, bo lahko še "zanimivo".

Če že hočeš vozit, raje pojdi v cargo. Ni bogatije niti tam, ampak vsaj folk ti ne bo skakal po glavi in urnik boš imel bolj predvidljiv. Pri prevozih oseb (sploh GoOpti) bo konec tvojega prostega časa, vikendov, dopustov. Vedno boš na standby in pripravljen, da greš na furo, če hočeš, da te bodo še kdaj klicali.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
Prazne kilomtre recimo če peljem v Zagreb stranko bi pa lahko pokril, tako da bi objavila na svoji spletni strani "Empty-Leg" prevoz in prodajal indivdualne sedeže po 11 EUR kot shuttle varianta in si pokril prazne kilomtre.

Kako boš dobil stranke na svojo spletno stran? Koliko boš vložil v marketing?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
GoOpti za zasebni prevoz do Zagreb računa 114 EUR oziroma 0.83 EUR na kilometer. Če bi jaz računal 170 EUR bi to bilo 1.25 EUR na kilomter. Ljubljanski taksisti pa za prevoz z avtom Mercedes E računajo okrog 150-160 EUR, kakor mi je eden povedal.

Platoforma o kateri razmišljam bi bila pa podobna,kot jo ima Black Lane Limo. In ker verjetno eden kombi ne bi bil dovolj, bi po potrebi outsourcal prevoz drugem ponudniku z ekvavilentnim prevozom ter nato od prevoza vzel nekaj malega provizije oziroma bi bili vzajemno dogovorjeni, danes jaz dam stranko, jutri ti.

Če že omenjaš Blackline. To je worldwide platforma s podporo Miles&More. Trenutno jih ni pri nas, so pa v Zagrebu. Pa za tako zadevo rabiš nadpovprečni Customer Support. Srečno.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Citat:
Uporabnik jello pravi:
O tem?
Citat:
Uporabnik softi pravi:
nas je 7 družinsko. od leta do 12. če avto crkne nekje na poti v grčijo, ali kalabrijo, al po balkanu...se ti lahko samo zmeša. poleti ali pozimi, pomlad in jesen še preživiš.
drugo je kadar sem sam in grem 500km stran za neko uro z nekim razlogom in proti plačilu. se mi tudi strga.

si že ostal na cesti s petimi otroci, sredi vročine, recimo 35 plus zunaj, tebi pa avto ne dela, mogoče celo gsm ne lovi in rabiš ure in ure do nadomestnega vozila, ki bo kakršen bo?

Daj softi ne bluzi, še kaj hujšega se je zgodilo, ne samo meni, verjetno vsakemu, ki je šel na pot, ne glede na to ali z novim avtom ali starimi jajci.
 

BMW1

Pripravnik
14. nov 2017
124
0
16
Marketing bom izvajal prek Facebook-a ter svoje spletne strani. Platofrma bo omogočala izbrio vozila in plačilo prek spleta, brez pisanja e-mailov in klicanja. Samo idejo sem dobil letos poleti, ko sem videl kako imajo v Dubrovniku pri Croatia Trasnfers-u to urejeno.

Imam načrt sodelovati z že obstoječimi ponudiki prevozov ter jih vključit v sam booking sistem. Drugače pa ciljam tudi na razne manjše hotele in ponujanja prevoz tudi njim. Dolgoročno imam plan naredit platformo katera bo ponujala prevoze na nivoju za primerno ceno seveda. Vem, da se spuščam v že nabito poln trg,
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Kako zasedenost pa pričakuješ npr. prve pol leta?

Ker mesečni strošek vozila ravno ni mali...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
Marketing bom izvajal prek Facebook-a ter svoje spletne strani. Platofrma bo omogočala izbrio vozila in plačilo prek spleta, brez pisanja e-mailov in klicanja. Samo idejo sem dobil letos poleti, ko sem videl kako imajo v Dubrovniku pri Croatia Trasnfers-u to urejeno.

Imam načrt sodelovati z že obstoječimi ponudiki prevozov ter jih vključit v sam booking sistem. Drugače pa ciljam tudi na razne manjše hotele in ponujanja prevoz tudi njim. Dolgoročno imam plan naredit platformo katera bo ponujala prevoze na nivoju za primerno ceno seveda. Vem, da se spuščam v že nabito poln trg,

glede na vse to, koliko k na mesec še pol planiraš za vse te aktivnosti ?
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
GoOpti za zasebni prevoz do Zagreb računa 114 EUR oziroma 0.83 EUR na kilometer. Če bi jaz računal 170 EUR bi to bilo 1.25 EUR na kilomter. Ljubljanski taksisti pa za prevoz z avtom Mercedes E računajo okrog 150-160 EUR, kakor mi je eden povedal.

Platoforma o kateri razmišljam bi bila pa podobna,kot jo ima Black Lane Limo. In ker verjetno eden kombi ne bi bil dovolj, bi po potrebi outsourcal prevoz drugem ponudniku z ekvavilentnim prevozom ter nato od prevoza vzel nekaj malega provizije oziroma bi bili vzajemno dogovorjeni, danes jaz dam stranko, jutri ti.

Če že omenjaš Blackline. To je worldwide platforma s podporo Miles&More. Trenutno jih ni pri nas, so pa v Zagrebu. Pa za tako zadevo rabiš nadpovprečni Customer Support. Srečno.
Se bolj pomembno je, da ima podporo druzbe Daimler AG, ki je tudi eden izmed investorjev v Blacklane. Torej njih E in S klasa ne prideta toliko kot bi prisla nasega nadebudnega podjetnika.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ob taki skrbi bo najbolje, da ostaneš doma. Ker vsak avto se lahko pokvari, tudi nov.

da, eni polizdelk bolj, drugi manj.

