Mega stanovanja po mega ceni

igi

Guru
13. okt 2007
5.654
1.234
113
Celje
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Ja, pol pa jokcajo "kje lahko v centru zastonj parkiram"....

Klinc, parkiranje na cesti 1.5 EUR/h, parkiranje v parkirni hisi 3 EUR/h, pa da vidimo kolk bo problem javni prevoz jemat.

Ej, sam LJ je res izjema. Sem bil že v marsikateri metropoli/večjem mestu več kot 1 teden, pa je uporaba avta 8-18h umor, javni prevoz pa udoben in poštiman. V LJ se pa brez izjeme fijakam z avtom, ker je javni prevoz tako fenomenalna izguba časa, da nima veze cena goriva, amortizacija, onesnaževanje ipd.

No, kjer živim trenutno (Cape Town) javni prevoz sicer ni biser, ampak se trudijo in vožnja v ultra modernih busih ni napačna, ampak spet, traja
smile-1.gif
.

LP,
PIC

Malo off

PIC je edini na Alterju, ki mu malce zavidam. Jebemtis tako sluzbo imeti, da nisi vezan na lokacijo je zakon. Tole bi jst takoj podpisal, da sem lahko vsako leto po nekaj mesecev v drugi drzavi. Pa dalec od tega da bi se pritozeval, v bistvu mi nic ne manjka, samo...
wink-1.gif


Uzivaj
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.320
7.057
113
Imam filing, da bo tale tema zašla še v tretjo slepo ulico, zdaj bo na udaru faušija. Klasični alter.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
KSZ

Spet ena debata na Alterju za katero ne razumem zakaj sploh je in v čem je problem. Kaj je tako zelo narobe s stanovanji v Situli in s samo zgradbo?? Meni je zunanjost zgradbe zelo všeč, pravzaprav zagotovo najlepša stanovanjska stolpnica v Sloveniji pa verjetno tudi nekoliko čez meje. Lokacija se mi zdi tudi super, praktično v centru mesta. Aja , zraven železnice je, ja groza, ker v Ljubljani in povsod po svetu ni niti enega samega stanovanja ob progi
bonk.gif
. Stanovanja so verjetno tudi dobra čeprav pomojem nekoliko premoderna za moj okus pa vendar, če bi imel takšne kupe denarja, da bi si ga lahko privoščil bi si ga mogoče res. Komur od Alterjevcev pa stanovanja in lokacija Situle ni všeč ima itak možnost, da si poišče stanovanje kjerkoli drugje, za tak denar menda ne bo problem. Saj vas noben ne sili, da svoje miljone porabite na Situli.

Meni je tudi všeč in bi takoj živel tam (če bi imel $$$ za nakup). Alter populacija:
crazy1.gif
. Reveži, ki obupno iščejo razloge in izgovore, zakaj je stavba zanič, ker si ne morejo kupiti niti hodnika.
če bi imel denar za nakup bi se vseeno raje hišo kupil.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Pri 6mio prebivalcev in 2.5 mio dnevnih migrantov? V cisti kolicini folka.
torej 8,5 mio ljudi. če je en avto na 4 ljudi pa pride jih 5% z avtom v mesto... dobrih 100 000 avtov v mestu. nekaj še taksijev in dostave. mislim da to nebi smel biti pretiran promet. ziher pride več kot 5% ljudi v london (saj si govoril o londonu ne) med tednom z avtom.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.344
3.008
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:

Sem živel na Fužinah par let tudi sam. Ni tako slabo, nek presežek pa tudi ni. Če ostanemo v tistem okolišu, mi je bilo bolj všeč na drugi stran reke. So pa Fužine meni veliko boljše od Šiške in njenih sosesk.

