Liderpnevmatik.si nateg?

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Ja sem, ne samo enkrat, s takšnim odgovorom odjebejo ("rešijo") verjetno 3/4 takšnih pritožb. Ko folk reče, [cenzura] ga, jih bom že znucal, ne da se mi jebat s tem.

Ne me narobe razumet, prav je da dobiš kar si plačal. Ampak, bogpomagaj no, daj se najprej z njimi zmeni (oziroma jim daj priložnost za to) potem pa kozlaj po njih. Če imaš na drugi strani kobilo/konja, ki nič ne razume je treba kdaj tudi 20 mailov izmenjat, pa telefon dvignit preden se kaj premakne. Tako se zadeve rešujejo. Ne pa najprej drama/nateg/senzacija,potem bomo pa že vidli.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Potem pa naj nekam napišejo telefonsko številko ali pa me naj pokličejo na mojo, saj jo imajo in na naročilu in napisal sem jim jo v mojem prvem sporočilu reklamacije.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Jello - imaš prav - samo daj odpri vsaj spletno stran, kjer je AndY1 kupil gume in si poglej njihove splošne pogoje.

@AndY1 - preden boš šel čisto na nož:
Citat:
Vrnitev blaga

Stranka lahko v roku 7 dni zavrne naročeno blago, če za to plača poštne stroške. Zavrnjeni izdelki morajo biti v izvirnih embalažah, v brezhibnem stanju in brez sledov uporabe. S pismom bo stranka AD TYRES INTERNATIONAL SLU obvestila o zavrnitvi blaga.

Preprosteje : AD TYRES INTERNATIONAL SLU lahko odpelje vaše blago in vam vrne denar v roku 30 dni, brez stroškov za zavrnitev blaga.

Če so bili izdelki montirani ali uporabljeni, denar ne bo povrnjen.

Kolikor razumem in če se bodo držali lastnih pravil, si pač samo "vezal" 520,- EUR za mesec dni.

Ostaja pa vprašanje kje v EU nabaviti željene gume - tvoje dimenzije z nosilnostjo 98 ni veliko - Contija pa skoraj nič - tako, da računaj na to, da boš tudi drugje dobil enako stare.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Glej, obstaja precej velika verjetnost, da je tale karolina na drugi strani en šalabajzar. To pomeni, da s tem ko boš čakal da te pokličejo in delal dramo ne boš rešil nič. Piši ji naj ti da cifro in jih pokliči. Jao.
bonk.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zakaj misliš, da če me ona ni poklicala kljub temu, da ima in na naročilu mojo telefonsko številko in na prvem sporočilu reklamacije, da mi bo dala svojo?

Trenutno ne bom nič delal zmede. Njeno zadnje sporočilo je bilo, da bodo preverili pri poizvajalcu, jaz sem jim ponudil, da moje zadnje sporočilo prevedem v angleščino in to je to.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zakaj misliš, da če me ona ni poklicala kljub temu, da ima in na naročilu mojo telefonsko številko in na prvem sporočilu reklamacije, da mi bo dala svojo?

Trenutno ne bom nič delal zmede. Njeno zadnje sporočilo je bilo, da bodo preverili pri poizvajalcu, jaz sem jim ponudil, da moje zadnje sporočilo prevedem v angleščino in to je to.

Naredi screenshote cen in sliko DOTa na gumi.. Keep it simple in v nekaj stavkih. Se vedno ti se najbolj splaca sprejeti kompromis (dodaten popust) kakor tole zonglirat. Pa tud njim verjetno..
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Jp, to imam že vse shranjeno.

Bom videl, kaj mi bodo odgovorili, ko dobijo informacijo od proizavjalca.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
A jaz kaj zamujam, ker to, da so kontaktirali proizvajalca je pomembno ker? Pac naslednji genericni odgovor, bi rekel.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Očitno gre za posredniško prodajo od dobaviteljev iz različnih koncev Evrope h kupcem po vsej Evropi. Zato je prav verjetno, da je dejansko prišlo do nesporazuma, kot je že dejal @McGiver. Prvi odgovor na pritožbo je verjetno namenoma odklonilen, saj najbrž dobijo precej pritožb od raznih špekulantov. Ko bodo dejansko ugotovili napako pa bodo verjetno bolj ustrežljivi, upam.

