Delodajalec ima pravico po lastni presoji izbirati delavce in jim tudi postavljati pravila dela in norme, seveda skladno z zakonodajo. Mene nič ne iritira to, da so izvajali malce intenzivnejši mystery shopping. Konec koncev je tako: nihče s pištolo na glavi ne sili ljudi k zaposlitvi v Lidlu. Nihče jih tudi s pištolo na glavi ne omejuje, če želijo dati odpoved.
Odločili so se, Lidl naredi izbiro po svojih merilih in pričakuje ustrezne rezultate. Konec koncev je to njihova interna zadeva, ki služi temu, da je trgovina še bolj učinkovita pri prodaji, kar pa kupcev ravno naj ne bi motilo.
Jaz bi v svoji trgovini počel natanko to. Ljudi bi korektno plačal, za vsako šlamparijo, neodgovornost, slabo delo pa bi fasali odbitek od plače. Po nekaj napakah bi jih nagnal, vse pa bi imel zaposlene za določen čas.
Če državo ali kogar koli to moti pa naj plača moje stroške, ki bi jih imel s slabo delovno silo, ki se je ne bi mogel rešiti v razumnem času.
Bolj ko berem razne objave, bolj se mi zdi, da smo še globoko v komunajzarskih časih. Zaposleni so najeta delovna sila in konec. Nobene globoke filozofije ni tu zadaj, še posebej ne v trgovski dejavnosti. Ljudi za zaposlitev ne manjka, selekcija je možna, nihče ni nenadomestljiv. Boljši pač ostanejo, slabši pa niso problem delodajalca. Saj ni zavod za zaposlovanje.
V Lidl sem hodil in bom še naprej. Dosti raje imam porihtano trgovino, kjer ljudje delajo kot mravljice. Dosti raje kot nekatere slovenske trgovske bisere, ki so dražji, trgovke so tik pred penzijo in bistveno počasnejše od Lidlovih, konec koncev pa tudi roba ni nič kaj bolj kakovostna, četudi je na njej velecenjena nalepka Narejeno v Sloveniji. So what? Kaj ta nalepka pomeni Avstrijcu, Nemcu, Italijanu? Verjetno toliko, kot nam nalepka "Made in Slovakia".
Pod črto: podpiram Lidl. To, kar naj bi naredili, ni nič spornega.
Odločili so se, Lidl naredi izbiro po svojih merilih in pričakuje ustrezne rezultate. Konec koncev je to njihova interna zadeva, ki služi temu, da je trgovina še bolj učinkovita pri prodaji, kar pa kupcev ravno naj ne bi motilo.
Jaz bi v svoji trgovini počel natanko to. Ljudi bi korektno plačal, za vsako šlamparijo, neodgovornost, slabo delo pa bi fasali odbitek od plače. Po nekaj napakah bi jih nagnal, vse pa bi imel zaposlene za določen čas.
Če državo ali kogar koli to moti pa naj plača moje stroške, ki bi jih imel s slabo delovno silo, ki se je ne bi mogel rešiti v razumnem času.
Bolj ko berem razne objave, bolj se mi zdi, da smo še globoko v komunajzarskih časih. Zaposleni so najeta delovna sila in konec. Nobene globoke filozofije ni tu zadaj, še posebej ne v trgovski dejavnosti. Ljudi za zaposlitev ne manjka, selekcija je možna, nihče ni nenadomestljiv. Boljši pač ostanejo, slabši pa niso problem delodajalca. Saj ni zavod za zaposlovanje.
V Lidl sem hodil in bom še naprej. Dosti raje imam porihtano trgovino, kjer ljudje delajo kot mravljice. Dosti raje kot nekatere slovenske trgovske bisere, ki so dražji, trgovke so tik pred penzijo in bistveno počasnejše od Lidlovih, konec koncev pa tudi roba ni nič kaj bolj kakovostna, četudi je na njej velecenjena nalepka Narejeno v Sloveniji. So what? Kaj ta nalepka pomeni Avstrijcu, Nemcu, Italijanu? Verjetno toliko, kot nam nalepka "Made in Slovakia".
Pod črto: podpiram Lidl. To, kar naj bi naredili, ni nič spornega.