Fužine so spalno naselje, zame osebno je pa to nekaj najblj grozljivega, kot neka taborišča, socilaistična gradnja brez vsebine in ponudbe, samo natrpana stanovanja. Raje imam predele mesta s strjeno obcestno karejsko zazidavo, bližino centra in različno vsebino ter ponudbo. Žal je v Ljubljani takih predelov zalo malo stanovanja tam pa precej predraga zame. V glavnem je to samo v Centru mesta vsi ostali predeli mesta so v glavnem socialistična skropucala.


Citat:
Uporabnik skala pravi:

če bi imel denar za nakup bi se vseeno raje hišo kupil.

Saj to pravim, komur ni všeč naj si za ta denar kupi kaj drugega, če ima. Ljudje imamo različne želje in potrebe, žal nas je pa veliko, ki si lahko privoščimo v glavnem le stanovanja v socilističnih spalnih naseljih.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.117
1.280
113
42
Če bi imel toliko denarja bi veliko raje imel bajto kot pa stanovanje v Situli.
Mi je pa za stanovanje lokacija še kr simpatična, stavba pa tud vseeno kako zgleda od zunaj saj ti živiš notri...
Drugače pa je v Šiški prou dbest. 15 min do Koseškega Bajerja, 30 min do Tivolija, 20 min Mostec, 40 minut Zoo...odlično
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Če bi imel toliko denarja bi veliko raje imel bajto kot pa stanovanje v Situli.
Mi je pa za stanovanje lokacija še kr simpatična, stavba pa tud vseeno kako zgleda od zunaj saj ti živiš notri...
Drugače pa je v Šiški prou dbest. 15 min do Koseškega Bajerja, 30 min do Tivolija, 20 min Mostec, 40 minut Zoo...odlično

Meni je pri stanovanju vmestu najbolj pomembna bližina centra. Bližje centru je, bolje je.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
498
51
28
Slovenija
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Za tiste, ki se vozijo v nasprotno smer od večine prometa(beri: delajo izven centra ali izven konic) in imajo parkirišče zagotovljeno, je avto v večini primerov še vedno najhitrejši. Za navadno rajo, ki dela od 9-17h, pa drži, da se po mestu marsikam najhitreje pride s kolesom, nikakor pa tega ne moreš posplošiti.

Glej... Ne vem o katerih velikih mestih ti govoris, ampak po osebnih izkusnjah s tremi je bilo na koncu vedno priblizno takole:

Cez teden v konicah je od moje bajte do Paddingtona 30 minut z vlakom in 1.5-2h z avtom.

Vlak/javni prevoz:
- Povratna on-peak karta: 21 GBP (ce gres po 9.17 je pa 11!)
- Metro ne more biti vec kot 8.40 na dan, ce si v centru.

Torej, 30, od oka (ce ne upostevamo metroja).

Avto:
- Pri povprecni 10l/100km je 5l, aka, 6.5 GBP bencina
- Parking v najboljsem primeru 10 GBP/dan (samo potem rabis Metro do pisarne), v najslabsem 5 GBP/h, ce parkiras v garazni na Park Lane ali v Covent Garden.
- Ce moras kam priti bos se vedno rabil ali javni prevoz, ali bos pa parkplac iskal in spet cajt zgubljal, se pravi spet 8.40 GBP.

Se pravi, koncas na 25 GBP in, ajde, 1h v najboljsem primeru.

Se pravi si na koncu fiancno od oka na istem - s tem da z enim rabis 30 minut, z drugim pa vsaj se enkrat vec. Ja da best.
bonk.gif


Pa nisem nevem kaksen zagovornik javnega prevoza, ampak 95% ljudi na kraj pameti ne pade, da bi sli med tednom v mesto z avtom, pa ce se na glavo postavis.

Brez težav ti najdem relacijo v Londonu, kjer si z avtom bistveno hitreje na cilju kot z JPP.

