Citat:
Uporabnik tomi pravi:
to je klasični avtomatski menjalnik, s pretvornikom navora ... se pravi motor nima prestav, ampak konstantno prilagaja obrate motorja glede na obremenitev (audi multitronic)
na drugi strani maš pa robotizirane z dvema sklopkama (DSG, ... )
Nič konstantno ne prilagaja. Klasičen avtomatik ima prestave (sodobni med 6 in 9) in pretvornik navora (ki ima podobno fumkcijo kot sklopka pri ročnem).
DSG ni robotizran ročni, ampak pač dvosklopčni menjalnik.
Kar si ti omenil (Audijev Multitironic) je pa neskončnostopenjski menjlanik, v tem primeru klasične izvedbe z verigo in večploščno sklopko (Audijev klasični avtomatiski menjalnik pa ima komercialno ime Tiptronic). Neskončnostopenjski imajo sicer tudi druge naine delovanja (recimo planetno ozobljenje, ko ga uporablja Toyota pri hibridih) ipd ...
Potem imaš robotizirane ročne (ki so kot klasični ročni, le da računalnik elektrohidravlično upravlja prestave in sklopko), pa sekvenčne ...
Ne mešat stvari med sabo.