majhen suv, dvignjen

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
maš še Yetija, ampak je proti tem precej krampast in dražji. Verjetno se bo odločalo med capturjem in cx3, odvisno kolk se bo kaj premaknilo še poleg. V tem segmetnu moraš it osnovna cena plus 2k€, avto bo vseeno 10 let + pri hiši.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
premal HP za alter...pa še da je čez Trojane moraš upoštevat
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Haha ...
Zmagala je drugače Mazda pred Vitaro.

Ste upoštevali izgled in kdo so potencialni kupci? Po mojem da ne. Moja baba je na capturja slinasta, vitare pa ne bi niti s 3 m dolgo palco.

Seveda, tudi oblika je del točkovanja. AMpak teh avtov ne kupujejo samo babe, veš ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
zakaj niste testirali vozil z podobnimi motorji in paketi opreme. Glede na to da so vozila v tem segmentu trenutno zelo popularna in je dovolj testnih vozil mislim da ne bi bil problem dobiti na test primerljivih izvedenk.

Predvsem zato, ker navajate da je 2008 na testu bencinska izvedenka, vsi ostali mediji pa da je dizel primer

V resnici je te avte izjemno težko na kup nabrat, ker novinarskih testnih vozil v resnici ni prav veliko, da smo naredili ta test, smo ga skupaj s hrvaškim AMS. Nekaj avtov so uspeli oni nabrat, nekaj mi, Juka pa ni bilo na voljo v nobeni od držav. 2008 v primerjalnem testu je bil dizel (insti avto kot na linku, ki si ga dal).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda, tudi oblika je del točkovanja. AMpak teh avtov ne kupujejo samo babe, veš ...

Seveda ne. Zato se jaz navdušujem nad vitaro, baba pa nad capturjem. Je popolnoma nepomembno kako sta avta točkovana, ker itak baba odloča (torej je važno samo, da je avto lep in prave barve) :D

V vsakem primeru pa avti na testu niso povsem primerljivi med sabo. Se samo meni zdi, da je npr. mazda cx3 razred večji in dražji avto od capturja?
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda, tudi oblika je del točkovanja. AMpak teh avtov ne kupujejo samo babe, veš ...

Seveda ne. Zato se jaz navdušujem nad vitaro, baba pa nad capturjem. Je popolnoma nepomembno kako sta avta točkovana, ker itak baba odloča (torej je važno samo, da je avto lep in prave barve) :D

V vsakem primeru pa avti na testu niso povsem primerljivi med sabo. Se samo meni zdi, da je npr. mazda cx3 razred večji in dražji avto od capturja?

Odloča tisti, ki plača in ne baba.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik Dacho pravi:
Zato pa pravi dec izbere avto, baba pa sam požegna, da ni pregrd.
grin1.gif


Uživaj v capturju
evil.gif

Meni ne bo treba uživat v capturju, ker to itak za babo gledamo
smile-1.gif


Seveda pa je tudi ko sem kupval avto zase baba dala žegenj glede izgleda
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda, tudi oblika je del točkovanja. AMpak teh avtov ne kupujejo samo babe, veš ...

Seveda ne. Zato se jaz navdušujem nad vitaro, baba pa nad capturjem. Je popolnoma nepomembno kako sta avta točkovana, ker itak baba odloča (torej je važno samo, da je avto lep in prave barve) :D

V vsakem primeru pa avti na testu niso povsem primerljivi med sabo. Se samo meni zdi, da je npr. mazda cx3 razred večji in dražji avto od capturja?

je tako, dosti več avta, seveda za tudi višjo ceno. Captur je špilika proti mazdi. Prejle po telfonu slišal žensek vtise kupovanja avtomobilov...hehe, čist na navdušene nad mazdo in prodajalci ki se dobrikajo inprodajajo avte in ne popuste. Prirenuju izkušnja precej drugačna. Tako da je trenutno v ožjem izobru Cx3, problem je da se na naročenega čaka do DECEMBRA!!!.. Baje se skoraj vsi modeli tako prodajajo, da ne vedo kje sejih glava drži. Japanerji en folgajo. Bi mogoče bilo za verjet, avte imajo to generacijo res všečne.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
2008 je pomoje ravno zanimiv zaradi 1.2 puretech mašince...