Recimo od Old Bexley Ln, Dartford DA2 7WD do 2 Manor Leaze, Egham, Surrey traja vožnja z avtom po Google transit 1h 2min, z JPP pa v najboljšem primeru 2h 8min. Itinerarij z JPP med tema lokacijama izgleda takole:


17:00

Old Bexley Ln
Dartford DA2 7WD, Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske

Pojdite peš Sprehodite se do Denton Road (opp)
Približno 1 min , 312 ft
17:02
Denton Road (opp)

AvtobusB12 proti Erith
7 min (Št. postaj: 4) · ID ustavitve: kntdmjwj
17:09
Bexley Library (F)

Pojdite peš Sprehodite se do Bexley
Približno 5 min
17:25
Bexley

VlakGravesend to London Charing Cross proti London Charing Cross
35 min (Št. postaj: 9) · ID ustavitve: BXY
18:00
London Charing Cross

Pojdite peš Sprehodite se do Charing Cross
Približno 2 min
18:07
Charing Cross

Podzemna železnicaNorthern proti Kennington
3 min (Št. postaj: 2)
18:10
Waterloo

Pojdite peš Sprehodite se do Waterloo
Približno 1 min
18:20
Waterloo

VlakLondon Waterloo to Reading proti Reading
37 min (Št. postaj: 6) · ID ustavitve: WAT
18:57
Egham

Pojdite peš Sprehodite se do 2 Manor Leaze
Približno 12 min , 0,6 mi
19:08

2 Manor Leaze
Egham, Surrey, Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske


Nisem pa nikjer primerjal cen vožnje z osebnim vozilom napram javnemu prometu.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Za tiste, ki se vozijo v nasprotno smer od večine prometa(beri: delajo izven centra ali izven konic) in imajo parkirišče zagotovljeno, je avto v večini primerov še vedno najhitrejši. Za navadno rajo, ki dela od 9-17h, pa drži, da se po mestu marsikam najhitreje pride s kolesom, nikakor pa tega ne moreš posplošiti.




Glej... Ne vem o katerih velikih mestih ti govoris, ampak po osebnih izkusnjah s tremi je bilo na koncu vedno priblizno takole:

Cez teden v konicah je od moje bajte do Paddingtona 30 minut z vlakom in 1.5-2h z avtom.

Vlak/javni prevoz:
- Povratna on-peak karta: 21 GBP (ce gres po 9.17 je pa 11!)
- Metro ne more biti vec kot 8.40 na dan, ce si v centru.

Torej, 30, od oka (ce ne upostevamo metroja).

Avto:
- Pri povprecni 10l/100km je 5l, aka, 6.5 GBP bencina
- Parking v najboljsem primeru 10 GBP/dan (samo potem rabis Metro do pisarne), v najslabsem 5 GBP/h, ce parkiras v garazni na Park Lane ali v Covent Garden.
- Ce moras kam priti bos se vedno rabil ali javni prevoz, ali bos pa parkplac iskal in spet cajt zgubljal, se pravi spet 8.40 GBP.

Se pravi, koncas na 25 GBP in, ajde, 1h v najboljsem primeru.

Se pravi si na koncu fiancno od oka na istem - s tem da z enim rabis 30 minut, z drugim pa vsaj se enkrat vec. Ja da best.
bonk.gif


Pa nisem nevem kaksen zagovornik javnega prevoza, ampak 95% ljudi na kraj pameti ne pade, da bi sli med tednom v mesto z avtom, pa ce se na glavo postavis.


A ni za mesto London treba plačat neko vinjeto, da se lahko sploh voziš po mestu?
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
498
51
28
Slovenija
Seveda ni brez veze, hotel sem le pokazati, da celo v mestih z zelo razvitim javnim prometom le-ta ni vedno hitrejši od osebnega prevoza. V Ljubljani bi pa res lahko zrihtali rumene pasove po vseh vpadnicah in prednost na semaforjih za LPP. In vstopanje na avtobuse skozi vsa vrata in ne le spredaj!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Za tiste, ki se vozijo v nasprotno smer od večine prometa(beri: delajo izven centra ali izven konic) in imajo parkirišče zagotovljeno, je avto v večini primerov še vedno najhitrejši. Za navadno rajo, ki dela od 9-17h, pa drži, da se po mestu marsikam najhitreje pride s kolesom, nikakor pa tega ne moreš posplošiti.


