Sicer pa se mi zdi da je pri resilcih bolj problem sama postelja in pacientovo lezanje kot pa amortizacija resilcev.
Je bil potreben, tako da je na koncu vse top izpadlo.Ok cena, pravzaprav poceni ce je bil se spremljevalec zraven
Kak ga pa ti včasih pihneš, da je že žalostno.eh, tist vzmetenje ni ravno zihr. pa tudi vprasanje kako se obnasa obtezen s tem vzmetenjem.
Kak ga pa ti včasih pihneš, da je že žalostno.
Hidroaktivno oz. prej imenovano hidravlično vzmetenje je eden najboljših načinov vzmetenja, ene 100X boljši od zračnega, ampak tudi tolikokrat dražji za vgradnjo.
V večletnih vožnjah hidroaktivnih Citroenov sem enkrat (ene 30 let nazaj) obnovil 2 "kugle", recimo cca 50€ komad v današnjem denarju in enkrat menjal eno kuglo 2 ali tri leta nazaj za 120€ z delom.
Obtežitev bistveno manj vpliva kot pri blazinah, ki na koncu opravijo zgolj delo dvigovanja vozila in ne udobja.
Medtem so zračne blazine, ki niti slučajno niso tako udobne kot hidroaktivno, podvržene preribanju zaradi kamenčkov, ki pridejo med gube in seveda staranju gume. Aftermarket blazine so od 100€ navzgor.
In nenazadnje: zakaj je Citroen nehal s hidroaktivnim vzmetenjem in nas sedaj nateguje z nekimi super doper "zadušenimi" blažilci - ker je to očitno pol ceneje in nikakor zaradi vzdrževanje, ker konec koncev je proizvajalcu v interesu čim več servisov (garancijo/jamstvo itak vse zdrži).
Noben kombi nima niti zračnega vzmetenja. Kaj pa pričakuješ za 30 jurjev pleha?