Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
BS, ce bi imel 2k plačo bi si kupil varen in nov avto, sploh pri več kmjih na mesec. Tako pa, kdo je zdaj butl. Realno gledano klošariš s starim avtom. In nič drugega. Nobene drame.
to je relativno, sploh povezava nov-varen
jaz si z 2K neto ne bi kupil novega, ker je rang s specifikacijami, na katere sam nekaj dam, 50k +++
pa še trpel bi, ker si ne bi sam mogel vzdrževati avta (servisna popravila) + bi drago plačeval servise (2x fail kombo). Če k temu dodaš še izgubo vrednosti, pa sploh.
raje vozim za 10k večjo in varnejšo kočijo, ki je za nekatere stara kanta, kot pa da bi vzel kredit in kupil nov avto razreda nižje znamke (vstavi poljubno) za 25+++
po mojih izkušnjah, kdor se malo znajde, sam servisira in skrbi za vozilo, na rabljenem izgubi all in all najmanj denarja
spomniš me na kolega, ki ima prevozništvo, pa je pred leti mel na lizing novega passata 2006, highline.
Pral/vozil ga je samo za vikende, menjal komplet volansko letev ker je skozi manšeto prišla noter voda in je gred zarjavela (preveč rjavo za obnovo), takrat je dal za avto celo premoženje (5.5mio sit če se ne motim), prodal ga je v nekaj letih z 20.000 na števci za 15.000eur.
Vedno, ampak vedno, ko sem kupil rabljen avto, me je vprašal, koliko sem dal zanj in koliko sem dobil za starega.
Potem sem mu enkrat pri octavii rekel, da sem dal zanjo 5000eur, naredil 140.000 in jo prodal za 4300, ko so se prodajale na avto.net po 3500. Seveda je bila vzdrževana (zavore, podvozje, amortizerji), razen temnih stekel, daljše 5e prestave in preprogramiranja pa vanjo nisem kaj extra vlagal. In da še nikoli nisem naredil na avtu kljub menjavi delov take "bule", kot jo je on na passiju.
Od takrat naprej imam mir, se briga zase
V Sloveniji je ogromno mehanikov, dobrih, ki imajo žlahto, veliko žlahte, ki imajo servise po ugodnih cenah.
Kljub temu nekateri preprosto ne morejo razumeti, da se določenim ljudem ne izplača kupiti novega avta, tudi če delajo 40.000 na leto.