In kaj je z to pjurtečh mašinco, da je tako specialna. Isti hurac ko moja opelica 11 let stara za 1.2 80 KM motorjem.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda, tudi oblika je del točkovanja. AMpak teh avtov ne kupujejo samo babe, veš ...

Seveda ne. Zato se jaz navdušujem nad vitaro, baba pa nad capturjem. Je popolnoma nepomembno kako sta avta točkovana, ker itak baba odloča (torej je važno samo, da je avto lep in prave barve) :D

V vsakem primeru pa avti na testu niso povsem primerljivi med sabo. Se samo meni zdi, da je npr. mazda cx3 razred večji in dražji avto od capturja?
Ne, je kar podobno velika. CX-5 je pa razred večja. Avti so čisto primerljivi. Je pa res, da so eni cenejši in malo manj "odrasili", eni pa obratno. AMpak velikostno, po mootrjih ipd so primerljivi.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
no sem šel pogledat, pa je mazda vendarle večja in z močnejšimi motorji... 30 konjev in 15cm v dolžino je že nekaj
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Jest se sicer nisem poglabljal v ta segment. Ampak če je CX 3 vsaj približno tako sestavljena kot mazda 3. Potem, je to zmagovalec v svojem rangu in to z ogromno prednostjo. Razni 2008, capturji polo cross in ostala šara so najmanj 2 razreda odzadaj.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
vsekakor, ampak tudi dizel kaptur ni vreden 17-18k. Res je plastik fantastik. Ni pa slab, ampak morda je v franciji drugače, ampak 99,9999999 procentov slovencev nima 17k gotovine za nakup avta. pa je ta kaptur po kvaliteti izdelave in materialih ena slabših izbir za ta denar. V isti hiši je za jurja cenejši megane GTline mercedes za ta pol izdelek.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ja 0.9 bencinca z ročno klimo, dizel pa nekaj opreme je pa tam kot sem rekel. No sicer tudi VAG pol izdelki so dragi ko pes. Poglej si 90 KM dizla polo v konfiguratorju. Običen trend line z lahkimi felgami avto klimo in tempomatom, ga cenijo kot da je zlat. kakega jurja na to ceno še dobiš popusta, več je utopija. če hočeš še kak bombonček tipa navigacija, modri zob itd si blizu mazde, pa je mazda mercedes za tista jajčka.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
glej, vsi mali avti so v resnici dragi ko pes... če se ne boš sprijaznil z osnovnim motorjem in opremo si takoj ven iz racionalnega

takoj, ko hočeš več kot osnoven motor so dražji kot klaso večji z močnejšimi motorji in več opreme...

sicer pa ne vem kaj si siten s temi dizli v malih jajčkih... nepomemben zaznamek na ceniku pač, normalni ljudje tega ne gledajo
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
2 meseca nazaj sem novega megana kupval. In sem malo cene pregledal. Res da od renoja je vse izpadlo razen megana, ampak, dokler je baba papirje pregledovala in podpisovala, saj je avto prvenstveno namenjen za njo sem, svojo rit vtaknil v vse avte v salonu pa še cene prečekiral. razen megana in osnovne lagune dci za 20k ostalo ni vredno pol tolko kot cenijo. No odjavo starega avta in registracijo novega sva šla 30 km stran z testnim elektro kangoo maxi. to pa je poezija proti vsem ostalim smrdlivcem. ne diši mi edino cena in to da ga pred blokom ne morem polnit. je pa nekaj slovencejni si večinoma ne moremo privoščiti 3 nove avte in iščemo kompromis, da je avto kolkrtolko za na morje, po mestu, v službo, smučanje. In kupimo en avto ki tem ustreza, kle je kaptur zmagovalec. to vedo tudi tržniki in je cena navita. In da zadosti tem potrebam pač potrebuješ dizel, avto klimo, tempomat, morda navigacijo, naslon za roko, boljše sedeže, pa si s ceno v nebesih.
 
Nazadnje urejeno: