G proffesional stane 90k EUR, če ga hočeš z vsemi zaporami diferencialov in par dodatne opreme še malo več. Torej gre samo za eno od verzij luksuznega Gja. Za vojsko ipd. se dela še vedno stare Gje (puche) ki so osnovani na W460/461 platformi. Ne moreš pa jih kupit kot fizična oseba, niti ne vem če jih lahko registriraš če bi jih kje dobil "rabljene" (eko norme ipd.).
LR kolikor vem še vedno dobavlja vojaška in specialna vozila (defender = wolf). To kar landcruser omenja je res, ni pa bil problem direktno v povpraševanju ... problem je bil v ceni ki je rasla zaradi prilagajanja eko in varnostnim normam. LR defender v osnovni verziji je nazadnje stal 50k EUR, kar je preveč za to kar je bil namenjen.
Direktno sicer LR ni nikoli delal starih verzij, so se pa licenčno prodajale pod drugimi znamkami (večino delov je zagotavljal LR sam). Konkretno v evropi in bližnji afriki/aziji series 3 kot Santana (španci) in kasneje kot tudi kot Iveco Massif. Recimo to so vozila osnovana na LR series 3, torej defenderjih do leta 90. Enako kot te poznane znamke so licence izvažali tudi nekam v afriko in v azijo, možno da se tam še delajo (se mi ne da googlat).
Point moje zgodbe v temi o Gju je da se NE da naredit poceni škatlastega terenca z ustreznim pogonom ipd. brez da bi vložil veliko denarja za to da gre skozi eko/varnostne pogoje EUja. Posledično pomeni da za trg ki ga ciljajo taka vozilo ni konkurenčen (ker imaš Dusterja za 15k EUR ipd.). Defender je recimo zadnjih 10 let živel samo kot ikona ker se ni nikoli "luksuziziral", G se pa če je ampak cene so ohoho.