majhen suv, dvignjen

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
ker če bi lahko sedela, bi ga vzel ne
grin1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
smile-1.gif
Seveda. Not. Samo eni bi dali pol notranjih organov za tak avto, sam sem pa samo ugotovil da je avto kot avto in popolnoma funkcionalno neuporaben za določene primere.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
za 77k niti ne dobiš takega, da bi bil človek 100% zadovolen

pač ko pogledaš kaj vse je še možno met
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
smile-1.gif
Seveda. Not. Samo eni bi dali pol notranjih organov za tak avto, sam sem pa samo ugotovil da je avto kot avto in popolnoma funkcionalno neuporaben za določene primere.

To kupi nekdo, ki lahko pogreši teh 77k in s tem jasno da vedeti okolici, da jih lahko pogreši. Image 90%, boljša vožnja 10%.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Aha. Vsaka postavka na ponudbi (dodatna oprema) je koštala 2000 EUR. Ampak najpomembnejši je bil M paket za 5 jurjev. Avto je imel za 27 jurjev dodatne opreme, pa kot pravi Herman, to je samo tista, najbolj očitna. Potem pa gremo v detajle smo pa po moje na 90 jurjih. Za karavana, ki je namenjen 4 osebam in 2 kompletoma palic za golf. Ima pa belo-modro veternico, stilizirano na nosu...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Trenutno

Star ML in pa V70

drugače pa, mazda ima v mreži, tudi evropski po večeini cx3 s cahllenge opremo. Ostalo je pa tezko dobljivo iz zaloge. In avto cuknejo tudi iz drugih EU držav (po besedah prodajalca), če se kej valja na kakšnem parkirišču, tako da nebi trdil da smo nekak kvartarni trg. Veerejtno smo kar v globalu EU.

Primerjat reno in mazdo je smešno, sem že prej napisal. Reno je žal še vedno čip šit low cost budžet sistem (so mogoče kakšne izjeme med modeli in izpeljankami). Sam ga ne kupim pod skoraj nobenim pogojem, sploh pa ne novga. Ima pa svoje kupce, zagotovo. Sej se že tu najde gor en kup reno loverjev.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Kaj pa oplova meriva?

Ni suv, je pa višje sedenje. Oblikovno ne zgleda slabo. Zdaj edino ne vem koliko te moti da je opel.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Posebna uporabnost? - pa Pi.-.-sda štiri kolesa ima in volan da se lahko pelješ, to je smisel vsakega avta. Vse ostalo je "dodana vrednost", captur je pač sveetkan in pa malo višje se sedi in ne nima vitle in žlice za kopat jarke. Tako da ni posebne uporabnosti napram dacie sandro. Epski posti ni kaj.

OK - sem malo nerodno zapisal - pri mini (metro) SUV vs. običajno vozilo (torej Captur vs. Clio, 2008 vs. 208/308) je meni osebno prednost samo v višjem položaju sedenja.
So pa vsi tili mini SUVi vščeni (no - eni bolj eni manj).

Drugače pa naj bi bilo bistvo celega posta, da je običajno nakup precej emotivna odločitev in racionalnosti ni ozr. je ta nekje daaaaaleeeeeč zadaj.
Kar pa sploh ni narobe - še manj pa želim komurkoli soliti pamet kaj naj kupi - vsak naj vozi tisto kar mu je všeč in za kar je pripravljen odpreti tošl.

Še to - če bi bil nakup vozila racionalna stvar bi moja doma imela kvečjemu kakšnega Aixama - za tisth 2.500 km letno je še tisto skoraj preveč.
evil.gif

Počasi se tudi oziramo za menjavo za Leona - in je vse kar je manjše od Leona "premalo" - toliko o racionalnosti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Tudi opli so opcija, bodo šle ženske gledat. Osebno mi sicer opel nekje gre vzporedno z renojem. Se bodo že odločle,jaz jim sam povem svoje mnenje, ki je pač delno subjektivno.
evil.gif
 

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
44
Ljubljana
Moj foter je prešaltal z Audija A4 na Merivo (2011) in je trpel 3 leta v avtu, ki mu sicer ni nič manjkalo, a mu je vseeno manjkalo, da bi se dobro počutil v njem. Kot primer, vrata so bila tako lahka, da je imel vedno slab občutek, ko jih je zapiral... pač stara šola.
smile-1.gif
No po treh letih mu je bilo dovolj in se je Merive znebil in bil vesel kot radio, ko je nato kupil Tourana za podoben denar. Sam sicer vozim francoza (racionalna odločitev), a ko sem vozil očetovo Merivo in potem Tourana, je v slednjem veliko boljši občutek za volanom (pa emblem na volanu ne igra vloge).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Jaz sem vozil par dni prvo merivo, ne govov...slabše je še samo bilo v Atosu. in v nekem dajvuju.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
smile-1.gif
Seveda. Not. Samo eni bi dali pol notranjih organov za tak avto, sam sem pa samo ugotovil da je avto kot avto in popolnoma funkcionalno neuporaben za določene primere.

