Mega stanovanja po mega ceni

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Glej, ce ti je pa to, da se das na javni prevoz "izguba statusa", potem je pa Kertstnik samo zate napisal "Jara Gospoda", in je najbolje, da gres ime takoj spremenit v "Andrej".

(Ne mislim dobesedno nate...)

 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.237
7.020
113
pri taščici
Na alterju je 90% uporabnikom uporaba javnega prevoza izguba "statusa".
Največji bedak sem bil ker sem v SŠ hodil z avtom na bus, pa takrat še ni bil tak problem s parkingi v lj.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Mislim, od kje folku te ideje? Gres s tistim, kar je hitreje in bolj "komfortno" - pa ne mislim s tem razlike med usnjenimi zici Jaguarja in zaflekanim zicem vlaka, ampak s tistim, kar ti pozre manj casa, kjer hitreje prides in s cimer imas manj problemov.

In v mestih (ok, Ljubljana je res malo izjemna, ker LPP ni ravno fenomenalen :S) je to, sorry, javni prevoz.
Priblizno enaka "fora" je z tem ko gres na letalisce. Ja, OK, lahko gres z avtom, ampak ce si kolikor toliko blizu gres z taxijem, se raje pa, ce se da, z vlakom/podzemno. Al to, al pa placas od 20-50 GBP na dan za parking na letaliscu
ne-ne-1.gif


 

netko

Guru
25. jul 2007
6.985
2.286
113
pa sej ravno to je največji problem ker v ljubljani javni prevoz pomeni izgubo časa kar vodi v izgubo statusa...
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
498
51
28
Slovenija
Javni prevoz ni nikoli na vseh relacijah hitrejši od osebnega prevoza. Še celo v mestih s podzemno železnico prideš z avtom izven konic, če si pa kje blizu obvoznice/avtoceste pa pogosto celo v konici, prej na cilj, ker lahko ubereš bližnjico. Tako javni prevoz pač nikoli ni povsem enako fleksibilen osebnemu prevozu, je pa lahko hitrejši na tistih odsekih/relacijah, kjer so zanj namensko urejene hitre linije JPP(vlak, bus po rumenih pasovih s prednostjo v križiščih). Čim pa moraš potem še nekam prestopat in hodit peš x metrov, je pa avto ponavadi že hitrejši in to velja za večino mest, tudi precej večjih od Ljubljane. Seveda pa to še ne pomeni, da je javni promet brez veze, in da ga je treba zatirati, ravno obratno. Treba ga je narediti konkurenčnega osebnemu prevozu posebej tam, kjer je to mogoče in smiselno zaradi velikih dnevnih migracij, recimo v LUR(ljubljanski urbani regiji).
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Lokacija v neposredni bližini glavne avtobusne in železniške postaje omogoča hitro in lahko dostopnost transportnih povezav (avtobus, vlak, taksi) v mestno središče, na drugi konec dežele ali v tujino. Vzpostavljena je avtobusna povezava z mednarodnim letališčem.

Tisti ki bo dal 1 mio € za stanovanje, se bo vozil z avtobusom ali vlakom na letališče!

