Menjava AGM akumulatorja

jezek

Guru
24. jul 2008
5.129
2.228
113
Aja, nisem vedel. A to zazna odklop in od odklopa dalje ne gre prek 13 al kako? Ker kolikor vem tudi registriran/ulaufan aku polni z razlicnimi voltazami oz ga sploh ne polni v dolocenih trenutkih....
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.722
547
113
Aja, nisem vedel. A to zazna odklop in od odklopa dalje ne gre prek 13 al kako? Ker kolikor vem tudi registriran/ulaufan aku polni z razlicnimi voltazami oz ga sploh ne polni v dolocenih trenutkih....
hja fora je, da recimo proizvajalec ob vpisu novega akkuja želi napolnjen, torej 12.7V akku. Vsaj audi ima tako točno napisano.
Potem npr audi ima 6 stopenj odklopa porabnikov, če je aku slab (ali ni bil vpisan in ga ne napolni ustrezno), pri zadnji stopnji ne moreš niti stekel gor/dol dat

Za BMW sem pa 100%, da ne polni, saj sem ravno prejšnji teden imel malo starejši x5, ki so mu vstavili 14 dni pred tem nov napolnjen aku (pa je po 14 dneh kazal praznega na števcu in opozorilo) pa je v tester odčitaval napetost 12.9V, ko je avto bil prižgan, po napolnjenem akuju in vpisu pa je kazalo na testerju pri prižganem zadnjem steklu 14.2V, ko je avto bil prižgan

izgleda eni zaznajo odklop akuja, krmilniki - tudi, če ga vpišeš kasneje (napol praznega, recimo z 12.2V), se eni ne poberejo na ustrezno polnjenje
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.526
12.957
113
kolk sem videl po xentriju dajnsko meri kolk Ah je bilo porabljeno. iin ko registriraš novga, to številko resetira na 0.00 Ah (na YT sem gledal za w213 - sam se nisem s tem špilal)... To je očitno ta logika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

jezek

Guru
24. jul 2008
5.129
2.228
113
hja fora je, da recimo proizvajalec ob vpisu novega akkuja želi napolnjen, torej 12.7V akku. Vsaj audi ima tako točno napisano.
Potem npr audi ima 6 stopenj odklopa porabnikov, če je aku slab (ali ni bil vpisan in ga ne napolni ustrezno), pri zadnji stopnji ne moreš niti stekel gor/dol dat

Za BMW sem pa 100%, da ne polni, saj sem ravno prejšnji teden imel malo starejši x5, ki so mu vstavili 14 dni pred tem nov napolnjen aku (pa je po 14 dneh kazal praznega na števcu in opozorilo) pa je v tester odčitaval napetost 12.9V, ko je avto bil prižgan, po napolnjenem akuju in vpisu pa je kazalo na testerju pri prižganem zadnjem steklu 14.2V, ko je avto bil prižgan

izgleda eni zaznajo odklop akuja, krmilniki - tudi, če ga vpišeš kasneje (napol praznega, recimo z 12.2V), se eni ne poberejo na ustrezno polnjenje
Ok, hvala za info. Iz tvojih navedb sicer ne razumem zakljucka da ne fila. Ce ne bi, bi verjetno ga pobralo v 14 dneh. Pa tudi 12.9 ne more pokazat ce ne fila. Pa dnevno se dajem z jenkiji na forumu, kjer naceloma redneki ne verjamejo v registracijo, pa jim vseeno zdrzi aku kako leto ali dve. Poleg tega ne vem kaj pomeni, da si na testerju spremljal voltazo. Kolikor vem so hkrati na avtu vsaj trije razlicni odcitki voltaze (2 razlicna na dveh pinih obd, eden na polih baterije, pa se direktno iz alternatorja je morda celo četrta vrednost. Nisem ziher niti da je napetost enaka na polnilnih prikljuckih pod havbo in direktno na klemah....)
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.716
1.821
113
[Starec, ki tuli v veter] Na e32, letnik 1986 je bila vidna enaka voltaža v skritem menuju OBCja kot na klemah akumulatorja... So tudi to sfukali? :bonk: :cheer:
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.716
1.821
113
Škoda, vidi se, da je delavski svet v upravi nekje v začetku 90ih odžagal tistega psihopata (ni mišljeno ironično), ki je bil šef razvoja e32. Nekje se mora poznati.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.129
2.228
113
Ni vse tako enostavno. Takrat ni bilo potrebe po resnem batt-meneđmentu. Poleg tega so akuji zdrzali pol manj kot danes...
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.716
1.821
113
Se strinjam. In do neke mere se malo hecam, malo pa tudi ne.

Model je leto dni pred lansiranjem novega modela e32 prišel na idejo, da avto rabi V12 motor (mercedes, recimo, ga ni imel, BMW pa ne V8) in, da morajo zato šasijo raztegniti v širino za ene 5-10 cm... In so jo raztegnili (prihod modela e32 je zamudil za 18 mesecev), in vmes iz dveh šestakov naredili V12 motor (glavni razvojnik motorja M70 je delo nosil domov, kjer mu je čisto udarniško pomagala hči... Dobro leto po koncu projekta je umrl.).

Nova S klasa je nato zamudila ene 3 leta, ker se ni spodobilo, da bi dali na trg slabši avto. Ah, zlati časi nemške avtoindustrije...

Psihopat je po odhodu iz BMWja dobil ponudbo za delo v audiju (pri znesku plače so mu pustili prazno črto, naj sam vpiše kar če), pa je raje šel v firmo, ki dela viličarje. Izjemno uspešno jo je - ob večkrat povišani delniški kapitalizaciji - prodal Američanom.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.526
12.957
113
ravno včeraj imel malo skakanja z accu jem varta silver AGM... 4,5 let star, zdaj ko je hlad zjutraj zavergla da 2x zasuče, ne kresne na prvi cilinder... no voltaza 12.3 volta... pa smo mal dofilali, zdaj je 12,54 zguramo še zimo pa drugo jesen menjam. Zdaj očitno Varta je oni rumeni accu.. agm scena.
W212 še nima registracije akuja..
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.722
547
113
Ok, hvala za info. Iz tvojih navedb sicer ne razumem zakljucka da ne fila. Ce ne bi, bi verjetno ga pobralo v 14 dneh. Pa tudi 12.9 ne more pokazat ce ne fila. Pa dnevno se dajem z jenkiji na forumu, kjer naceloma redneki ne verjamejo v registracijo, pa jim vseeno zdrzi aku kako leto ali dve. Poleg tega ne vem kaj pomeni, da si na testerju spremljal voltazo. Kolikor vem so hkrati na avtu vsaj trije razlicni odcitki voltaze (2 razlicna na dveh pinih obd, eden na polih baterije, pa se direktno iz alternatorja je morda celo četrta vrednost. Nisem ziher niti da je napetost enaka na polnilnih prikljuckih pod havbo in direktno na klemah....)
lahko spremljaš vse battery parametre, obremenitev alternatorja, voltažo akumulatorja, tok itd.

če ne fila in po vpisu fila nad 14V, je očitno to to
se ne poglabljam v vsako znamko posebej, časovno ne znese