Mehanik leta 2017

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Edinokrat ko nisem eko recikliral olja je bilo 1x ko sem prebarval plot :) Do prvega poletnega sonca ki se je potem uprlo vanj in sem mislu da stojim na peronu ko je tako dišalo po "švelerjih" :)

Infrastruktura.....komunala ja
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Saj vam je luka51 lepo napisal samo brati ne znate, mehanik proda olje po REDNI (PRIPOROČENI) CENI v ADELU, GMT-ju, pozabil pa je napisat da mehanik na tisto ceno dobi še 45% rabata s tem da vam zaračuna redno ceno na litersko embalažo (najdražjo možno), sam pa nabavlja v 60L ali 200+L sodih kot je nekdo napisal. Torej vsa poanta je v rabatih.
Če bi to bilo res, potem iste zavorne ploščice pri Adelu ne bi bile 30% cenejše kot v avtoservisni delavnici. Pa ni bilo nobenega popusta na računu. Te priporočene prodajne cene so že zdavnaj fikcija od kar obstaja konkurenca. Priporočene prodajne cene so v uporabi samo pri monopolistih, ki javnemu sektorju prodaja.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No pa dobro, ne bodi pikolovski, govorim o njihovi osnovni logiki torej o osnovnih izhodiščih :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Če bi to bilo res, potem iste zavorne ploščice pri Adelu ne bi bile 30% cenejše kot v avtoservisni delavnici. Pa ni bilo nobenega popusta na računu. Te priporočene prodajne cene so že zdavnaj fikcija od kar obstaja konkurenca. Priporočene prodajne cene so v uporabi samo pri monopolistih, ki javnemu sektorju prodaja.

Zdaj zadnjič pišem in potem neham, ker nima smisla, ker eni dejansko res verjamete v to, da mehanik čaka samo na vas, da vas lahko nategne.

Glej mehanik naroči del, njega ne zanima kje je cenejši ampak kje ga prej dobi. Mehanik nima časa celi dan kot ti guglat, kje dobit najceneje. Že tak se ful preveč časa zgubi na telefonu, ko okoli klličeš in iščeš kaki čudn del. Pokliče tiste 2-3 dobavitelje in ti pove kako ceno so mu rekli, kdaj je dobava in to je to. Če se strinjaš se strinjaš če ne pa pridi po avto in pelji drugam. On je tam, da šraufa. Avto je v delavnici, stranka pritiska, da rabi avto že včeraj zutraj pa še takrat bi blo za 2 uri prepozno in seznam kaj se rabi je napisan. Stvari se naročajo do 11 ure dopoldan (če kaj ni na zalogi v lokalni trgovini), naroči se vse možne varjante, da bo 100% pravi del prišo. Ob enih je roba zložena na pultu in perajt za vgradnjo. Če je kaka redka zadeva dobi del naslednji dan ob 7 zjutraj.
Ko se nardi na koncu račun mehanik pogleda ident, ga kucne v računalnik al pa pokliče trgovino. Tako kot piše tam cena tako napiše na račun. In pri 95% folka in večini mehanikov deluje to tako brez problemov. Če kdo prinese svoje tudi ni nobene jeze. Dokler so deli pravi vgradiš in gremo dalje. Pač tistih 6x1l plastenke od olja mu vrneš prazne nazaj in je to to.
Če pa kaj ne paše je pa veselica in potem mehanik rešuje dele. Ker valda, ko si na šihtu, avto je na servisu na dvigalu raztavlen ti pa nimaš časa okoli laufat in nosit nazaj delov.

Problem nastane, ko pride v enačbo alteraš nadrkan vseh cen na autodocu in celi ebay na pamet. On ve, da bi lahko dobil hladilnik za 25€ ceneje. (samo pač ne zna v enačbo vklakulirat te razlike med del dobit čez nekaj dni ali pa čez eno uro, tudi zapletov z garancijo, ki se rešijo takoj ali pa več dneh ali tednih mu ne pomeni nič) Točno tudi ve kako se vse skupaj menja in kaj je treba narest. Praviloma šminker ali kak hipster, roke so bile najbolj umazane takrat ko je toner mamici na printerju menjaval.
Ja krucefiks če vse veš zrihtaj sam, kje je problem? Ja ne... veš mam gužvo rabim avto nujno že včeraj in nimam časa čakat zaj 3 dni. Pa nimam doma placa da bi to nardil. Fajn bi blo če mi ti daš isto ceno kot je na autodoc pa šele ob 17:30 lahko pridem po avtu. Pa vem, da ni več kot ena ura dela tak da 20€ plačam za delo max... hladilnik mi pa daš po nabavni. Pokliči ko bo fertik. Aja pa fajn bi blo če mi še avto opereš ker se mi pol mudi pa nimam časa še za v pralnico.

