majhen suv, dvignjen

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Jaz sem tudi predlagal novega Gja, pa se me vsi grdo in posmehljivo gledali, češ kaj se te bomo vozli s tako škatlo.
frown-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Ähm - tudi nam (priznam, da tudi meni osebno) je 2008 zapela za oko - ampak neke resne uporabnosti (razen sedeti višje) nisem našel - ne pravim, pa da ne bo na koncu celo nadomestila sedanjega Leona.

Ampak to še vedno ne pomeni, da je to pametni nakup - načeloma noben nakup avta ni "pameten" - običajno imamo vsi prevelike oči.

Jaz se k sreči lahko zgovarjam, da je nabava Kuge, ki jo sedaj vozim, bila neumnost nekoga drugega. Jaz samo preveliko boniteto plačujem.
crazy1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Posebna uporabnost? - pa Pi.-.-sda štiri kolesa ima in volan da se lahko pelješ, to je smisel vsakega avta. Vse ostalo je "dodana vrednost", captur je pač sveetkan in pa malo višje se sedi in ne nima vitle in žlice za kopat jarke. Tako da ni posebne uporabnosti napram dacie sandro. Epski posti ni kaj.

Siceer pa kot sem žepisal, se hitro vidi po filozofiji izdelave in prodaje kaj je ološ za rajo in kaj je "butična" izdelava. Direktna primerjava med renojem in mazdo. Pri renoju tip rekel, da imajo na zalogi več sto avtov, kaj češ dobiš takoj, štancajo ko čigume. Pri mazdi pa čakalne dobe, ne folgajo zapolnit trga---in na koncu jim očitno tudi ni v interesu zalagat ološ.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No ja, glede čakalne dobe za Mazdo... Slovenija ni primaren niti sekundaren ali terciaren trg... Zato pa so čakalne dobe. Proizvodnje zmogljivosti so dedicirane za trge, kjer se teh igrač proda veeeliko v top izvedbi ne pa ena ali dve v budget izvedbi.
Po nekih 2 letih prisotnosti na trgu pa tudi Mazde ne bo problem dobiti iz zaloge. Edino vprašanje bo, kakšne avte (opremo) bodo imeli na zalogi...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Eno so prodajni podatki, drugo pa zdrava pamet ...
Zakaj naj bi bil tisti, ki kupi koliko toliko naložen majhen avto nespameten?
Ker si ga ti ne moreš/ne želiš/nočeš privoščiti?

Večji "nenaloženi" avtomobili običajno po naloženosti ne zaostajajo veliko za manjšimi "naloženimi". Večji avto (če ne živiš ravno v centru) je ponavadi lepši za vozit' in živet z njim. Naložena oprema pri manjšem avtu ima pri prodaji vrednost "1 EUR". Je pa večji avto običajno dražji za vzdrževanje.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No ja, glede čakalne dobe za Mazdo... Slovenija ni primaren niti sekundaren ali terciaren trg... Zato pa so čakalne dobe. Proizvodnje zmogljivosti so dedicirane za trge, kjer se teh igrač proda veeeliko v top izvedbi ne pa ena ali dve v budget izvedbi.
Po nekih 2 letih prisotnosti na trgu pa tudi Mazde ne bo problem dobiti iz zaloge. Edino vprašanje bo, kakšne avte (opremo) bodo imeli na zalogi...

Med tema dvema kupim Renaulta brez razmišljanja. Meni je hudo všečen. Še bolj pa Kadjar, novi Espace pa sploh zmaga (razen pri ceni pnevmatik in dodatnem kompletu platišč za zimo). Čakalne dobe še ne pomenijo boljšega avta, kot sugerirate nekateri.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.051
5.658
113
drazji za vzdrzevat ampak s5 najveckrat na racun vec olja/20e/L in gum...

pa malenkost cestnine....saj se ne pogovarjamo med 1.0ecoboost in 5.7 V8
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Posebna uporabnost? - pa Pi.-.-sda štiri kolesa ima in volan da se lahko pelješ, to je smisel vsakega avta. Vse ostalo je "dodana vrednost", captur je pač sveetkan in pa malo višje se sedi in ne nima vitle in žlice za kopat jarke. Tako da ni posebne uporabnosti napram dacie sandro. Epski posti ni kaj.

Siceer pa kot sem žepisal, se hitro vidi po filozofiji izdelave in prodaje kaj je ološ za rajo in kaj je "butična" izdelava. Direktna primerjava med renojem in mazdo. Pri renoju tip rekel, da imajo na zalogi več sto avtov, kaj češ dobiš takoj, štancajo ko čigume. Pri mazdi pa čakalne dobe, ne folgajo zapolnit trga---in na koncu jim očitno tudi ni v interesu zalagat ološ.

