Kompresorski kamp hladilnik

Car

POSTman
4. avg 2007
8.502
1.670
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Avtodomi imajo itak še verjetno dodatne akumulatorje, tiste lahko izprazniš do konca pod pogojem, da skrinja nima te zaščite pred izpraznjenjem akumulatorja.
Tudi teh akumulatorjev ne smeš izpraznit do konca. Sicer pa sem imel v mislih avtodom, za avto je drugače. Ker npr. moj AD ima razen dveh močnih bivalnih akumulatorjev še sončne panele in ni šans, da bi hladilnik crknil zaradi premalo štroma.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.231
2.512
113
Tudi teh akumulatorjev ne smeš izpraznit do konca. Sicer pa sem imel v mislih avtodom, za avto je drugače. Ker npr. moj AD ima razen dveh močnih bivalnih akumulatorjev še sončne panele in ni šans, da bi hladilnik crknil zaradi premalo štroma.
Oja je šansa, kar verjemi; tri dni oblačnega, pa en bivalni aku crkne in za sabo potegne še ta dobrega. ;)

Drugače pa me zanima kako mislite vžgat avto z 10V akujem?

PS: kaj je to dva močna?
 
Nazadnje urejeno:

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.021
184
63
Oja je šansa, kar verjemi; tri dni oblačnega, pa en bivalni aku crkne in za sabo potegne še ta dobrega. ;)

Drugače pa me zanima kako mislite vžgat avto z 10V akujem?
Moj sodelavec je kombi predelal v avtodom. Vgradil hladilnik, ki mu dela ali na 12V, ali na 220V ali pa na plin. Za vžig kombija, luči in ostalih štromarskih stvari v vezi originalnega kombija, ima en akumulator. Za ostale stvari pa še dva dodatna, ki sta v vezavi ločena in neodvisna od tistega "originalnega". Tako da glede vžiga ni problema. No kakor je računal, imata dodatna akumulatorja teoretično moči za dva dni za vse porabnike (hladilnik, pa ne vem kaj vse še ima). Kako bo pa v praksi, pa bo povedal čez kakšne tri tedne, ko pride iz Grčije.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.231
2.512
113
Jaz pravim, da 12V je samo za potovanje do določene točke, toliko da ohranjaš temperaturo hrane ali pijače... ker ohladilo ti na neki kratki vožnji ne bo nič. Potem pa ko se nekje parkiraš pa moraš uporabljati 220V. Itak ima moja skrinja zaščito, ko napetost na akumulatorju pade pod 10V, ga izklopi. Itak pa vtičnica v avtu ne deluje brez vklopljenega kontakta.
Na tole sem odgovarjal.

Kar se tiče štroma v avtodomu pa si domišljam da precej vem. ;) Poleti ni nikoli problemov, razen če ga pač "Matilda" povoha, keč je pozimi. Jaz sem si zimsko avtonomijo, ko ti solarna da kvečjemu 20% dnevne porabe zraven iz 6 dni povečal na cca 10 dni. LiFePo4 je odgovor.
 

coolijo

Pripravnik
19. nov 2007
47
0
6
Tegale smo letos kupili in 14 dni testirali v Kovacinah pri plus 32-36 stopinjah.

Na dnu je drzal temperaturo med 3-4 stopinj in na vrhu pod pokrovom med 12-14. Tako, da meso je bilo čisto na dnu. Pivo skoraj premrzlo :)

Sam sem mnenja, da je za to ceno več kot odličen. Namreč od poceni Kitajca res nisem pričakoval veliko...

 

p4pe

Guru
24. feb 2010
1.604
997
113
48
KR
Jaz sem letos nabavil tega tillvex® Compressor Cool Box. Ima še baterijo, katera mi je po testih zdržala tja do 14 ur pri nastavitvi enega boxa na -5 stopinj in drugega na +6. Sicer reklamirajo do 40h z baterijo, ampak to verjetno pri zunanji temperaturi +5 stopinj. :p Testiral sem na balkonu pri letošnjih najvišjih temperaturah, kjer se mi čez dan temeperatura vzigne tudi do 38 stopinj. Bila je pa neka akcija na Amazonu, tako da sem dal 356€.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.502
1.670
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Oja je šansa, kar verjemi; tri dni oblačnega, pa en bivalni aku crkne in za sabo potegne še ta dobrega. ;)

Drugače pa me zanima kako mislite vžgat avto z 10V akujem?

PS: kaj je to dva močna?
Pa dober, mislim, če je vse normalno, ne da kaj crkne...
Ta močna? Glih se ne spoznam na elektriko, bolj prav bi bilo, če bi rekel dva nova akumulatorja, ampak sta menda Life po al kaj so mi že montiral. Bom šel kasneje pogledat, če te zanima. Imam doma parkiranega, hladilnik dela ves čas, nimam priklopljenega na štrom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.491
113
Ni bilo mišljeno v smislu, ali bolje deluje na 12V ali 220V, pač pa koliko je smiselna uporaba na 12V. Če greš z avtom šotorit v divjino, nimaš drugega štroma kot cigaretno vtičnico v avtu. Ampak ali boš avto ves čas šotorjenja pustil prižgan, da ti bo skrinja delala? Ker vsaj v mojem primeru bi se teoretično akumulator spraznil v 16-ih urah, v praksi pa bi se skrinja dosti prej izklopila, ker ima zaščito proti padcu napetosti pod 10V in s tem varovanje akumulatorja pred izpraznitvijo.
Zato pravim, da če pa greš šotorit v kamp oz. nekam, kjer je štrom, seveda uporabiš 220V iz kamp omaric, pa ti lahko dela non stop.
Avtodomi imajo itak še verjetno dodatne akumulatorje, tiste lahko izprazniš do konca pod pogojem, da skrinja nima te zaščite pred izpraznjenjem akumulatorja.
Moja pa je pač na 12V uporabna samo med daljšo (vsaj nekajurno) vožnjo, da ima smisel... pod pogojem, da dam notri toplo pijačo. Če dam mrzlo, se bo skrinja ohladila v 15-ih minutah, nato pa samo še vzdrževala temperaturo.
Za to so še vedno plinski hladilniki. Skuri 10 kil plina nekje v 4 tednih. Sem ravno mojega potegnil iz kleti, ker greva šotorit bolj po robinzonsko. Star elektroluksov sistem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.175
483
83
Jaz sem letos nabavil tega tillvex® Compressor Cool Box. Ima še baterijo, katera mi je po testih zdržala tja do 14 ur pri nastavitvi enega boxa na -5 stopinj in drugega na +6. Sicer reklamirajo do 40h z baterijo, ampak to verjetno pri zunanji temperaturi +5 stopinj. :p Testiral sem na balkonu pri letošnjih najvišjih temperaturah, kjer se mi čez dan temeperatura vzigne tudi do 38 stopinj. Bila je pa neka akcija na Amazonu, tako da sem dal 356€.
Hvala ti za ta test z baterijo.
Moj je nima, ampak sem razmišljal, da bi kak aku uporabil. Glede na tvojo porabo in velikost baterije, vdim, da bi za moje potrebe bil vsak dovolj dober. Da bi zdržal par ur, ko se jaz potepam ini ko pridem nazaj, da je vsaj približno ohlajeno.


Če lahko izkoristim temo;
Verjetno zelo neumo vprašanje, ampak jebiga:))
Iz 12V vtičnice direkt na dodatni aku, da se med vožnjo polni.
Ko se avto ugasne, se tudi vtičnica ugasne, oz bi lahko tudi ročno odklopil aku.
Ves čas je pa na ta dodatni aku priklopljen hladilnik.
Ali potrebujem kako vmesno napravo med 12V vtičnico in akujem?
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.502
1.670
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Pa dober, mislim, če je vse normalno, ne da kaj crkne...
Ta močna? Glih se ne spoznam na elektriko, bolj prav bi bilo, če bi rekel dva nova akumulatorja, ampak sta menda Life po al kaj so mi že montiral. Bom šel kasneje pogledat, če te zanima. Imam doma parkiranega, hladilnik dela ves čas, nimam priklopljenega na štrom.
Akumulatorja sta AGM. Saj sem rekel, da se ne spoznam.. Kakšna je razlika med AGM in Life, kateri so boljši?
 