Še to. Fantje ne rabite se sekirat za mehanike če bote šli drugam al pa šraufali doma. Teh par vsevednih alterašev se nobenemu ne pozna na biznisu. Je dovolj normalnih ljudi na tem svetu, dela dovolj za vse. Ne pa pozabit, da mehaniki so tudi prijatelji med sabo in se o takih strankah takoj razve v bližnji okolici če je kdo preveč moder. Potem pride kaki taki, ko mu teče voda v grlo pa naenkrat noben mehanik nima časa.

Me pa res zanima nekaj drugega, tak ko jamrate kak vas nategujejo pri cenah materjala in delovnih ur. Zakaj sploh vozite na servis? Vsi polni nekih slabih izkušenj, da so deli 30% dražji kot v trgovinah in te finte. Torej kje je potem razlog. da se pustite nategnit?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

meni ni problem par dni počakat...
ampak mi smo se v zlato olje obregnili, tam pa ni čakanja, tam je plenjenje pri belem dnevu...glede olja pa še kar ni pojasnil
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gatto
I

Izbrisan uporabnik #488

ko kaj crkne itak bolj ali manj čakaš dan, dva, v tem cajtu je tudi material po pošti iz nemćije
mehanik vmes druge servisira

in zdaj modela moti, če stranko moti višina storitve, ko je možno dele dobiti BISTVENO ceneje
 
I

Izbrisan uporabnik 474

luka51 Obregnili smo se v dvoje - v idejo in odziv, če stranka prinese svoje del, kjer ji bil takoj odgovor, da pa mehanik tudi mora nekaj zaslužit, ter v dejstvo, da dejansko olje obračunavajo po nenormalnih cenah. In bučke o tem, da neko olje recimo na mimovrste stane 10€/l, mehanik mi ga proda po 20€/l in da ga je on dejansko dobil po 19,99€/l lahko prodajaš enekomu drugemu. Ker za moj avto pooblaščenec (in nekaj drugih večjih mehaničnih delavnic) želi za 5l olja 80€, na mimovrste pa je isto (identično) olje za 50€. Moj mehanik pa vzame pri istem dobavitelju kot večji servisi, pa dobim ceno (z DDV) 40€ s tem da dobim višek, ki ostane (v avto gre 4.5l) v original plastenki nazaj. Pa je zaslužil z delom, nekaj malega na materialu in to je to.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Zdaj zadnjič pišem in potem neham, ker nima smisla, ker eni dejansko res verjamete v to, da mehanik čaka samo na vas, da vas lahko nategne.

Glej mehanik naroči del, njega ne zanima kje je cenejši ampak kje ga prej dobi. Mehanik nima časa celi dan kot ti guglat, kje dobit najceneje. Že tak se ful preveč časa zgubi na telefonu, ko okoli klličeš in iščeš kaki čudn del. Pokliče tiste 2-3 dobavitelje in ti pove kako ceno so mu rekli, kdaj je dobava in to je to. Če se strinjaš se strinjaš če ne pa pridi po avto in pelji drugam. On je tam, da šraufa. Avto je v delavnici, stranka pritiska, da rabi avto že včeraj zutraj pa še takrat bi blo za 2 uri prepozno in seznam kaj se rabi je napisan. Stvari se naročajo do 11 ure dopoldan (če kaj ni na zalogi v lokalni trgovini), naroči se vse možne varjante, da bo 100% pravi del prišo. Ob enih je roba zložena na pultu in perajt za vgradnjo. Če je kaka redka zadeva dobi del naslednji dan ob 7 zjutraj.
Ko se nardi na koncu račun mehanik pogleda ident, ga kucne v računalnik al pa pokliče trgovino. Tako kot piše tam cena tako napiše na račun. In pri 95% folka in večini mehanikov deluje to tako brez problemov. Če kdo prinese svoje tudi ni nobene jeze. Dokler so deli pravi vgradiš in gremo dalje. Pač tistih 6x1l plastenke od olja mu vrneš prazne nazaj in je to to.
Če pa kaj ne paše je pa veselica in potem mehanik rešuje dele. Ker valda, ko si na šihtu, avto je na servisu na dvigalu raztavlen ti pa nimaš časa okoli laufat in nosit nazaj delov.