Sajkek a nam zaupaš, kaj voziš, ker si tako proti vozilom za ubogo rajo?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mene je Espace razočaral, Kadjar pa je... no mmmmmm. Se pa tudi na Kadjarja čaka do novembra... Edino pnevmatike so tudi pri Kadjarju
bonk.gif
, sploh 19ke v BOSE izvedbi.
Imam že ponudbo zanj, slabih 30k za vso opremo (no usnje je samo delno).
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
drazji za vzdrzevat ampak s5 najveckrat na racun vec olja/20e/L in gum...

pa malenkost cestnine....saj se ne pogovarjamo med 1.0ecoboost in 5.7 V8

Se popolnoma strinjam. Sem napisal bolj preventivno, da ne bi bila naslednja replika, da to pa stane.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Mene je Espace razočaral, Kadjar pa je... no mmmmmm. Se pa tudi na Kadjarja čaka do novembra... Edino pnevmatike so tudi pri Kadjarju
bonk.gif
, sploh 19ke v BOSE izvedbi.
Imam že ponudbo zanj, slabih 30k za vso opremo (no usnje je samo delno).

Razočaral te je? Zakaj pa? Kadjar je v notranjosti cuker, nisem pa ga še vozil.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Praktično vse znamke imajo servis tarifiran na pozicioniranje vozila... Zato te lahko enaki posegi na motorju pridejo v "številko večjem" avtomobilu precej dražje kot pa na manjšem... Ali pa znotraj koncerenskih znamk...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No, Kaadjarja sem vozil ene 3 ure (malček daljši test). Vsedel sem se v Espace Zen. Sem že omenil, da sem dobil občutek, da sedim v avtu s čipšit plastik fantastik notranjostjo. Kot npr. modusu, fabiji, polotu, kakšnemu korejcu/japoncu... Ne vem sicer če je Initiale Paris kaj boljši, ampak se je prodajalec strinjal z mojo ugotovitvijo. Pri Espace mi je všeč da lahko naročiš notranjost v svetli harmoniji (ivory), pri Kadjarju ne moreš (samo temna). Mene osebno to zelo moti, no steklena streha reši ta problem (delno).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne, ne bom dal toliko
grin1.gif

Sicer Kadjar ni v ragu teh malih SUVov. Primerljiv kaškaj je 2 jurja dražji, pa je osnova ista (celo notranjost ima nisanove rešitve), potem imaš CX5 mazdo (ali kar je že), pa opremlejna Octavia Scout je glih en toliko...
Vstopni model kađarja je pod 20000 EUR. Ker pa avta ne kupim zato da se hvalim pred sosedi ampak da mi služi in je v veselje (če že praznim mošnjo) potem bo avto imel opremo in motorizacijo ki si jo želim. Kompromisa ne bi sklepal, v tem primeru imam že avto ki mi še dobro služi, sem se ga pa naveličal. Da bom pa kupil leto mlajši avto neznanega porekla in neznanih kilometrov pa nekak ne bi.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No, Kaadjarja sem vozil ene 3 ure (malček daljši test). Vsedel sem se v Espace Zen. Sem že omenil, da sem dobil občutek, da sedim v avtu s čipšit plastik fantastik notranjostjo. Kot npr. modusu, fabiji, polotu, kakšnemu korejcu/japoncu... Ne vem sicer če je Initiale Paris kaj boljši, ampak se je prodajalec strinjal z mojo ugotovitvijo. Pri Espace mi je všeč da lahko naročiš notranjost v svetli harmoniji (ivory), pri Kadjarju ne moreš (samo temna). Mene osebno to zelo moti, no steklena streha reši ta problem (delno).

Gledal sem različico Initiale Paris in sem bil navdušen nad počutjem. Na plastiko res nisem bil preveč pozoren, meni se je zdela brez presežkov ampak OK. Trenutno imam avto s svetlo notranjostjo in ga ne bi več vzel, ker je zelo občutljiv na umazanijo (delno reši problem komplet usnje). Kavbojke in svetla alkantra ne gredo najbolje skupaj, bele talne obloge...
smile-1.gif
.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.051
5.658
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Praktično vse znamke imajo servis tarifiran na pozicioniranje vozila... Zato te lahko enaki posegi na motorju pridejo v "številko večjem" avtomobilu precej dražje kot pa na manjšem... Ali pa znotraj koncerenskih znamk...

Mas res!

priznam da sem imel prvotno v mislih golo vzdrzevanje....pac renomiran neoriginalen mehanik (kozolec)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
OK, očitno so sposobni narediti tudi boljšo različico...
smile-1.gif

Trenutno vozim tudi sam avto v kombinaciji z svetlo-bež notranjostjo (obloge, tapete, spodnji del armature, sedeži).
Imel bi svetle obloge na vratih, svetle sedeže, svetlo plastiko v notranjosti... Tepihi so lahko temni. Armatura tudi...
V glavnem, pojavilo se je vprašanje če sploh potrebujem 5m dolgo gajbo... S tega stališča je kađar pravi, šefica je odobrila 4x4 pogon (če pa že SUVa, potem naj ima 4x4). Sedaj ga moram dobiti še enkrat za malo dlje na test, da nameče kufre v avto (test prtljažnika) in da se nas vseh 5 nekam dlje pelje (ne en krog okoli vasi)...
Ko sem tako testiral BMW 5 touring smo ugotovili da je navkljub vsemu tista krava neprimerna za 5 člansko družino ker je zadnji srednji sedež bolj pomožno sedalo, kjer tudi (tedaj) 7 letnica ni mogla sedeti ne v stolu ne brez. Neuporabno, koštal pa 77k.