Priponke

  • 20240823_135536.jpg
    20240823_135536.jpg
    1,3 MB · Ogledi: 40

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
jaz imam v avtu dometic cfx3 vezanega na 12 na ecoflow max, ta se pa fila na 12v ko se vozis. Pa se ne sprazne nikoli do konca, notri imam na 2stopinje nastiman.
Sicer ecoflow max na ta hladilnik zdrzi okol 30 ur, kar mi je dovolj, za to kompaktno velikost

Mi itak hodimo na roadtripe tako da se veliko prestavljamo, sicer odgurtnam inpriklopim ecoflow na 220v in se nafila ful hitr. Od 0 do 100 % rabi cca 55 min.
Letos sem rabil to samo enkrat, sem ga v kaficu priklopil ko smo bili na pivu.

Ce bi potovali da smo veliko stacionirani, bi vzel pa se eno zlozljivo soncno celico.

Teli ecoflowi so kar dober price/performance za vanlife, predvsem ker so kompaktni za vse kar ponujajo. Ce bos vse to hotel sam narediti, mas kar nekaj robe za skonektat in stlacit skupaj.

Absorbcijski na plin ne delajo ce se premikas, na 12v so pa ful neucinkoviti, sem mel vcasih in ni primerjave, predvsem da priklopis in da je hladen, za drzat pol ni panike
 
Nazadnje urejeno:

grezilo

Fizikalc
13. avg 2009
246
28
28
Imam ,
ima zadnja kolesa za malce lažji transport ; na desni v čolnu; dela tri sezone; ima kombinacijo hladilnik/zmrzovalnik ; volumen 64 L . Dodatno sem PU izolacijo vgradil v pokrov. Nekih 6 kg mesa v kosu spraviš norti, a ne sme biti zmrznjen, ker ga ne moreš "" oblikovati "". ( svežega)
V zmrzovalni prekat gre predvsem manjši kosi zmrznjega mesa, zelenjave, in vabe. Dela na 12/220V. Je kar uporabna zadeva, tudi za nekaj dni na čolnu b.p..
 

Priponke

  • Peka Rab-1-W800.jpg
    Peka Rab-1-W800.jpg
    110,6 KB · Ogledi: 45

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.231
2.512
113
Akumulatorja sta AGM. Saj sem rekel, da se ne spoznam.. Kakšna je razlika med AGM in Life, kateri so boljši?

Druga tehnologija, predvsem velikost/teža VS kapaciteta je zelo v prid LiFePo. AMPAK!!! Za LiFePo mora biti prilagojen polnilec 230V in booster za polnjenje z 12V. Tako čez palec predelava v samogradnji z 280 Ah (cca 20 kg VS cca 70 kg za AGM) = 700-800 € Nazor ponjenja/praznenja prekoBT aplikacije.
Absorbcijski na plin ne delajo ce se premikas, na 12v so pa ful neucinkoviti,
Ne eno ne drugo ni čisto res. Na 4 avtodomih čez dvajset let furam plin med vožnjo , nikoli problemov, nekateri imajo problem, da jim plin ugaša, ampak to izključno zaradi napačne postavitve dimnika. 12V niti ni namenjeno da daš not topel pir in dobiš čez pol ure hladnega (karikiram); če pa nafilaš hladno not, pa vsaj moj Thetford zadnje generacije lepo drži in hladi tudi na 12V.
seveda da life... je le zadnja tehnologija... agm so že malo zastareli. ampak, če ti tko laufa, obdrži.

Je pa tudi cena LiFe kar konkretna.
Sem gori napisal, ni kar tako da zamenjaš. ;)