mercedes-amg e63 & e63 s

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Torej spet največ vedo tisti, ki jih od blizu niste videli, kaj šele vozili. :) Od ca. 2016 dalje so avti bisteveno bolje sestavljeni, ampak tisti ki onanirajo na enakomerne karoserijske reže (ker not vtikajo ne vem kaj že), bojo svoje zadovoljstvo našli kvečjemu pri 4x0.

Moje pisanje je bilo sicer glede tehnične naprednosti, ne pa tega, da nekomu morda zamaka strešno okno ali pa ima insekte v zadnjih lučeh (Model S do danes). :))
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Meni ni cilj se postavljat na katerokoli stran in preferirat eno znamko pred drugo. Če bi že katerokoli znamko moral postaviti na prvo mesto, bi bil to Mercedes. Za njim Volvo. Glede tehnične naprednosti Tesle - kot rečeno, v ničemer ni spredaj, razen v lapanju. Pa ne me narobe razumet, so odlični avtomobili in tehnološko dovršeni na področju elektronike/energetike, malo manj v mehanskem področju, ampak to so že stvari, ki voznika Tesle ne zanimajo. Vsekakor so nekoliko predramili avtoindustrijo v smeri elektrike, ne smemo pa zanemariti dieselgate, ki je bil voda na mlin Tesli. Brez tega bi Tesla še danes sanjala o Evropi. Drugače pa lahko o teh stvareh razpredamo še in še, brez konca in kraja, ker bo vsak na svojo stran vlekel, nobeden - vključno z mano - pa ne vidi cele slike. Vsekakor pa je smešno poslušat teorije, kako bo ena Tesla na kolena spravila velikane avtoindustrije, ki so preživeli vojne, recesije in še kaj.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.688
1.048
113
Isto je blo smesno oz. kar bogokletno pred leti kaj podobnega rect za Nokio in kje je slednja sedaj? Od nesporne stevilke ena do navadnega preprodajalca cheap kitajske robe v par letih. Sah mat totalni.

Ne bit tako prepricani v zadeve, ki se vam zdijo nemogoce v tvoji glavi. V realnosti se lahko odvrtijo bliskovito noro in marsikdaj celo dokaj predvidljivo. Na koncu pa 'nisem si mislu in podobne'. Ce bi svabi res mel kaj pokazat bi to nardil, sem preprican. Izgovor na omrezje je pesek v oci. Ce je res to problem navij ceno, da se jih ne proda prevec - enostavna matematka. Ce pa nimas pa pac tako 'skrivas'. Najraje bi pa itak da bi fural ICE do konca, ce bi le lahko, zakaj bi kaj razvijal? Zunaj kot vem je Taycan, oni mlincek ID s svojimi izpeljankami, kje je pa ostalo? Aja, omrezje je v riti. Omrezje je se bolj v riti v Kaliforniji pa se furajo na strom tako kot se mi se dolgo tukaj ne bomo, ker nas 'nafukavajo' da se ne da. Nas SODO je isti klinac k VAG: najraj ne bi delal nc, racunal pa. Pac reces, da omrezje ne potegne pa je reseno. V isti sapi pa kup planov o smart gridih in podobno. Shizofrenija totalna je tole pr nas. Mogoce res zadn cajt, da nas madzari pokupjo, k smo tako nesposobni. Slovenska stran hriba: ne da se nc. Avstrijska: ni panike, bomo resil. Kekci smo, jebiga :) Forumi panlaufajo, to pa vrhunsko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC in McGiver

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Ce bi svabi res mel kaj pokazat bi to nardil, sem preprican.
Saj naredijo. Točno toliko kot je treba, da ne plačujejo kazni zaradi presežene meje CO2 ;).
Saj se spomnimo količine eGolfov in eUPov, ki jih je VW dumpnil na trg v letu 2019 z ogromnimi popusti. Le zakaj? Pa sem precej prepričan, da so imeli z vsakim izgubo.
Money talks: stari proizvajalci imajo komplet proizvodnje in opremo še neamortizirano za ICE vozila in posledično seveda ne bodo šli zamenjevati ICE v EV dokler jim ni 100% potrebno. Poleg tega jim ICE vozila prinašajo (zaenkrat) bistveno več profita na vozilo kot EV.
Z vsako zaostritvijo flotnih CO2 pogojev, preferenc kupcev proti EVjem, bodo pushali malo več EVjev na trg. Ampak točno toliko kot je nujno potrebno, hkrati bo pa dobiček največji.
Menim, da ni potrebno biti ravno Einstein, da to razumeš.
Recimo pokojni Macchione (šef FCAja, ne vem, kako se napiše pravilno) je za prvega 500e lepo direktno povedal, da je compliance car in da bo vesel, če ga kupci ne bodo kupovali.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Če že marcionneta not vlečeš. To je lep primer kak zafurat firmo. Nič nimajo za pokazat. Lancie ni več, Alfa je samo še na papirju, Fiat nima avta mlajšegs od 20 let.