Oba imata prav. Cene, ki jih ima objavljene Opel so že tako ali tako navite oziroma upoštevane tako da imajo normalen zaslužek če dajo tale popust za lizing in tudi predvidevajo da bo velika večina vzela avto tako. En majhnen delež pri tem ima verjetni tudi LH, pač zato da si pridobijo čimveč pogodb in obračunajo svoje stroške. Saj, če pogledamo cene Oplov, so konkurenčni šele s temi popusti (ko greš do parih trgovcev raznih znamk in pri vskaem odšteješ popust ugotoviš da so cene potem, po popustu nekje tam-tam, če gledamo isti razred in rang znamke, pri oplu recimo še ford, citroen, mazdo itd..) in je to gotovo upoštevano zraven že ob matične tovarne. Če je pa kdo tako glup da ga kupi za keš in po polni ceni, pa tudi ok. Pa tudi za keš da Opel nekaj popusta, res da ne toliko kot za leasing, ene pol toliko pa gotovo. Tiste cene, ki so kot najvišje vpisane v salonu so itak "fitkivne" (prodajalec je pojasnil da gre za cene za "zahodne trge")
Težko bi tudi rekli da LH služi z obrestmi. Nekaj gotovo že oziroma je to tista razlika od "cene denarja" na finannčen trgu, poln znesek pa gotovo. In če se pogodba prekine prej, tudi LH ta denar ne nič več "stal".
Treba je torej samo dobiti dovolj denarja da se avto odplača in ga potem normalno prodati (lahko ti ga tudi LH ali trgovec, a dobiš pač ustrezno manj, tako kot če daš staro za novo).
Ne vem pa kako je recimo pri akcijah, ko jo ima zdaj recimo škoda (akcija 1%). Avto stane recimo 10.000, od tega plačaš 1.000 (10%) takoj, potem 72 mesecev po 100 (1%) in na koncu še 1800 (18%). Obresti je v tem primeru 0% oziroma onijih imajo navedne 0,1%, če se upošteva še stroške.
A imajo oni potem vodeno ceno kot 10.000-popust (recimo 3000) +obresti (recimo tudi 3.000)= 10.0000. PS ima na domači strani kalkulator, kjer lahko v vsakem trenutku vidiš koliko je še za odplačati in ta znesek je približno število obrokov x znesek obroka. Verjetno se potem pri poplačilu obresti in popust izravnajo (popust vzamejo, bodoče obresti pa vrnejo).