LJ Ig: 32 ljudi padlo iz gorečega balona

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.455
7.585
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Apollo: translate pls

Sicer pa sem pogledal koliko sprejme najvecja serijska kosara. 33 oseb, tako da moj sum ni bil upravicen.
Kot mi je bilo razlozeno, je pri opeklinah zadeva taka, da rabijo nekaj casa da se dokoncno izkaze obseg skode in pa da nastopi primeren trenutek za pricetek sanacije.

Tko da jutri se bodo zaceli prvi operativni posegi na plastiki in pa zacetek dolgega zdravljenja...folk ki je zraven se polomljen pa bodo plastiki hodili cekirat kar na travmatologijo...

Poleg resevalnih sluzb ki so resile toliko ljudi bodo sedaj veliko delo opravili se zdravniki ki jih bodo spravili nazaj v zivljenje v pravem pomenu besede...

@hanzi: glede previjanja - opiati delajo cudeze (sej sam ves)...noben ne bo po nepotrebnem trpel...seznanitev z obsegom poskodb (in izgledom) je pa poglavje zase. Je pa menda kr precej hudo.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
ksz
1561519-balon.png
 

Priponke

  • 1561519-balon.png
    1561519-balon.png
    243,8 KB · Ogledi: 88

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Ja.

Citat:
Kot pa je povedal Aleš Tavželj iz Strahomera, ki je hospitaliziran v novomeški bolnišnici, so pristajali z balonom, ko jih je nevihta že dohajala. Dejal je, da bi morali lepo pristati, ampak jih je zajel veter. Prevrnilo jih je, potem pa je balon še enkrat vzletel. V drugem poskusu je bil pristanek prav tako trd, je povedal Tavželj. Še enkrat jih je prevrnilo, potem pa je balon zadel v drevesa in zagorel, je nadaljeval in dodal, da je goreč balon vleklo naprej še kakšnih 50 metrov.

Med samim pristajanjem so morali čepeti in čakali so, da se bo balon ustavil. Po občutku je vedel, da so še kar v zraku, samo ni vedel, koliko so leteli naprej. Povedal je še, da je pri prvem poskusu pristanka ven vrglo eno ali dve osebi, pri drugem poskusu pa prav tako, med drugim tudi pilota. A Tavželj ni vedel, ali je pilot sam skočil ali je padel.

vir: vecer.com
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Spet en velik bullshit....

Kakšne omejitve pa bi ti postavil? Nič več letenja z baloni, prepoved vetra ali mogoče takso 100€ po udeležencu? Dodatna izobraževanja, rezervnega pilota, padala za potnike? Mogoče dodatne izpite in načine licenciranja? ... Na koncu pa te zjebe veter, ki ga nisi pričakoval, ker je 2 minute pred tabo na istem mestu pristal drug balon....

Nekateri govorite, kot da bi pilot za 2k€ šel letet v neprimernih vremenskih pogojih in tvegat svoje življenje (ja, tudi on je bil v isti košari) noben pa ne pomisli, da je bil mogoče sklop nesrečnih dogodkov...

Vse regulirat, za vse plačat takse, za vse met papirje. Ko se naredi nesreča, spet dodatno poostrit in regulirat in si ne priznat, da na vremenske pojave žal nimamo vpliva
bonk.gif

Na vremenske pojave ne moreš vplivat, lahko pa se jim izogneš. Recimo tako, da preveriš vreme in če je tvegano, ne vzletiš. Česar ta pilot ni storil, pa je imel možnost.
Dodatno omejit? V bistvu ni potrebe, razen tega, da se za komercialno balonarstvo uvede posebna licenca (kot je pri letalih) in obveznen kontakt s kontrolo letenja ob vzletu, pa oddaja plana letenja pol ure pred vzletom (ne more biti točen, kot je za letala, ker gre za balon, lahko pa je notri generalen opis leta, št. potnikov, opis vremenskih razmer in kdaj so bile preverjene in tako naprej). Morda niti ne za vse lete, samo za nad določenim številom potnikov ... Vse, kar za to rabiš, je laptop ali tablica z data kartico, kar je pri strošku vsega ostalega, kar spremlja komercialno letenje z balonom, boljkotne zanemarljivo.

