Ljubljana - brezvezno mesto?

sass

Guru
1. sep 2007
5.220
857
113
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Dobro, sem usekal polovično. Ampak, kolikor mi je znano, se po nekaj urah krepko dvigne cena in postane dražje kot npr. Tivoli.
kar je nekako logično, saj primerjaš odprto parkirišče s podzemno garažno hišo v urbaniziranem okolju
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.220
857
113
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
...
2.) so sicer govorice - ampak tako glasne da zna biti v tem nekaj ognja - da je parking pod tržnico 'želja' nekateri z zvezami in veliko denarja. Med pomembnejšimi so menda tudi tujci, ki že 10 let potrpežljivo čakajo z velikimi nakupi in najemi po centru Ljubljani, ki jih pogojujejo s parkingom pod tržnico (se pojavljajo sicer tudi govorice da so ravno pred nedavnim obupali)
projektna dokumentacija za parkirno hišo pod tržnico je že pripravljena, manjkajo samo še tisti z veliko denarja (predvideno je namreč javno-zasebno partnerstvo), tako da bi rekel, da so to res samo govorice
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.570
29
48
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Dobro, sem usekal polovično. Ampak, kolikor mi je znano, se po nekaj urah krepko dvigne cena in postane dražje kot npr. Tivoli.
kar je nekako logično, saj primerjaš odprto parkirišče s podzemno garažno hišo v urbaniziranem okolju
Tivoli je torej gmajna?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.389
6.164
113
635491424549407510_kylie.jpg


"Kylie je rekla, da se je imela res lepo, in obljubila, da se vrne"

cheer.gif
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Kaj veš, morda je pa šla po novi pešpoti ob Savi, kjer so bile prej smeti in barake, ali pa obiskala najnovejši park ob južni obvoznici?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.389
6.164
113
B16TKmxIMAAcMo5.jpg

(via @praprotnix)

Dela na mostu čez Savo v Črnučah so končana. Most bodo za ves promet znova odprli v soboto, 8. novembra 2014, ob 12. uri.

cheer.gif
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Tu imaš:

Citat:
S prvim decembrom, ko je zaživel novi P+R Ježica, je Ljubljanski potniški promet (LPP) spremenil tudi potek treh linij mestnega potniškega prometa. Problematična je predvsem linija 8, ki po novem ne vozi več v Črnuče do Brnčičeve ulice, ampak obrne že na Ježici. LPP je sicer uvedel napajalno linijo 26, ki vozi po stari trasi osmice med Brnčičevo in Ježico, kjer se sreča tudi z linijo 11, toda potniki s tega konca Črnuč morajo po novem za pot do mesta vendarle čakati dva avtobusa.


V Črnučah so bili šokirani

Predsednik sveta četrtne skupnosti Črnuče Smiljan Mekicar pravi, da so ljudje nezadovoljni, saj nikomur ni ljubo, da mora za pot v mesto prestopati, s tem, da se je zmanjšala tudi frekvenca avtobusov. »To je proti vsakršni logiki in prometni politiki, s katero naj bi na avtobuse spravili čim več ljudi. Župan in kasneje tudi pri LPP so nam obljubljali celo, da bodo do začetka tega šolskega leta osmico podaljšali do Šentjakoba, ker imamo težave s povezovalno cesto med Šlandrovo ulico in Zasavsko cesto. Ker ni pločnikov, hodijo ljudje kar po cesti, ki ji je pravzaprav težko reči cesta. Vsi, ki stanujejo v Nadgorici, so zato izpostavljeni nevarnosti. Zdaj pa tole. Prav šokiran sem bil,« nam je potožil Mekicar, ki vsak dan dobiva pisma ogorčenih potnikov, zato je za prihodnji teden sklical svet četrtne skupnosti, kjer bodo sprejeli določene ukrepe. »Pri LPP ne morejo kar spremeniti linije, in to brez pojasnila, zakaj so to storili. Ta del Ljubljane je že tako ali tako slepo črevo LPP, ki bi ga morali povezati z Jaršami,« je dodal.


LPP: Linijo smo skrajšali zaradi škode na avtobusih

Direktor Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) Peter Horvat pravi, da so takšen odziv tamkajšnjih prebivalcev pričakovali in da se pri LPP zavedajo, da je s spremembo linije 8 potnikom padel standard. A po njegovih besedah so to storili zgolj zato, ker je na zgibnih avtobusih nastajala enormna škoda. »Odsek, ko pripelje avtobus iz Spodnjih Črnuč čez železniške tire in potem zavije na Dunajsko cesto, ima 15-odstotni naklon. Na tem spustu z Dunajske ceste na Cesto 24. junija smo na avtobusih konstantno uničevali gume in zglobe. Cena enega zgloba pa je tudi 40.000 evrov! Zato smo morali zgibnike nujno umakniti s tega odseka in jih nadomestili s klasičnimi avtobusi, ki zdaj vozijo kot napajalna linija 26,« je razložil Horvat in hkrati obljubil, da bodo v najkrajšem času poiskali rešitev za poenostavljen dostop do Brnčičeve.

Prva možnost, ki jo premlevajo pri LPP, je, da bi linijo 26 s postajališča P+R Ježica preusmerili na staro obračališče Ježica, kjer bi jo povezali še s šestico. Tako bi lahko potniki z linije 26 prestopali na tri avtobuse. »Ravno danes pa je padla zanimiva ideja, da bi na liniji 8 izmenično vozili zgibniki in klasični avtobusi. Zgibniki bi vozili do Ježice, klasični avtobusi, ki bi jim nadeli ime 8 b, pa bi podaljšali do Brnčičeve. V tem primeru bi se linija 26 ukinila,« je možni rešitvi predstavil direktor LPP.

Na vprašanje, kdaj bodo realizirali dogovor o podaljšanju linije 8 do Šentjakoba, pa je Horvat odvrnil, da takega dogovora nikoli ni bilo. »Premlevali smo edinole, da bi linijo 12 podaljšali proti Domžalam,« je dodal.