Ne poznate ozadja te naloge.V bistvu gre za eksperiment, koliko otrok zna razmišljati s svojo glavo.
Učitelj v test vključi takšno nalogo, potem pa se z najpametnejšim učencem (po svoji presoji) dogovori, da zapiše neko rešitev (ki to ni).
Učitelj pri testu odide za 5 minut iz učilnice, da se otroci pogovorijo med sabo o rešitvi te naloge.
Potem pa vidi, kdo zna malo razmisliti s svojo glavo, kdo pa je naivno prepisal rešitev od glavce.
Učitelj v test vključi takšno nalogo, potem pa se z najpametnejšim učencem (po svoji presoji) dogovori, da zapiše neko rešitev (ki to ni).
Učitelj pri testu odide za 5 minut iz učilnice, da se otroci pogovorijo med sabo o rešitvi te naloge.
Potem pa vidi, kdo zna malo razmisliti s svojo glavo, kdo pa je naivno prepisal rešitev od glavce.