To, da niso preverili vremena je laž. Tako kot pri vsakem poletu so zvečer in zjutraj preverili radarsko sliko in merili vetrove z baloni. Je pa res, da so verjetno sabo presodili, ampak to se je verjetno tudi že tebi kdaj zgodilo...

Kaj bi prijava leta kontroli pomagala? Še vedno lahko pride do vetrov katerih ne morejo predvidit, edina razlika je, da se bo potem gnojnica zlivala po kontroli in njihovih vremenarjih. In kaj ima pri teh poletih število potnikov veze? Balon je atestiran za 32 ljudi in to število ni bilo preseženo. To je isto, kot bi moral voznik avtobusa prijavit policiji, da ima poln avtobus
stupid-1.gif


Ne bom komentiral teh tvojih idej s tablico, ker berem/poslušam to pametovanje že cel dan - po vojni je vsak heroj. Po izčrpnih (pretiranih) poročilih medijev lahko vsak z IQ-jem, malo večjim od opice, pogunta "kaj bi bilo treba, da se to danes ne bi zgodilo"...

Sicer pa - bila sta dva balona in eden od njih je 2 minute pred tragedijo normalno pristal, tako da razmere očitno niso bile tako očitno slabe... Ampak ja, na alterju se vedno najdejo strokovnjaki za vsako področje
smirk-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Ja, on je tisti. Že cel dan ga kličejo, vendar se ne oglasi, so rekli na radiu.

rekli so tudi da je pilot v UKC v kritičnem stanju, torej samoumevno nedosegljiv za mrhonovinarje
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik darlingdanger pravi:
stupid-1.gif

A mi lahko na privat objaviš ime osebe, ki je to objavila?


sicer pa nočem bit rasist ampak se vidi, da nekateri južnjaki res nimajo občutka kje je meja okusa
crazy1.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.638
215
63
Kranj
RANT ON

DA VAM JEBEM VSE PO SPISKU TISTI, KI SE NE UMIKATE VOZILOM NA NUJNI VOŽNJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Kot vedno ljudje v avtomobilih telefonirajo, poslušajo glasno glasbo, se ne umikajo, ne gledajo v ogledala, ne spremljajo prometa.. dodatno ovirajo prosto pot reševalnemu vozilu na nujni vožnji, ki žal podaljša prihod na mesto dogodka…!!!"

KATASTROFA, tudi samo to doživljam, kako eni VOZIJO in jIh boli KURČINA za celotno vesolje.

RANT OFF

"p.s In za konec objave še prošnja reševalcev vsem udeležencem v prometu. Ko zagledate modre luči in zaslišite sireno reševalnega vozila se čimprej varno umaknite in nam naredite prosto pot. Nikoli se ne vozimo z opozorilnimi sredstvi kar tako malo za zabavo. Hvala
smile-1.gif
"
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.580
5.151
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi: ja, ampak na žalost je pri nas tako, da noben ne pametuje in noben ne bi nič reguliral in postavil kakšne smiselne omejitve, dokler do česa ne pride.
V Sloveniji je regulacije na vseh področjih še bistveno preveč. Problem naših regulacij pa je, da se vse preverja s papirnatimi dokazili. Ga ni junaškega inšpektorja, ki bo šel redno na teren preverjat, če je naprava vsaj vizualno v redu, pilot pri zdravi pameti, mikro lokalni vremenski pogoji ugodni, itd... Koliko inšpektorjev pride gledat gradnjo, če se dela po kompliciranem z X strani potrjenem načrtu, kako so opremljeni delavci, varnost, okolje? Važno, da so pred tem posredovani dragi papirji, ki jih lahko pripravi samo nekdo z X licenco.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.202
11.235
113
kolikor je jasno po pričevanjih, je bil polet lep in vse okej,do zadnje minute in pristanka... glavno štalo je očitno res ogenj naredil :S
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.328
7.085
113
pri taščici
ksz
Kdaj se bo na yt znasel posnetek poleta oziroma nesrece? Stavim da so snemali, sami vprasanje ce je kartica ostala dovolj neposkodovana.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
sicer pa nočem bit rasist ampak se vidi, da nekateri južnjaki res nimajo občutka kje je meja okusa
crazy1.gif

Kateri južnjaki?

Za tele imbecile iz facebooka namreč ne vemo, če so 'južnjaki'...
tongue-1.gif