AGM ali navadni akumulator?

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Rešil problem z avtom, ni bil akumulator kriv.

Zaradi napačnega nakupa prodam nov nerabljen akumulator Varta 105Ah AGM D+.
To je ciklični akumulator, primeren za avte s start/stop sistemom. Verjetno primeren tudi za kako malo sončno elektrarno.

Cena 170€ (cena novega cca 300€). Lokacija KK.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Dobro da nisi imel težave s turbino, ker bi sedaj prodajal novo malo rabljeno, za pol cene :valjamse:
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
A misliš, da bi Audi pooblaščenec računal 1 uro in material? Naivnež.

Če bi imel težavo s turbino, se moj taboljši prijatelj ukvarja s tem. Pravzprav kar dobro živi od tega. In jaz bi jo dobil za pol cene, kot akumulator :valjamse:

Je pa bilo popravilo tudi malo izziva.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Ja, seveda ni skrivnost.

Nezanesljivo delovanje releja, ki napaja motorni računalnik. Zadevo je bilo začetka težko diagnosticirati, ker se je napaka pojavila le občasno. Nato sem meril in gledal napake, vse ok. Dokler se ni spet napaka pojavila. No, potem avto dokončno ni več vžgal (sploh ni zaverglal), torej napaka je bila trajna in jo je bilo lažje najti. Ko sem lociral napako, sem odprl ohišje releja - zašmelcani kontakti. Kolega avtoelektričar je rekel, da te napake še ni imel. Očitno je bil že orig. rele z neko napako, da ga je požrlo (kontakti releja so 30A).

Sem pa iste simptome našel po forumih, nihče ni imel problemov z relejem, ampak so bile napake abs senzorjev, dp senzorjev, yaw senzorjev.... in vsi so bili vsaj nekajkrat na (tudi več) pooblaščenih servisih, tudi menjali kako komponento, ki sploh ni bila kriva. Ne verjamem, da bi bilo pri meni kaj drugače.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
tega sploh ni težko diagnosticirat. Sem že na 2. strani teme napisal kaj poglej in bi že zdavnjal to lahko ugotovil.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Dokler je delalo-ne delalo so bile vse meritve ok. Tvojega namiga o dotičnem releju ne najdem, govoril si o ključavnici, rele pa je krmiljen iz ECU, tudi lociran je tam.

Kot sem rekel, ko je avto crknil do konca, je bilo iskanje napake veliko lažje in če bi crknil takoj, bi res že zdavnaj ugotovil.

Sicer pa zdaj, ko je rešeno, sem lahko tudi jaz pameten.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Napisal sem ti da poglej če prideš v motorni ecu takrat ko ne vžge. Glede na tvoj izpis ni bilo komunikacije. Torej kaj najprej pogledaš? Napajanje. Od kje pride? Preko ključavnice in releja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi