Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Vidim, da ste mojstri. Dobro nam gre. Še eno vprašanje pol pa konec. V zračni filter greta 2 cevi. Ena je gorivo, kaj je pa druga? Piše breather tube. Meni to deluje kot da bi ohišje motorja dobivalo zrak.
Pri zračno hlajenih motorjih je bolj pomembno da imaš olje z visokim HTHS....tako da so za kosilnico itd bolj pomembne oznake ACEA A3/B4....C3...MB 229.5 229.51...229.3....BMW LL-01 LL-04..VW 504/507 ..to so vsa olja z visokim HTHS 3.5+
Izogibaj se zadev kot so ACEA A5/B5/C1/C2/Ford.../Jaguar/...HTHS 2.6-2.9.....to so fuel economy olja....tega ne rabiš v zračno hlajenem motorju!
HTHS je količnik ki ti nekako pove moč oljnega filma pod obremenitvijo na povišani temperaturi...
Tko da ti samo glej 10w40 15w40 5w40 olja.....pri 5w30 pa že pazi na ACEA/BMW/MB/VW oznake da ne boš vzel kak fuel economy jajc....
Ali pa cev za pulze...ki pomaga pumpi črpat bencin.
Če gre samo v filter je tvoja varianta (in tukaj je, ker ma kosilnica dovod nencina na prosti Pad....visina rezervoarja je višja od frgazarja)
Pri kakem generatorju imaš pa tako cev iz ohišja motorja speljano na primitivno pumpo z zaklopkami....ko potuje bat gor dol daje pulze zaklopkam in te precrpavajo bencin v frgazar-ponavadi je takrat frgazar na višji višini kot odjem bencina...)
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.