Tegale pa ne stekam cist? Sosed je dal za bajto tam... 1.3-1.5mio... On vozi Bentley cabrio, zena pa 735. Za Slovenijo sta Tajkuna z velikim, podcrtanim T-jem. Pa garantiram, da se oba vozita z vlakom v mesto.
očitno ga bolj malo vozita
evil.gif
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Javni prevoz ni nikoli na vseh relacijah hitrejši od osebnega prevoza. Še celo v mestih s podzemno železnico prideš z avtom izven konic, če si pa kje blizu obvoznice/avtoceste pa pogosto celo v konici, prej na cilj, ker lahko ubereš bližnjico. Tako javni prevoz pač nikoli ni povsem enako fleksibilen osebnemu prevozu, je pa lahko hitrejši na tistih odsekih/relacijah, kjer so zanj namensko urejene hitre linije JPP(vlak, bus po rumenih pasovih s prednostjo v križiščih). Čim pa moraš potem še nekam prestopat in hodit peš x metrov, je pa avto ponavadi že hitrejši in to velja za večino mest, tudi precej večjih od Ljubljane. Seveda pa to še ne pomeni, da je javni promet brez veze, in da ga je treba zatirati, ravno obratno. Treba ga je narediti konkurenčnega osebnemu prevozu posebej tam, kjer je to mogoče in smiselno zaradi velikih dnevnih migracij, recimo v LUR(ljubljanski urbani regiji).
ponavadi je najhitrejše kolo... na kratke razdalje po mestu. če nimaš zagotovljenega parkirišča zna bit avto daleč najpočasnejši.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
498
51
28
Slovenija
Za tiste, ki se vozijo v nasprotno smer od večine prometa(beri: delajo izven centra ali izven konic) in imajo parkirišče zagotovljeno, je avto v večini primerov še vedno najhitrejši. Za navadno rajo, ki dela od 9-17h, pa drži, da se po mestu marsikam najhitreje pride s kolesom, nikakor pa tega ne moreš posplošiti.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Za tiste, ki se vozijo v nasprotno smer od večine prometa(beri: delajo izven centra ali izven konic) in imajo parkirišče zagotovljeno, je avto v večini primerov še vedno najhitrejši. Za navadno rajo, ki dela od 9-17h, pa drži, da se po mestu marsikam najhitreje pride s kolesom, nikakor pa tega ne moreš posplošiti.

Glej... Ne vem o katerih velikih mestih ti govoris, ampak po osebnih izkusnjah s tremi je bilo na koncu vedno priblizno takole:

Cez teden v konicah je od moje bajte do Paddingtona 30 minut z vlakom in 1.5-2h z avtom.

Vlak/javni prevoz:
- Povratna on-peak karta: 21 GBP (ce gres po 9.17 je pa 11!)
- Metro ne more biti vec kot 8.40 na dan, ce si v centru.

Torej, 30, od oka (ce ne upostevamo metroja).

Avto:
- Pri povprecni 10l/100km je 5l, aka, 6.5 GBP bencina
- Parking v najboljsem primeru 10 GBP/dan (samo potem rabis Metro do pisarne), v najslabsem 5 GBP/h, ce parkiras v garazni na Park Lane ali v Covent Garden.
- Ce moras kam priti bos se vedno rabil ali javni prevoz, ali bos pa parkplac iskal in spet cajt zgubljal, se pravi spet 8.40 GBP.

Se pravi, koncas na 25 GBP in, ajde, 1h v najboljsem primeru.

Se pravi si na koncu fiancno od oka na istem - s tem da z enim rabis 30 minut, z drugim pa vsaj se enkrat vec. Ja da best.
bonk.gif


Pa nisem nevem kaksen zagovornik javnega prevoza, ampak 95% ljudi na kraj pameti ne pade, da bi sli med tednom v mesto z avtom, pa ce se na glavo postavis.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.237
7.020
113
pri taščici
Saj pri nas je tudi tak %.
95% ljudi na kraj pamet NE pride da bi se posluževala javnega prevoza.
Pa čeprav se mora prestaviti samo za tri postaje lpp, ki vozi vsakih 5 minut.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Ja, pol pa jokcajo "kje lahko v centru zastonj parkiram"....

Klinc, parkiranje na cesti 1.5 EUR/h, parkiranje v parkirni hisi 3 EUR/h, pa da vidimo kolk bo problem javni prevoz jemat.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.344
3.008
113
Lublana
Obišči stran
KSZ