Glej... Ne vem o katerih velikih mestih ti govoris, ampak po osebnih izkusnjah s tremi je bilo na koncu vedno priblizno takole:

Cez teden v konicah je od moje bajte do Paddingtona 30 minut z vlakom in 1.5-2h z avtom.

Vlak/javni prevoz:
- Povratna on-peak karta: 21 GBP (ce gres po 9.17 je pa 11!)
- Metro ne more biti vec kot 8.40 na dan, ce si v centru.

Torej, 30, od oka (ce ne upostevamo metroja).

Avto:
- Pri povprecni 10l/100km je 5l, aka, 6.5 GBP bencina
- Parking v najboljsem primeru 10 GBP/dan (samo potem rabis Metro do pisarne), v najslabsem 5 GBP/h, ce parkiras v garazni na Park Lane ali v Covent Garden.
- Ce moras kam priti bos se vedno rabil ali javni prevoz, ali bos pa parkplac iskal in spet cajt zgubljal, se pravi spet 8.40 GBP.

Se pravi, koncas na 25 GBP in, ajde, 1h v najboljsem primeru.

Se pravi si na koncu fiancno od oka na istem - s tem da z enim rabis 30 minut, z drugim pa vsaj se enkrat vec. Ja da best.
bonk.gif


Pa nisem nevem kaksen zagovornik javnega prevoza, ampak 95% ljudi na kraj pameti ne pade, da bi sli med tednom v mesto z avtom, pa ce se na glavo postavis.

Samo ti govoriš o mestu (London), ne pa o malo večji vasi (Ljubljana). In Ljubljani (razen izjem) ni gneče na cesti. Iz Brezovice v center zjutraj z avtom ne rabim več kot 15 min. Da bi kje stal več kot 1 interval na semaforju, je skoraj nemogoče, z izjemoi 1 križišča (kjer pa stojim max 2 intervala).

Kako zgleda z avtom skozi London, vem. Iz lastnih izkušenj. Na srečo ne v čisti špici, pa vseeno tam ne hvala za avto.

Je pa še nekaj res: tudi ko se v Lj folk pritožuje, da je na JPP gneča, očitno ne ve, kako zgleda metro v špici. Ker tole pri nas pa res ni hudega ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Je pa še nekaj res: tudi ko se v Lj folk pritožuje, da je na JPP gneča, očitno ne ve, kako zgleda metro v špici. Ker tole pri nas pa res ni hudega ...

Brez skrbi, LPP trdo dela na tem. 1 leto me ni bilo v LJ, pa je gneča (po uvedbi pasov za buse) zjutraj precej večja. Recimo linija 1 je zjutraj totalno zabasana in je večkrat nemogoče sploh vstopiti v bus. O varnosti v takih primerih ni vredno izgubljati besed.

Očitno odgovorni za itinerarije v LPPju nimajo ravno dosti logike, da bi pogruntali, da uvedba rumenih pasov pomeni več uporabnikov javnega prevoza ... kar pomeni nujno spremembno itinerarija frekventnih linij v času špic.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.743
6.512
113
LPP vozne rede in proge redno prilagaja potrebam, tako da jim kar pošlji mail s predlogi. Enka zjutraj vozi na 7 minut.
 

Jegulja

Zelenc'
30. sep 2013
21
0
1
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Je pa še nekaj res: tudi ko se v Lj folk pritožuje, da je na JPP gneča, očitno ne ve, kako zgleda metro v špici. Ker tole pri nas pa res ni hudega ...

Brez skrbi, LPP trdo dela na tem. 1 leto me ni bilo v LJ, pa je gneča (po uvedbi pasov za buse) zjutraj precej večja. Recimo linija 1 je zjutraj totalno zabasana in je večkrat nemogoče sploh vstopiti v bus. O varnosti v takih primerih ni vredno izgubljati besed.