Problem nastane, ko pride v enačbo alteraš nadrkan vseh cen na autodocu in celi ebay na pamet. On ve, da bi lahko dobil hladilnik za 25€ ceneje. (samo pač ne zna v enačbo vklakulirat te razlike med del dobit čez nekaj dni ali pa čez eno uro, tudi zapletov z garancijo, ki se rešijo takoj ali pa več dneh ali tednih mu ne pomeni nič) Točno tudi ve kako se vse skupaj menja in kaj je treba narest. Praviloma šminker ali kak hipster, roke so bile najbolj umazane takrat ko je toner mamici na printerju menjaval.
Ja krucefiks če vse veš zrihtaj sam, kje je problem? Ja ne... veš mam gužvo rabim avto nujno že včeraj in nimam časa čakat zaj 3 dni. Pa nimam doma placa da bi to nardil. Fajn bi blo če mi ti daš isto ceno kot je na autodoc pa šele ob 17:30 lahko pridem po avtu. Pa vem, da ni več kot ena ura dela tak da 20€ plačam za delo max... hladilnik mi pa daš po nabavni. Pokliči ko bo fertik. Aja pa fajn bi blo če mi še avto opereš ker se mi pol mudi pa nimam časa še za v pralnico.

Še to. Fantje ne rabite se sekirat za mehanike če bote šli drugam al pa šraufali doma. Teh par vsevednih alterašev se nobenemu ne pozna na biznisu. Je dovolj normalnih ljudi na tem svetu, dela dovolj za vse. Ne pa pozabit, da mehaniki so tudi prijatelji med sabo in se o takih strankah takoj razve v bližnji okolici če je kdo preveč moder. Potem pride kaki taki, ko mu teče voda v grlo pa naenkrat noben mehanik nima časa.

Me pa res zanima nekaj drugega, tak ko jamrate kak vas nategujejo pri cenah materjala in delovnih ur. Zakaj sploh vozite na servis? Vsi polni nekih slabih izkušenj, da so deli 30% dražji kot v trgovinah in te finte. Torej kje je potem razlog. da se pustite nategnit?

:aplauz:Bravo, super napisano.

Edino ne znas prvesti v alterasev jezik, ket te ne razumejo. Za njih je mehanik se vedno lopov... Jim ne prides do konca, se pa v celoti strinjam s teboj. :nazdravje:
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Moj mehanik ni zlatar.

Olje da iz soda, material pa nabavi neoriginalni, plačam pa brez računa, da mu država ne ukrade še DDV, ki nima nobene logike.

Kakšna dodana vrednost je to, če zamenjaš olje in material...nateg prve klase.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Mislim da dan danes mehanik sploh ne rabi kaj dost okoli klicati za ponudbe saj so trgovci avtodelov postali že kot kurbe, dnevno hodijo po servisih in najedajo s ponudbami, celo tako daleč je prišlo da material dostavljajo večkrat dnevno, samo da se proda... Izjava da pa mehanik nima časa poiskat najcenejše ponudbe za dele oz. material ki ga potrebuje v masah in to na dnevni bazi (5 najpogostejših gradacij olja, 10 najpogostejših zračnih, oljnih... filtrov ter ostalega) pa je smešna in kdor tega ne stori je res bedak. Kot sem že omenil, ponudb sploh ne rabi iskat, ponudbe pridejo same.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
:aplauz:Bravo, super napisano.

Edino ne znas prvesti v alterasev jezik, ket te ne razumejo. Za njih je mehanik se vedno lopov... Jim ne prides do konca, se pa v celoti strinjam s teboj. :nazdravje:
imaš prav. jaz še vedno ne razumem, zakaj bi vozil avto vzdrževat ali popravljat k nekomu, ki za potrošni material računa 3x toliko, kot ga dobiš v lokalni štacuni. ga raje vozim k nekomu, ki mi ga da za pošteno ceno. če pa tebe ne moti, da te strižejo pri belem dnevu, je pa to tvoj problem in me ne moti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
AvtoFun Še 1x boli mehanika za to keri del najcenejši. Njega zanima del, ki pride ko ga rabi. Pa zaj si naštel najmajn pomembne stvari. Na servisih se ne menjujejo samo filtri in olje. To je še najmanjši problem in najmanjše razlike v cenah, to majo na zalogi vsi. Pa še take stvari si lahko naročiš naprej oziroma neko zalogo nardiš. Ker veš da če je servis na 120k km veš kaj se rabi. Kaj pa ko dvigneš avto in vidiš, da je počena neka cev, fedra, da ma lager luft ipd.
To pa ne moreš met na zalogi vsega ampak rabiš v najkrajšem možnem času.
Kaj ti pomagajo potniki, ki hodijo po delavnicah in obljubljajo svašta. Pol na koncu pa ni delov takrat, ko rabiš. Kaj mehaniku pomaga najcenejši del če je še v skladišču v Zagrebu takrat, ko bo mogo bit že v avtu.
Kaj ti pomaga egr za 180€ v nekem skladišču, če maš tistega za 220€ že vgrajenega. in se je stranka že odpeljala ipd. To so zadeve ki veljajo. In potnik lahko obljublja kaj hoče. če ni delov ti tak dobavitelj ne pomaga nič.
In na koncu pri 10 različnih ponudnikih še vedno vglavnem delaš z dvema.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Že, ti dam popolnoma prav za večino delov ampak govorimo o klasičnem potrošnem materialu ki gre v potokih (kot je tukaj olje) in tukaj si lahko narediš v ceni res veliko razliko in lahko si ga vzameš na zalogo (ne gre za stvar situacije), to ti govorim. Upam si trdit da v SLO ni mehanika ki bi neko tipsko 5W30 olje kupoval v literskih emabalažah in ga najbrž ni takšnega ki bi to olje plačal več kot 6€/liter. Kajti če to kdo plača je zelo zelo slab ekonom in obrt ni zanj. Tako dobro pa zopet niso plačani mehaniki...

