ksz
Vsi kupujejo avte iz uvoza večinoma zgonjene lizing ( rentacar, taxi,..), ki jih v tujini po 3letih odpišejo po amortizaciji. Avti načeloma so servisirani zaradi garancije, kako se pa z njimi počne je pa druga pesem. Načeloma noben ne crkne v 3letih pa če delaš z njim k svinja. Se pa posledice vidijo na novih - preoblečenih volanih, stopalkah ostalo kar se neda spolirat in je preveč zbito se barva, mislim da to pove vse. Tisto olje menjano pa poštemplana servisna ne pove čisto nič
Vsi kupujejo avte iz uvoza večinoma zgonjene lizing ( rentacar, taxi,..), ki jih v tujini po 3letih odpišejo po amortizaciji. Avti načeloma so servisirani zaradi garancije, kako se pa z njimi počne je pa druga pesem. Načeloma noben ne crkne v 3letih pa če delaš z njim k svinja. Se pa posledice vidijo na novih - preoblečenih volanih, stopalkah ostalo kar se neda spolirat in je preveč zbito se barva, mislim da to pove vse. Tisto olje menjano pa poštemplana servisna ne pove čisto nič