Moja je bila narejena v Hirošimi. Sem dobil vse dostope za spremljanje avtomobila od fabrike na ladijo do Antwerpna. Prevzel v Lj.Samo ne za eu trg. To moras razlikovati.
Moja je bila narejena v Hirošimi. Sem dobil vse dostope za spremljanje avtomobila od fabrike na ladijo do Antwerpna. Prevzel v Lj.Samo ne za eu trg. To moras razlikovati.
Cenejsi modeli se izdelujejo v Evropi…. Drazji pa kolikor vem, vecinoma na japonskem… med temi je sestica, CX-5, ..Samo ne za eu trg. To moras razlikovati.
Za enkrat ne bom dal kater servis v Lj. Lahko pa rečem menjava prednjih ploščic v LJ 250 eur.Kateri servis v lj in s kom si urejal? Lahko zs
Letos spomladi raziskava zanesljivosti avtov v V Britaniji. Mazda CX5 največji šrot od Mazd. Vsi ostali modeli so boljši.Si probal Interclass vič? Načelno je cx5 bencin zelo zanesljiv avto. V vseh statistikah, pa jih ni malo dosega vedno prva mesta.
Ok ploščice so zanič. Kaj so še ostali strašni fejli?Za enkrat ne bom dal kater servis v Lj. Lahko pa rečem menjava prednjih ploščic v LJ 250 eur.
Prvič zadnjič nikoli več. Za ta denar jih sam menjam 5x. Ate ploščice dobim za 50€.
Ja to je pri japoncih dokaj drago. Je pa zanimivo da diski ponavado zdržijo vsaj 100tkm, medtem ko pri nemcih na 100tkm menjaš druge diske in ploščice, ki niti na polovico niso znucane pa so vse rjaste.Ok ploščice so zanič. Kaj so še ostali strašni fejli?
jaz sem na bmw diske menjal pri cca 140.000. tak da lahko rečem, da ne seri po nepotrebnem.Ja to je pri japoncih dokaj drago. Je pa zanimivo da diski ponavado zdržijo vsaj 100tkm, medtem ko pri nemcih na 100tkm menjaš druge diske in ploščice, ki niti na polovico niso znucane pa so vse rjaste.
Pri redni uporabi ni problemov. Pri 10tkm letno pa je razlika očitna.jaz sem na bmw diske menjal pri cca 140.000. tak da lahko rečem, da ne seri po nepotrebnem.
koliko pa disko vzdržijo, je odvisno od vožnje. na ac lj-mb boš v 130km zabremzal recimo 15x, če boš pa naredil 130km po lj, pa 2500x. tak da rečt, da mazda diski zdržijo 100.000km je malo bosa.
Ja, tudi to iščem. Celo prva izbira je pri meni. Ampak prejšnje generacije ni trenutno niti enega naprodaj. Že nekaj časa.RAv 4 hibrid
2015Jaz imam enak motor v šestici. Prevoženih 75 tisoč, 2017 letnik - zaenkrat b.p. Vlečem prikolico na morje, pa še kam drugam tudi no, zaenkrat je kot more. Z menjalnikom težav nimam, sem pa ravno preventivno menjal olje v njem.
V bistvu je to že 3 dizelska šestica pa z nobeno nisem imel nekih hudih stroškov.
Je pa treba vzet v račun, da se tja do 100 tisoč nekje opravi par stvari - menjava podložk na šobah ta je ena izmed bistvenih, jaz bi preveril najprej to.
Preveril bi še stanje verige, to vidiš na testerju ali preko OBD in Forscana.
Spotoma preveriš lahko (do neke mere) še stanje DPF.
Kater letnik pa je v igri?
Ja, tudi to iščem. Celo prva izbira je pri meni. Ampak prejšnje generacije ni trenutno niti enega naprodaj. Že nekaj časa.
Dobro desetletje ima, z avtom izredno zadovoljna, bo pa počasiv letihtreba zamenjat (velja za oba - avto in ženo).
Saj najprej semA upaš tko napisat?
V Evropi? Misliš v mehiki?Cenejsi modeli se izdelujejo v Evropi…. Drazji pa kolikor vem, vecinoma na japonskem… med temi je sestica, CX-5, ..
Kupil Lexusa v Belgiji na daleč. Avto še je bil v tovarniški garanciji, tako, da je bilo malo lažje.Ja, saj tega načina nakupa nisem odpisal.
Spremljam tudi tujino, ampak sem pri nekaterih stvareh tako občutljiv, da se avto bojim kupiti, ne da bi ga videl.
V Evropi? Misliš v mehiki?