Najznamenitejše dirke
Velika nagrada Španije 1994: Drugo mesto z najboljšega štartnega položaja ne bi bilo nič posebnega, če ne bi bil Schumacher zaradi napake na menjalniku primoran zadnjih 43 krogov, oziroma zadnje tri četrtine dirke, prevoziti v peti prestavi.
Velika nagrada Belgije 1995: Zaradi težav z menjalnikom na kvalifikacijah je štartal šele iz 16. mesta, toda že po 16 krogih se mu je uspelo prebiti v vodstvo. Odlično je zadrževal s pnevmatikami tipa slick na mokri stezi Damona Hilla[44], ki je že zamenjal pnevmatike s tistimi za dež in tudi zmagal.
Velika nagrada Evrope 1995: Strateg Ross Brawn je po tretjem postanku dejal Schumacherju, da mora v štirinajstih krogih nadoknaditi dvajset sekund kolikor je zaostajal za Jeanom Alesijem, ki je že opravil svoja predvidena postanka, in Schumacher ga je res dva kroga pred koncem ujel in tudi prehitel[ ter zmagal.
Velika nagrada Španije 1996: V hudem nalivu je Schumacher z neverjetno vožnjo po dežju dosegel svojo prvo zmago za Ferrari. Po tem ko je prešel v vodstvo, je vozil tudi po pet in več sekund na krog hitreje kot konkurenca. Nato je nekoliko upočasnil in zmagal s prednostjo 45-tih sekund.
Velika nagrada Monaka 1997: Odvijala se je v dežju in Schumacher je imel že po prvem krogu neverjetnih sedem sekund prednosti pred konkurenti, po petih pa že kar 22. Zmaga v nobenem trenutku ni bila ogrožena, saj je imel na koncu prednost pred drugo uvrščenim skoraj minuto.
Velika nagrada Madžarske 1998: S tretjega mesta je prišel do zmage, po tem ko je s taktiko postanka več in nizanjem kvalifikacijskih krogov skozi celo dirko premagal tudi hitrejša McLarna.
Velika nagrada Avstrije 2003: V drugem ovinku odločilnega kroga mu je blokiralo kolo in vendar je osvojil najboljši štartni položaj. Na dirki pa je uspel zmagati, kljub temu da je njegov dirkalnik pri drugem postanku v boksih zajel ogenj. Mehaniki so ogenj pogasili, Schumacher pa je mirno nadaljeval, nadoknadil zamujeno in zmagal.
Velika nagrada Kanade 2003: Zmaga s tretjega mesta, tik pred bratom Ralfom, Montoyo in Alonsom, ki jo je uspel doseči kljub uničenim zavoram. Ross Brawn je po dirki dejal, da je bila to ena najtežjih dirk, ki jih je videl.
Velika nagrada Francije 2004: Z drugega mesta je uspel priti do tesne zmage pred Alonsom s taktiko kar štirih postankov v boksih in porazil francosko moštvo na domačih tleh.
Velika nagrada Brazilije 2006: Še enkrat je pokazal svojo odločenost in eno svojih najboljših dirk, kljub temu da je bil naslov prvaka izgubljen že po eksploziji motorja na predhodni dirki. Po okvari črpalke za gorivo na kvalifikacijah in počeni pnevmatiki je zaostajal že skoraj za krog, nato pa večino dirke lovil vodilne in jih nekaj krogov pred koncem tudi ujel. Ob koncu dirke je najprej prisilil Fisichello v napako, nato pa po dobrem boju še uspel prehiteti Räikkönena, ki je njegov naslednik pri Ferrariju.