Spet ena debata na Alterju za katero ne razumem zakaj sploh je in v čem je problem. Kaj je tako zelo narobe s stanovanji v Situli in s samo zgradbo?? Meni je zunanjost zgradbe zelo všeč, pravzaprav zagotovo najlepša stanovanjska stolpnica v Sloveniji pa verjetno tudi nekoliko čez meje. Lokacija se mi zdi tudi super, praktično v centru mesta. Aja , zraven železnice je, ja groza, ker v Ljubljani in povsod po svetu ni niti enega samega stanovanja ob progi
bonk.gif
. Stanovanja so verjetno tudi dobra čeprav pomojem nekoliko premoderna za moj okus pa vendar, če bi imel takšne kupe denarja, da bi si ga lahko privoščil bi si ga mogoče res. Komur od Alterjevcev pa stanovanja in lokacija Situle ni všeč ima itak možnost, da si poišče stanovanje kjerkoli drugje, za tak denar menda ne bo problem. Saj vas noben ne sili, da svoje miljone porabite na Situli.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:


Pa nisem nevem kaksen zagovornik javnega prevoza, ampak 95% ljudi na kraj pameti ne pade, da bi sli med tednom v mesto z avtom, pa ce se na glavo postavis.
od kje je potem toliko prometa?
stupid-1.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Pri 6mio prebivalcev in 2.5 mio dnevnih migrantov? V cisti kolicini folka.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
KSZ

Spet ena debata na Alterju za katero ne razumem zakaj sploh je in v čem je problem. Kaj je tako zelo narobe s stanovanji v Situli in s samo zgradbo?? Meni je zunanjost zgradbe zelo všeč, pravzaprav zagotovo najlepša stanovanjska stolpnica v Sloveniji pa verjetno tudi nekoliko čez meje. Lokacija se mi zdi tudi super, praktično v centru mesta. Aja , zraven železnice je, ja groza, ker v Ljubljani in povsod po svetu ni niti enega samega stanovanja ob progi
bonk.gif
. Stanovanja so verjetno tudi dobra čeprav pomojem nekoliko premoderna za moj okus pa vendar, če bi imel takšne kupe denarja, da bi si ga lahko privoščil bi si ga mogoče res. Komur od Alterjevcev pa stanovanja in lokacija Situle ni všeč ima itak možnost, da si poišče stanovanje kjerkoli drugje, za tak denar menda ne bo problem. Saj vas noben ne sili, da svoje miljone porabite na Situli.

Meni je tudi všeč in bi takoj živel tam (če bi imel $$$ za nakup). Alter populacija:
crazy1.gif
. Reveži, ki obupno iščejo razloge in izgovore, zakaj je stavba zanič, ker si ne morejo kupiti niti hodnika.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.237
7.020
113
pri taščici
Sem živel na Fužinah, pa se bojim da bi raje ostal na fužinah kot pa šel v situlo. In to zaradi lokacije/okolja. Sama oblika stavbe me niti ne zanima,
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113
Men se dopade.... če si dovolj zgoraj. Svetlo, prostorno....

 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sem živel na Fužinah, pa se bojim da bi raje ostal na fužinah kot pa šel v situlo. In to zaradi lokacije/okolja. Sama oblika stavbe me niti ne zanima,

Sem živel na Fužinah par let tudi sam. Ni tako slabo, nek presežek pa tudi ni. Če ostanemo v tistem okolišu, mi je bilo bolj všeč na drugi stran reke. So pa Fužine meni veliko boljše od Šiške in njenih sosesk.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Ja, pol pa jokcajo "kje lahko v centru zastonj parkiram"....

Klinc, parkiranje na cesti 1.5 EUR/h, parkiranje v parkirni hisi 3 EUR/h, pa da vidimo kolk bo problem javni prevoz jemat.

Ej, sam LJ je res izjema. Sem bil že v marsikateri metropoli/večjem mestu več kot 1 teden, pa je uporaba avta 8-18h umor, javni prevoz pa udoben in poštiman. V LJ se pa brez izjeme fijakam z avtom, ker je javni prevoz tako fenomenalna izguba časa, da nima veze cena goriva, amortizacija, onesnaževanje ipd.

No, kjer živim trenutno (Cape Town) javni prevoz sicer ni biser, ampak se trudijo in vožnja v ultra modernih busih ni napačna, ampak spet, traja
smile-1.gif
.

LP,
PIC