če je vam ok, da date za avto 60 tisoč in v prvih 20k obiščete trikrat servis izredno, sem jaz zadovoljen.
meni je pač to mimo in povem.

avti niso zanesljivi, daleč od tistih nekoč in predvsem vw koncern ni zgodba o uspehu in zanesljivosti. iz tega je šla debata ven. da pa crkne vse kar se vozi, je pa jasno. škoda, da je tak sistem.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Koliko se dobi pri goopti ,a km.s traficom. S tem da racunaj da trafic stane 1/3 V.
Odvisno za koliko se spogajas in na kak nacin je obracunan prevoz. V primeru da prevoz ne doseze "meje profitabilnosti" dobis placane km. Ampak to ne realne ampak po njihovem (google maps) izracunu. ce bos delal obvoz, so ti km prazni. Cena km je stvar individualnega dogovora vendar se za traffica giblje v okviru 0,30 do 0,32 EUR/km. Ce imas Boxerja je kak cent vec, ce imas minibus pa so individualni dogovori v rangu od 0,70 EUR/km naprej.

Ce pa prevoz preseze "mejo profitabilnosti" pa ti goopti da polovico prometa. Recimo imas 8 potnikov za benetke in 8 iz benetk nazaj v LJ. naredil bos 500km. Ce si palcan po km dobis 500 x 0,30 = 150 EUR. Ce pa so vsi potniki placali 25 EUR za prevoz pa to pomeni 16 x 25 EUR = 400 EUR. polovica od tega je pa 200 EUR - v tem primeru bos dobil 200 EUR.

SI pa pri gooptiju zadnja tri leta v vsakem primeru podprevoznik, kar pomeni lastna licenca in odgovorna oseba za prevoze, ter vsa papirologija in arhiviranje zadev, vodenje evidenc, je na tvoji strani. Goopti je samo posrednik. kot je bila ideja ze v zacetku.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Koliko se dobi pri goopti ,a km.s traficom. S tem da racunaj da trafic stane 1/3 V.
Odvisno za koliko se spogajas in na kak nacin je obracunan prevoz. V primeru da prevoz ne doseze "meje profitabilnosti" dobis placane km. Ampak to ne realne ampak po njihovem (google maps) izracunu. ce bos delal obvoz, so ti km prazni. Cena km je stvar individualnega dogovora vendar se za traffica giblje v okviru 0,30 do 0,32 EUR/km. Ce imas Boxerja je kak cent vec, ce imas minibus pa so individualni dogovori v rangu od 0,70 EUR/km naprej.

Ce pa prevoz preseze "mejo profitabilnosti" pa ti goopti da polovico prometa. Recimo imas 8 potnikov za benetke in 8 iz benetk nazaj v LJ. naredil bos 500km. Ce si palcan po km dobis 500 x 0,30 = 150 EUR. Ce pa so vsi potniki placali 25 EUR za prevoz pa to pomeni 16 x 25 EUR = 400 EUR. polovica od tega je pa 200 EUR - v tem primeru bos dobil 200 EUR.

SI pa pri gooptiju zadnja tri leta v vsakem primeru podprevoznik, kar pomeni lastna licenca in odgovorna oseba za prevoze, ter vsa papirologija in arhiviranje zadev, vodenje evidenc, je na tvoji strani. Goopti je samo posrednik. kot je bila ideja ze v zacetku.

če vzame V za 40kkm bo imel km 20 centov, če je prav računal in mu 10 ostane.
koliko je to mesečno? 1200 za voznika.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz

Danes iti v posel kombi prevozov, ko je GoOpti ubil trg in zbil cene v poden ... good luck with that. Ljubljana tudi ni metropola, da bi lahko živel od VIP prevozov. Ne pozabi še, da se za isto klientelo grebejo tudi taksisti. In če boš kakšnemu napačnemu speljal posel, bo lahko še "zanimivo".

Če že hočeš vozit, raje pojdi v cargo. Ni bogatije niti tam, ampak vsaj folk ti ne bo skakal po glavi in urnik boš imel bolj predvidljiv. Pri prevozih oseb (sploh GoOpti) bo konec tvojega prostega časa, vikendov, dopustov. Vedno boš na standby in pripravljen, da greš na furo, če hočeš, da te bodo še kdaj klicali.
Ce sploh zeli biti konkurencen s kombijem v cargo, se bo ukvarjal s spedicijo, kar pomeni, da bo cel teden ali pa dva zunaj (ne doma), vozil bo vec (ker skatla se ne pritozuje ce vmes skocis za dve uri zadremat in pol spet 10 ur dalje) in pa.... tadaaaaaaaaa: v primerjavi s prevozi potnikov so placilni roki pri cargo 60 dni in vec kot polovica se jih ne drzi. Pri potnikih imas lahko placano takoj oz v precej krajsih rokih (ker so cisto drugi poslovni partnerji).

Pa kombi za goopti bo preko gooptija 16k brez ddv z vso opremo, za cargo dober kombi bo pa 30k brez ddv (pa upaj da bo cerada in spalna kabina vsteta).

Je pa res da ce si priden in garas je cargo manj stresen ker se ne ubadas z vsakim posebej kdaj bi lulal, kakal, jedel, pil, itd.