LJ Ig: 32 ljudi padlo iz gorečega balona

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.628
4.001
113
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Po neuradnih podatkih je balon, ki je strmoglavil in se pri tem vnel in začel goreti, upravljal lastnik podjetja Balonarski center Miro Kolenc, ki naj bi bil v kritičnem stanju.
A to je una pra**ica, ki so jo novinarji cel dan poskušal priklicat pa pujs ni dvigoval telefona (kar so novinarji tudi žolčno komentirali). Čez njega je imel veliko povedat pa tudi konkurent, saj naj bi imel prenizke cene.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.628
4.001
113
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Pomoje se bo na koncu izkazalo, da je balonarski klub pritiskal na oba pilota
Po neuradnih podatkih je balon, ki je strmoglavil in se pri tem vnel in začel goreti, upravljal lastnik podjetja.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.772
6.550
113
Ja, on je tisti. Že cel dan ga kličejo, vendar se ne oglasi, so rekli na radiu.

Sicer pa se pri balonih ne ve točna pot (samo okvirno), odvisno je od množice dejavnikov. Pristane pač tam, kjer ga lahko pobere kombi s prikolico.

Je pa enkratno in priporočam. Jaz sem letel s tistim po redni ceni.
 

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.840
141
63
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
V največjem balonu v Sloveniji so bili 30 potnikov, pilot in kopilot, ki so se kljub slabemu vremenu, saj se je bližala huda nevihta, odpravili na enourni izlet. Po neuradnih podatkih je balon, ki je strmoglavil in se pri tem vnel in začel goreti, upravljal lastnik podjetja Balonarski center Miro Kolenc, ki naj bi ostal živ in naj bi bil v kritičnem stanju, tako kot še sedem potnikov. Kolenc ni imel licence za pilotiranje z balonom, ker mu je niso podaljšali zaradi zdravstvenih težav, je posebej za Več.. potrdil direktor Javne agencije za civilno letalstvo Republike Slovenije Žiga B. Kotnik.

Ne vemo pa kake zdravstvene težave je mel pilot pred nesrečo.Morda so bile pomembne.
frown-1.gif


4
roza.gif

Ne sprašuj.
Sem ravnokar slišal od kolega, kako je bilo v prvi vrsti ob gašenju na kraju dogodka.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.432
2.784
113
Apollo: translate pls

Sicer pa sem pogledal koliko sprejme najvecja serijska kosara. 33 oseb, tako da moj sum ni bil upravicen.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Edino kar bi bilo morda koristno, vsaj pri komercialnih letih, je najava leta s številom potnikov,

Misliš, da jih ni?

Komercialne barke recimo morajo vsako plovbo javiti kapetaniji in sporočiti število potnikov. Nekako se mi tak protokol zdi precej samoumeven tudi v aviaciji... No, bo povedal kdo, ki pozna stvari.
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.329
7.086
113
pri taščici
po dolgem casu danes prelistal mercatorjevo reklamo in na zadnji strani nasel reklamo za polet z balonom. Bo tole v naslednjih dneh se laufalo?
A je res merkur lani maja nehal prodajat bone, in so sele sedaj prisli ljudje na vrsto. Se pravi po dobrem letu? Koliko jih se caka na polet?
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.524
1.109
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:

A je res merkur lani maja nehal prodajat bone, in so sele sedaj prisli ljudje na vrsto. Se pravi po dobrem letu? Koliko jih se caka na polet?

5 komadov nas ma konec septembra termin, z boni od merkurja, 1x do sedaj odpovedano zaradi vremena. Mam občutek, da bi verjetno točno s tem balonom letel...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.432
2.784
113
V letalstvu, pa tud na morju je verjetno podobno, je tako, da se deli na linijski in komercialni polet. Adria je linijsko letenje, piloti imajo licenco ATPL, nizja pa je licenca profesionalnega pilota oz. komercialnega, ki lahko izvja storitve za placilo. Panoramsko letenje, ni potrebno navesti stevilo potnikov, dejansko se pac ve, vleka jadralnih letal, metanje padalcev.... Motorni pilot bi lahko teoreticno letel Airbusa, ne bi pa mogel prevazat potnikov.