To kupi nekdo, ki lahko pogreši teh 77k in s tem jasno da vedeti okolici, da jih lahko pogreši. Image 90%, boljša vožnja 10%.

Ok ce povzamem je voznja v bmw 10% boljsa od renoja? Res je neverjetno kaj vse je sposoben sproducirat bolan um retardirancev, da se potolazijo, ker ne morejo kupit bmw. Bi rad videl te enake bolnike, ce bi npr na lotu trofli in kako bi sli kupit kako francosko gajbo, ker je voznja tak samo 10% slabsa od bmwja
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.051
5.658
113
moram rect...da se strinjam z Robertovimi 10%....sploh ko das na mizo 20k vs 77k...

sem si pa takoj rekel....3 2 1....evo in ze mamo zmagovalca med komentarji
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Težko upravičiš nakup majhnega, slabše motoriziranega in opremljenega avtomobila kot racionalen, če za manj denarja odpelješ večjega, bolje motoriziranega in bolje opremljenega.

Nima blage veze kdo si lahko kaj privošči.... Pač babja logika ni racionalna in pika.

Če je manjši dražji, je zato, ker je bolje motoriziran in bolje opremljen. In ne, ljudje niso fuknjeni na čim večji avto, temveč na avto, ki jim po velikosti ustreza. Hočejo pa primerne zmogljivosti in opremo. In zato se proda malo osnovnih modelov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No ja, glede čakalne dobe za Mazdo... Slovenija ni primaren niti sekundaren ali terciaren trg... Zato pa so čakalne dobe. Proizvodnje zmogljivosti so dedicirane za trge, kjer se teh igrač proda veeeliko v top izvedbi ne pa ena ali dve v budget izvedbi.
Po nekih 2 letih prisotnosti na trgu pa tudi Mazde ne bo problem dobiti iz zaloge. Edino vprašanje bo, kakšne avte (opremo) bodo imeli na zalogi...
Tudi pri nas se ne prodajajo najbolj osnovne ...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Naši uvozniki naročajo nekaj kar gre najbolj v promet (domnevam) kar pomeni srednje možnosti... Sicer sem do sedaj samo 1x kupil avto iz zaloge, zato nisem merodajen.
Po večini pa gledajo da ima avto v opremi klimo, CD MP3 avtoradio, mogoče sprednje meglenke, elektriko na sprednjih šipah in ključavnicah, mogoče se el. nastavitev ogledal. Pa če pregledam akcijski katalog VAG skupine (Škoda, VW), ali pa Renaultov. Da o korejcih ne govorim. Karkoli deviira iz tega okvira je ponavadi že naročilo in čakalna doba.
Meni osebno ne sede ko mi pribije, jah lejte, imamo podoben avto ki sicer nima te opreme (ki je pri meni na seznamu must-have) ima pa neko drugo brezveznost, pa barva je za doplačat, pa... Ali pa sploh... veste te opreme se pa za ta model ne da naročiti...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Ne sede ti, zato pa ne kupiš. Pač na zalogi imajo pač kar imajo,po nekem preseku kar bi se naj prodajalo. Skoraj pravilo pa je, da osnovnih avtomobilov v lasonih nimajo celo tako daleč je šlo,da jih niti ne moreš naročit, tudi če bo hotel. Tam so izključno zaradi cenika. Še ena cvetka na raznih web straneh - mislim da tudi na mazdini, nisem prepričan. V splošnih opisih za nek model zmogljivosti od najjačega modela, poraba od najmanjšega motorja, cena od osnovnega modela. Potem pa vesela raja pride v salon in se sanje podrejo.
wink-1.gif
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No, Kaadjarja sem vozil ene 3 ure (malček daljši test). Vsedel sem se v Espace Zen. Sem že omenil, da sem dobil občutek, da sedim v avtu s čipšit plastik fantastik notranjostjo. Kot npr. modusu, fabiji, polotu, kakšnemu korejcu/japoncu... Ne vem sicer če je Initiale Paris kaj boljši, ampak se je prodajalec strinjal z mojo ugotovitvijo.
Sem mislil, da sem samo jaz dobil tak občutek. In intitiale je isti [cenzura]. Sredinska konzola škripa kot v kakem starem trafficu s 500k prevoženimi. Jaz tega resnično ne razumem. Naredijo res všečen avto, ne morejo pa zaposliti 10 ljudi, ki bi se ukvarjali samo s kvalitetno sestavo armature. Izpod vsakega nivoja, če vzameš v obzir kolk avto stane je pa itak adijo pamet. Pa je SJTV1 pisal, da je v kadjarju isto. Moja Laguna 3 je tudi utihnila šele, ko sem razstavil in podložil ročaje na vratih in pol armature...