ja koliko V polni: praviloma če je potreben vpis akumulatorja, pa da ni izveden, NE POLNI s 13.8 do 14++ V, primer so npr BMWjiKaj ugotovis na ta nacin?
hja fora je, da recimo proizvajalec ob vpisu novega akkuja želi napolnjen, torej 12.7V akku. Vsaj audi ima tako točno napisano.Aja, nisem vedel. A to zazna odklop in od odklopa dalje ne gre prek 13 al kako? Ker kolikor vem tudi registriran/ulaufan aku polni z razlicnimi voltazami oz ga sploh ne polni v dolocenih trenutkih....
Ok, hvala za info. Iz tvojih navedb sicer ne razumem zakljucka da ne fila. Ce ne bi, bi verjetno ga pobralo v 14 dneh. Pa tudi 12.9 ne more pokazat ce ne fila. Pa dnevno se dajem z jenkiji na forumu, kjer naceloma redneki ne verjamejo v registracijo, pa jim vseeno zdrzi aku kako leto ali dve. Poleg tega ne vem kaj pomeni, da si na testerju spremljal voltazo. Kolikor vem so hkrati na avtu vsaj trije razlicni odcitki voltaze (2 razlicna na dveh pinih obd, eden na polih baterije, pa se direktno iz alternatorja je morda celo četrta vrednost. Nisem ziher niti da je napetost enaka na polnilnih prikljuckih pod havbo in direktno na klemah....)hja fora je, da recimo proizvajalec ob vpisu novega akkuja želi napolnjen, torej 12.7V akku. Vsaj audi ima tako točno napisano.
Potem npr audi ima 6 stopenj odklopa porabnikov, če je aku slab (ali ni bil vpisan in ga ne napolni ustrezno), pri zadnji stopnji ne moreš niti stekel gor/dol dat
Za BMW sem pa 100%, da ne polni, saj sem ravno prejšnji teden imel malo starejši x5, ki so mu vstavili 14 dni pred tem nov napolnjen aku (pa je po 14 dneh kazal praznega na števcu in opozorilo) pa je v tester odčitaval napetost 12.9V, ko je avto bil prižgan, po napolnjenem akuju in vpisu pa je kazalo na testerju pri prižganem zadnjem steklu 14.2V, ko je avto bil prižgan
izgleda eni zaznajo odklop akuja, krmilniki - tudi, če ga vpišeš kasneje (napol praznega, recimo z 12.2V), se eni ne poberejo na ustrezno polnjenje
