Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Zakaj naj bi bil tisti, ki kupi koliko toliko naložen majhen avto nespameten?Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Eno so prodajni podatki, drugo pa zdrava pamet ...
Ker si ga ti ne moreš/ne želiš/nočeš privoščiti?
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No ja, glede čakalne dobe za Mazdo... Slovenija ni primaren niti sekundaren ali terciaren trg... Zato pa so čakalne dobe. Proizvodnje zmogljivosti so dedicirane za trge, kjer se teh igrač proda veeeliko v top izvedbi ne pa ena ali dve v budget izvedbi.
Po nekih 2 letih prisotnosti na trgu pa tudi Mazde ne bo problem dobiti iz zaloge. Edino vprašanje bo, kakšne avte (opremo) bodo imeli na zalogi...
Pa garancijo imas, redni pooblaceni servisi pa tudi niso vec tak dragi.Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
dacia je res najprimernejša, samo kaj ko je puf tako poceni, captur pa tako lep...
Res je
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Posebna uporabnost? - pa Pi.-.-sda štiri kolesa ima in volan da se lahko pelješ, to je smisel vsakega avta. Vse ostalo je "dodana vrednost", captur je pač sveetkan in pa malo višje se sedi in ne nima vitle in žlice za kopat jarke. Tako da ni posebne uporabnosti napram dacie sandro. Epski posti ni kaj.
Siceer pa kot sem žepisal, se hitro vidi po filozofiji izdelave in prodaje kaj je ološ za rajo in kaj je "butična" izdelava. Direktna primerjava med renojem in mazdo. Pri renoju tip rekel, da imajo na zalogi več sto avtov, kaj češ dobiš takoj, štancajo ko čigume. Pri mazdi pa čakalne dobe, ne folgajo zapolnit trga---in na koncu jim očitno tudi ni v interesu zalagat ološ.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
drazji za vzdrzevat ampak s5 najveckrat na racun vec olja/20e/L in gum...
pa malenkost cestnine....saj se ne pogovarjamo med 1.0ecoboost in 5.7 V8
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Mene je Espace razočaral, Kadjar pa je... no mmmmmm. Se pa tudi na Kadjarja čaka do novembra... Edino pnevmatike so tudi pri Kadjarju, sploh 19ke v BOSE izvedbi.
Imam že ponudbo zanj, slabih 30k za vso opremo (no usnje je samo delno).
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No, Kaadjarja sem vozil ene 3 ure (malček daljši test). Vsedel sem se v Espace Zen. Sem že omenil, da sem dobil občutek, da sedim v avtu s čipšit plastik fantastik notranjostjo. Kot npr. modusu, fabiji, polotu, kakšnemu korejcu/japoncu... Ne vem sicer če je Initiale Paris kaj boljši, ampak se je prodajalec strinjal z mojo ugotovitvijo. Pri Espace mi je všeč da lahko naročiš notranjost v svetli harmoniji (ivory), pri Kadjarju ne moreš (samo temna). Mene osebno to zelo moti, no steklena streha reši ta problem (delno).
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Praktično vse znamke imajo servis tarifiran na pozicioniranje vozila... Zato te lahko enaki posegi na motorju pridejo v "številko večjem" avtomobilu precej dražje kot pa na manjšem... Ali pa znotraj koncerenskih znamk...