Očitno odgovorni za itinerarije v LPPju nimajo ravno dosti logike, da bi pogruntali, da uvedba rumenih pasov pomeni več uporabnikov javnega prevoza ... kar pomeni nujno spremembno itinerarija frekventnih linij v času špic.

And we go again...

Again, LPP lahko samo odda predlog in pobudo na MOL, in MOL potem to posreduje na Ministrstvo za promet in infrastrukturo!

Banalni primer:
LPP je dal prošnjo da se prestavi sredinska črta za cca.20-30cm zaradi razvrščanja in širine avtobusa (prostora je bilo več kot dovolj) , verjeli ali ne 2 leti se zadeva ni premaknila
rolleyes-1.gif


Da, dragi uporabniki.. pobude in predloge pošiljajte na MOL in NE na LPP!

Linija 1 ima jutranji interval 5-8 min in Linija 6 4-6min, tako da vstopanje na prepolne avtobuse lahko nekako kombinirate.
(vedite da prepolno 1ko ujame služba za njim
wink-1.gif
)

Zanimivo je kako se potniki od npr.Slovenija avta do Kolizeja "rinejo" na 1ko in ne morejo počakati kako minuto na npr 3,5,8...
17758-icon_confused.gif


Dosti OFF-a.

Ta stavba je meni osebno neukusna zaradi zunanjega izgleda, za ta €€€ bi raje kupil kušo na področju Sostro,Kodeljevega ali pa Bizovika/ Hrušice
zmaga.gif


LP
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Super banalni primer. Označevanje cestišča vs vozni redi - popolnoma ista stvar, kajne?
rolleyes-1.gif


Jaz za druge linije ne vem, ker se preredko z njimi vozim v konicah, ampak linija številka 1 je definitivno premalo frekventna v jutranjih konicah. Dejansko so ljudje v trolah zjutraj natlačeni tako, da se vrata komajda zaprejo. Vožnja je neudobna in nevarna. Če primerjam 5 let nazaj in danes, je situacija bistveno slabša.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.241
777
113
EU
Upam, da se razume, da vse kar je več kot 3 minute narazen (na eni izmed najbolj glavnih in pomembnih linij) je preprosto preveč časa za čakat
frown-1.gif
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
No, kvaliteto teme dodatno osvežuje že vzhajanje sonca na severovzhodu in zahajanje na severozahodu, na naši zemljepisni širini. Seveda kaže, popolnoma logično, opoldne senca proti jugu.
Torej, debata, ki jo kreirajo ljudje brez očitno dokončane (ali pa prešpricane in podarjene) osnovne šole ne more biti drugačna.
LPM
 

Jegulja

Zelenc'
30. sep 2013
21
0
1
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
1. Super banalni primer. Označevanje cestišča vs vozni redi - popolnoma ista stvar, kajne?
rolleyes-1.gif


2.Jaz za druge linije ne vem, ker se preredko z njimi vozim v konicah, ampak linija številka 1 je definitivno premalo frekventna v jutranjih konicah.
1. Samo "banalni primer" koliko inštitucije upoštevajo LPP predloge
rolleyes-1.gif
(ne rečem da ne,samo to traje)
2.1ka je najbolj pogost avtobus takoj za 6ko. Glede na to koliko avtobusov vozi po Celovški je skoraj da nemogoče dodati več služb na pr.1
nevem koliko X se vidi po dve ali celo tri 1ke skupaj!
In potem nastane problem o rentabilnosti prog v LPP-ju.

Pa se vprašate kaj pomeni dodati 3 službe npr. na 1ko?
Se zavedate da neštetokrat pride do situacije ko "prometnik" enostavno nima avtobusa za izvoz zaradi okvar?
Da dragi naši uporabniki, nimamo dovolj avtobusov!

No ja, sej BUS košta samo 200.000€+ in to tisti takratki... kaj je to za MOL
17758-icon_confused.gif