Na orju recimo nekdo vlece banano z otornim colnom, pa mu tudi ni potrebni nikjer navesti stevila potnikov itd.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.142
3.196
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Spet en velik bullshit....

Kakšne omejitve pa bi ti postavil? Nič več letenja z baloni, prepoved vetra ali mogoče takso 100€ po udeležencu? Dodatna izobraževanja, rezervnega pilota, padala za potnike? Mogoče dodatne izpite in načine licenciranja? ... Na koncu pa te zjebe veter, ki ga nisi pričakoval, ker je 2 minute pred tabo na istem mestu pristal drug balon....

Nekateri govorite, kot da bi pilot za 2k€ šel letet v neprimernih vremenskih pogojih in tvegat svoje življenje (ja, tudi on je bil v isti košari) noben pa ne pomisli, da je bil mogoče sklop nesrečnih dogodkov...

Vse regulirat, za vse plačat takse, za vse met papirje. Ko se naredi nesreča, spet dodatno poostrit in regulirat in si ne priznat, da na vremenske pojave žal nimamo vpliva
bonk.gif

Na vremenske pojave ne moreš vplivat, lahko pa se jim izogneš. Recimo tako, da preveriš vreme in če je tvegano, ne vzletiš. Česar ta pilot ni storil, pa je imel možnost.
Dodatno omejit? V bistvu ni potrebe, razen tega, da se za komercialno balonarstvo uvede posebna licenca (kot je pri letalih) in obveznen kontakt s kontrolo letenja ob vzletu, pa oddaja plana letenja pol ure pred vzletom (ne more biti točen, kot je za letala, ker gre za balon, lahko pa je notri generalen opis leta, št. potnikov, opis vremenskih razmer in kdaj so bile preverjene in tako naprej). Morda niti ne za vse lete, samo za nad določenim številom potnikov ... Vse, kar za to rabiš, je laptop ali tablica z data kartico, kar je pri strošku vsega ostalega, kar spremlja komercialno letenje z balonom, boljkotne zanemarljivo.

Ne dvomim da je pilot preveril vremenske razmere prejšnji dan in zjutraj kar je potrdil tudi drugi pilot seveda pa sta se pri odločitvi uštela. Dvomim da bi šla letet če bi vedela da bo prišla nevihta glede nato, da je tista punca rekla da so jim let že dvakrat odpovedal( verjetno zaradi slabega vremena).
Ampak splet nesrečnih okoliščin seveda je pa vsa krivda na pilotu. On sprejme odločitev on odgovarja žal se mu tokrat ni izšlo
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.208
3.831
113
Če se prav razumel je pilot napovedal tako vzlet kot predvideni pristanek kontroli letenja, tako da čisto neregulirano ni. In uradno obvestilo letalske metorološke službe da razmere niso primerne za letenje je bilo izdano ravno takrat, ko je balon vzletel (okoli sedmih), tako da to je šlo po regelcih. Mora pa seveda pilot spremljati tudi lokalne razmere in primernost le teh glede na svojo letalno napravo. Kot je povedal predstavnik uprave za letalstvo bi zadoščal že kratek pogled na pametni telefon z real time radarsko sliko in vsak izkušen pilot ( kar naj bi ta bil), bi videl da se bližajo neugodne razmere.

No, zdaj je lahko biti pamete, takrat pa so se pa odločili kakor so se.

Kot nekdo, ki je bil že resno opečen ( po 35 letih imam še vedno posledice) , pa jim res ne zavidam tega kar bodo mora prestati pri okrevanju.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.432
2.784
113
Javil se je ko je vstopal v kontroliran zracni prostor. Za letenje v nekontroliranem prostoru ne rabis niti radijske postaje.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Na orju recimo nekdo vlece banano z otornim colnom, pa mu tudi ni potrebni nikjer navesti stevila potnikov itd.

Če imaš turistično barko in gor 30 potnikov, pa je treba.
smile-1.gif