Ljubljana - brezvezno mesto?

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.369
375
83
Ta projekt zapiranja glavne cestevin podvoza je treba gledat iz zmoznosti slo gradbene operative enako projektantov. Verjamem ce bi bil odprti mednarodni projekt bi tujci, vsaj tisti iza Karavank in severneje znali bolje sprojektirat zadevo tudi v smeri stalne " pretocnosti" prometa,cetudi samo javnega. Ampak domaci mojstri morajo nabirat nekako reference. Pri 2.tiru turki niso zraven samo zaradi poceni delovne sile. Jeba Slo gradbincev so reference za gradnjo zahtevnih objektov.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.577
9.425
113
A kako? Leta 24 verjetno znamo postavit nek montazen nadvoz nad vsem skupaj...ali ne? Kitajci verjetno v 1 dnevu, hrvati pa 1 tednu....Avtobus sicer klancine ne bo zmogel, ostali pa.
Ti bi postavljal montažen nadvoz nad nadvozom, in to za 4+4 dni, od tega 4 delovne dni? Pa to bi še avtobuse izpustil. Ja bravo res, genij.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.194
842
113
Ta projekt zapiranja glavne cestevin podvoza je treba gledat iz zmoznosti slo gradbene operative enako projektantov. Verjamem ce bi bil odprti mednarodni projekt bi tujci, vsaj tisti iza Karavank in severneje znali bolje sprojektirat zadevo tudi v smeri stalne " pretocnosti" prometa,cetudi samo javnega. Ampak domaci mojstri morajo nabirat nekako reference. Pri 2.tiru turki niso zraven samo zaradi poceni delovne sile. Jeba Slo gradbincev so reference za gradnjo zahtevnih objektov.
pozdravljen, vidim da se spoznaš na te reči. delam za slovensko gradbeno firmo in nam primanjkuje kvalificiranih strokovnjakov. še posebej nujno bi potrebovali Youtube strokovnjaka. verjamem da bi bil ti pravi za to mesto. bi se nam pridružil?
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Če sass ne izpolni tvojih pričakovanj lahko začneš v ponedeljek pri nas.
Projektiva, operativa, komerciala - izbiraj. Edino za yutub ne rabimo, zaenkrat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in krko

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.991
1.439
113
Če sass ne izpolni tvojih pričakovanj lahko začneš v ponedeljek pri nas.
Projektiva, operativa, komerciala - izbiraj. Edino za yutub ne rabimo, zaenkrat.
Fantje, decko hoce v tujino. Jaz ga lahko povežem z enim izmed največjih podjetij za inzenirske storitve v Evropi. Tam lahko gladko svetuje in dela globalno. Plača za sanje ustvarjat. S takim odnosom in znanjem, zagotovljeno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.369
375
83
pozdravljen, vidim da se spoznaš na te reči. delam za slovensko gradbeno firmo in nam primanjkuje kvalificiranih strokovnjakov. še posebej nujno bi potrebovali Youtube strokovnjaka. verjamem da bi bil ti pravi za to mesto. bi se nam pridružil?
Sorry, da sem te uzalil....
Imam pac svoje poglede na Slo gradbeno operativo. Videl-im poblize tako visoke kot niske gradnje iz dolocenega zornega kota potrebnega v sektorju.
Pa nisem YT generacija...
 
  • Všeč mi je
Reactions: delter333

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.577
9.425
113
Bo, ker bodo zaprte različne ceste okol postaje, razsuta postaja, ta konkretno, kjer bi ti delal montažni nadvoz pač ne toliko časa. Ko so Na Dunaju gradil U ban, je blo tud kar neki let zanimiv, zdej je pa super.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

sass

Guru
1. sep 2007
5.194
842
113
nisi me užalil, samo smešno se mi zdi, kako
Sorry, da sem te uzalil....
Imam pac svoje poglede na Slo gradbeno operativo. Videl-im poblize tako visoke kot niske gradnje iz dolocenega zornega kota potrebnega v sektorju.
Pa nisem YT generacija...
nisi me užalil, ravno nasprotno. jaz sem se že razveselil, da sem naletel na nekoga, ki se spozna na te reči, ki ima širši pogled, ki ve kako se dela severno od karavank, pa sem se zagrebel, preden bi mi ga kdo speljal.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.369
375
83
nisi me užalil, samo smešno se mi zdi, kako

nisi me užalil, ravno nasprotno. jaz sem se že razveselil, da sem naletel na nekoga, ki se spozna na te reči, ki ima širši pogled, ki ve kako se dela severno od karavank, pa sem se zagrebel, preden bi mi ga kdo speljal.
Vedno spostujem sogovornika, potrebe za dopolnjevanje CV-ja pa nimam. Ni potrebe. Sedanje mednarodno okolje zadostuje.
Je bila pa zanimiva reakcija cehovske bratovscine na tvoj odgovor...
Veliko uspeha pri realizaciji svojih idej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: delter333

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.369
375
83
Tudi taksne zadeve kot se ocitno in bodo dogajale sem imel v mislih v prvem komentarju omenjene teme...zadnja fotka smiselnega prehoda cez tire ( ki ga pa ni) pove o profi stroke projektanta pa se koga.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.194
842
113
evo, in zadnja fotka iz omenjenega članka je odličen primer, zakaj bi bil ti dober za YT strokovnjaka. nekdo vidi montažni prehod preko dveh tirov neelektrificirane proge in se sprašuje, zakaj se kaj takega ni naredilo v LJ, preko nadvoza s 4 tiri, preko električne vozne mreže in z nivoja 5m nižje od proge. saj ne rečem, tudi to bi se dalo narediti, ampak že samo za montažo/demontažo bi potreboval več kot 4 dni, delno zaporo zaradi avtodvigala, omejitev hitrosti vlakov zaradi gradbišča...
na koncu pa bi ugotovil, da ga ljudje še vedno ne bi uporabljali:

Ponoči potrgali in poškodovali zaščitno ograjo​


Kot so še sporočili s Slovenskih železnic, je bila ograja, ki označuje prepovedan fizični prehod, ponoči potrgana in poškodovana. Ograje so zjutraj ponovno postavili.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.664
1.378
113
Tam kjer se ve, da ljudje prehajajo progo na prepovedanih mestih, postavit policiste/redarje (za njih ne vem če imajo pooblastila za kaznovanje za konkretni prekršek) in vse po vrsti kaznovat. Nato to v medijih objavit in bo mir. Slovenca v večini spametuje samo takrat, ko ga useka po žepu. Od postavljanja in popravljanja ograj ni haska, žal.