Pa da ne bo nesporazuma, edino pravilno da si mehanik naredi tudi na materialu profit? Konec koncev vloži neko energijo pri nabavi po drugi strani pa ti tudi jamči za del ki če v garanciji crkne najbrž on ponovno časti delo torej "spuši"? Je pa to stvar vsakega posameznika kakšne marže se mu zdijo normalne...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

AvtoFun Še 1x boli mehanika za to keri del najcenejši. Njega zanima del, ki pride ko ga rabi. Pa zaj si naštel najmajn pomembne stvari. Na servisih se ne menjujejo samo filtri in olje. To je še najmanjši problem in najmanjše razlike v cenah, to majo na zalogi vsi. Pa še take stvari si lahko naročiš naprej oziroma neko zalogo nardiš. Ker veš da če je servis na 120k km veš kaj se rabi. Kaj pa ko dvigneš avto in vidiš, da je počena neka cev, fedra, da ma lager luft ipd.
To pa ne moreš met na zalogi vsega ampak rabiš v najkrajšem možnem času.
Kaj ti pomagajo potniki, ki hodijo po delavnicah in obljubljajo svašta. Pol na koncu pa ni delov takrat, ko rabiš. Kaj mehaniku pomaga najcenejši del če je še v skladišču v Zagrebu takrat, ko bo mogo bit že v avtu.
Kaj ti pomaga egr za 180€ v nekem skladišču, če maš tistega za 220€ že vgrajenega. in se je stranka že odpeljala ipd. To so zadeve ki veljajo. In potnik lahko obljublja kaj hoče. če ni delov ti tak dobavitelj ne pomaga nič.
In na koncu pri 10 različnih ponudnikih še vedno vglavnem delaš z dvema.

"Servisirajo" se kripe in tam vsak gleda na vsak eur, ker nima denarja za nov avto.

Pri "normalnem" avtu pa nimaš kaj resnega za počet, kot da havbo odpiraš in zapiraš.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Moj mehanik ni zlatar.

Olje da iz soda, material pa nabavi neoriginalni, plačam pa brez računa, da mu država ne ukrade še DDV, ki nima nobene logike.

Kakšna dodana vrednost je to, če zamenjaš olje in material...nateg prve klase.

Tvoj mehanik ni zlatar, je nategun. In posledicno ti tudi, ker podpiras sivo ekonomijo. Zate je nateg prve klase menjava olja in filtra, to, da ne placas DDV pa junasko dejanje

Se strinjam, da so davki pri nas previsoki. Ampak to ie druga tema. Glavnem ti si car, ker ne placujes DDV, mehanik pa postenjakar, ker ni zlatar zato, ker ne placuje DDV. Si vse povedal.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

brez skrbi, država je tako narejena, da vsepovsod drugje plačaš davke, tako da dovolj preko davkov in trošarin prispevamo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
"Servisirajo" se kripe in tam vsak gleda na vsak eur, ker nima denarja za nov avto.

Pri "normalnem" avtu pa nimaš kaj resnega za počet, kot da havbo odpiraš in zapiraš.

Saj sn ti že napisal 1x da si obleči ibercug za kaki dan al pa dva in idi delat v delavnico, kaj se servisira. Al ti dejansko verjameš, da na 3-4 leta starem avtu samo olje menjuješ

AvtoFun glede olja je nekak tak ja če gledamo za nepooblaščene servise evro gor evro dol odv glede na olje. Večina recimo, da jeme 60l sode. in večina ma potem ceno 10-15€ liter (vsaj kaj jaz poznam), kar po mojem ni neko oderuštvo. Drugo so pooblaščeni servisi tam so določene zahteve kje in kako olje vzet. Samo ajde 30€ l vseene ne upraviči.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

jaz na 16 letnem na dve leti menjam samo olje

clio bo tudi 6 let, olje in filtri so se menjavali pa enkrat pakne spredaj...pa klimo sem peljal filat=avtomatika vse