Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa zakaj hudiča mislite, da imajo lastniki te firme? Da bodo životarile z 1 štacuno? Normalno, da se vlaga naprej (in ja, to so povsem upravičeni stroški), drugače te konkurenca povozi ... A mislite, da v drugih panogah ni zgodb s plačilnimi roki, ekstra rabati, bonusi pri plačilih in na koncu leta? Da v drugih panogah ne stikajo dobaviteljev?
Imajo jih zato, da skušajo čim bolj zaslužiti. Kapitalizem in s tem nimam težav. Težavo pa vidim v tem, da javnost flancajo o "nizkih cenah, nizkih maržah, zelo skromnih zaslužkih". Težavo vidim tudi v tem, da so SLO dobavitelji v njihovem primežu. Morajo jim dobavljati, ko skušajo kupce svojih izdelkov razširiti še npr na Lidl pa so žrtve morebitne prekinitve naročil enemu izmed treh velikih.
Osebno menim, da bi lahko Soršak marsikaj našel pri poslovanju treh velikih, le proste roke bi moral imeti. Brez Pirčeve in brez vpletanja politike.
V nasprotnem primeru pa je edina rešitev, da Slovenijo čim prej okupirajo Lidl, Hofer in ostali.
Rešitev je tudi gospodarska kriza, ki bo 3 velike trgovce krepko stisnila za vrat, saj se gredo od prvega do zadnjega premium trgovine, nimajo pa prave nizkocenovne diskontne ponudbe.
Še enkrat: lažje se je iti premium kot nizkocenovno ponudbo. Pri tej zadnji šteje vsak cent prihranka, učinkovitost poslovnih procesov pa mora biti nekaj stopenj boljša, da sploh prideš skozi z dobičkom.
Res pa je, da že zaradi obsega poslovanja Tuš ali Merc ne bosta morala nikoli konkurirati kakšnemu Lidlu, že zaradi nabavnih količin in posledičnega vpliva na nabavne cene. Ekonomija obsega....
V času gospodarske rasti so naši veseli trgovci cveteli, sedaj bo pa nastal problem.
PS. klinc pa premium ponudba, kjer ti prodajajo zanikrne vzhodnoevropske izdelke "svetovnih" blagovnih znamk. Raje kupim v Lidlu, kjer so večinoma izdelki za nemški trg. Še en primer "premium ponudbe". Greš v SPAR in če imaš srečo odkriješ, da od imena vrednih premorejo le Lindt čokolado (ki sama po sebi ni prav nič posebnega). Vse ostalo je šrot.