Matematika drugi razred

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Ne poznate ozadja te naloge.V bistvu gre za eksperiment, koliko otrok zna razmišljati s svojo glavo.
Učitelj v test vključi takšno nalogo, potem pa se z najpametnejšim učencem (po svoji presoji) dogovori, da zapiše neko rešitev (ki to ni).
Učitelj pri testu odide za 5 minut iz učilnice, da se otroci pogovorijo med sabo o rešitvi te naloge.
Potem pa vidi, kdo zna malo razmisliti s svojo glavo, kdo pa je naivno prepisal rešitev od glavce.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
Se pravi je že otroka navadil na kriva pota (zavajanje sošolcev). Res ne vem če je smiselno na tak način testirati otroke. Bi bilo zanimivo vprašat na kak zavod za šolstvo, kakšnega ravnatelja......za njihovo mnenje.

Lahko pa so taka vprašanja na kakšnih eksternih tekmovanjih kjer so same brihte zbrane. Med rajo ki v drugem razredu zna samo 2+2 (2*2 pa se ne) .
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.960
-8.674
113
Ta naloga se preprosto navezuje na nalogo pred to.
Tamal ima v 2 razredu kar dostikrat tako. Je tekst s podatki in nato 3-8 nalog, ki se navezujejo na ta tekst
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ne poznate ozadja te naloge.V bistvu gre za eksperiment, koliko otrok zna razmišljati s svojo glavo.
Predvsem stvar predhodnjih izkušenj.
Dosti otrok razmišlja s svojo glavo (s čigavo neki pa??), vendar se hitro prilagodijo okoliščinam/sistemu/šoli (kar je baje prednost homo sapiensa pred drugimi živimi bitji). Večinoma šola zahteva, da znaš ponovit kar "učitelj reče".
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113
Ja in? Je preživela?
Sicer pa če ti ne veš, to pomeni da tamali tudi ni treba? :oops:

Ne ni preživela....bolj me zanima zakaj rabi vedeti to pri 7 letih.Je precej več osnovnih stvari kot pa vedeti kdaj so prazniki v državi. Naj jih to učijo v višjih razredih če že morajo. Nas 40 let nazaj vem da niso.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.914
113
Pa si ti prebral obe strani? Point je v tem, da jih pripelješ do tega, da znajo prepoznati, da nekaj ni mogoče izračunati, da ni dovolj podatkov, da ne grejo slepo ugibati. Nekdo bo znal, nekdo ne...nič ni narobe, če kateri ne zna in to je to....
Sem prebral in točno vem kaj je point. Point je $$$ ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Romzi

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.914
113
Ne poznate ozadja te naloge.V bistvu gre za eksperiment, koliko otrok zna razmišljati s svojo glavo.
Učitelj v test vključi takšno nalogo, potem pa se z najpametnejšim učencem (po svoji presoji) dogovori, da zapiše neko rešitev (ki to ni).
Učitelj pri testu odide za 5 minut iz učilnice, da se otroci pogovorijo med sabo o rešitvi te naloge.
Potem pa vidi, kdo zna malo razmisliti s svojo glavo, kdo pa je naivno prepisal rešitev od glavce.

Učitelj v 2. razredu natančno ve kdo z svojo glavo razmišlja in kdo ne. Koneckoncev že leto prej na koncu leta za vsakega učenca napiše evalvacijo, kaj je kdo dosegel skozi leto. Tako da te informacije in experimenti imajo enak konec, kot tisti, ko na faksu študenti delajo razsikave za profeorja, ki potem... vemo kaj...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Gospa učiteljica, kateri del vašega telesa je najpogosteje vlažen?
Vaš jezik ...
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.833
5.933
113
Na izlet so odšli z dvema avtobusoma (navadna, ne londonski double decker), torej jih je šlo več kot 54, kolikor jih lahko gre na en avtobus.

Ok, v taisti OŠ so recimo 4 razredi v vsakem letniku, v vsakem je 20 učencev.
Na izlet so odšli vsi iz vseh razredov, torej 4 *20 = 80.
Na drugem avtobusu jih je bilo torej 40 (80 -40).

Bolj kot neka končna številka je pomoje v nalogi poanta, da se otroci naučijo razmišljati in napišejo, kako so prišli do te številke.
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Potem tudi ne rabijo delovnih zvezkov. Naj razmišljajo po svoje.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
ja sej vem...

sam med predlogi resitve je bil tudi predlog da bi morali otroci vedeti da je 54 ljudi na busu...

sicer je pa tak post tok brezvezen, da je vreden takojsnega izbrisa, saj je skoda vsakega bita potrosenega za objavo.

lahko bi pa 123 poskusal obrazloziti bistvo objave takega posta?