Sicer pa Andiju je gume prodal očitno ta fant

https://ad.linkedin.com/in/hugo-lacasse-138876ab
http://www.jeanmichelmaurer.co...rale-pneus.html
http://www.le-pilote-automobile.com/2014/04/10/interview-dhugo-lacasse-gerant-de-centralepneus/
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Včasih so rekli, da se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha. Ti si tipično, še preden si se z njmi začel zares pogovarjat (ok, si jim pisal in oni so te z "generičnim" odgovorom odjebali) naredil celo dramo, pol alterja študira zakonodajo osmih držav, še preden si prodajalcu rekel "dober dan, ampak sori, tukaj pomoje nekaj ne štima...".

Robo lahko vrneš, tudi brez navedbe razloga, tudi brez natega. To se vsak dan dogaja in postopki vračila so rutinski. Ampak ja, seveda, ker nisi v prvih petih minutah ob osmih zvečer ko ti nekaj ni bilo všeč dobil lizike (pardon, odgovora "ja se ti opravičujemo in bomo vrnili, še preden sploh pogledamo zakaj gre) imamo pa dramo,....senzacija, pa nateg je treba takoj napisat. Me zanima če bi v resnični trgovini tudi enako naredil. Pridem iz štacune, ugotovim da so zajebali, ah, najprej jim bom na fasado pljunil in na vrata posprejal "nateguni" potem se bom šel pa menit.

Sorry, ampak zadnje 3 ali 4x ko so mi v spletni štacuni kaj zajebali, sem jim poslal mail z opsom napake in predlogom da stvar prihtajo (in kako). V prav sveh primerih sem naslednji delovni dan (pa so bile vmes orenk velike in male zakotne skoraj nikomur znane štacune) dobil odgovor z opravičilom in s pojasnilom, kako bodo poprvili napako. V vseh primerih je prišel nov produkt (ali del produkta) izjemno hitro in brez kompliciranja, v 3 od 4 zraven še neak malenkost (ali malo več, od 2 produktov do kakega dodatka).
Tako se dela. To, kar polčne liderpnevmatih, je bullshit in neposlovno (prav bi bilo, da mu vsaj pošljejo nove gume s hitro dostavo in poskrbijo za odvoz starih)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
No, jaz pa sem kakšno stvar rešil tako kot ti, kakšno drugo šele po 100 mejlih in 10 klicih, kakšno tretjo pa šele z disputom na paypalu. Še nobene pa tako da sem že prvi dan naredil dramo, potem pa kot užaljena princeska čakal doma da se spomnijo name in me pokličejo. Niti ene.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.221
1.365
113
Saj vem, da je bilo povedano, pa vseeno. Pri takih zneskih rade volje plačam 5€ zraven in sem krit s strani Paypala. In verjamem, da se tudi prodajalci malo drugače obnašajo, ker vedo, da si krit 180 dni.

Želim ti, da ugodno rešiš tale zaplet.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
omfg, 6 strani napisanih zarad ene reklamacije.
ona je pa kaj, 2 maila napisala? en generičen pa enega kjer ni najbolj razumela? vi pa cel doktorat.
vas si pa človek res noče želet za stranko.

andi ti pa začni z angleščino saj vidiš da niso slovenci.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.253
113
Za odpiralca reme
Sprasujem se koliko moras biti omejen, da kljub temu ko evidentno vidis da s teboj komunicirajo s pomocjo google translata odgovarjas v slovenscini in to v situaciji kot je tako pomembna stvar kot je reklamacija. Glede na to kako si se zadeve lotil se nebi cudil ce ti ne rata, glede na tvoje reakcije pa bi ti na nek nacin celo potihem privoscil eno boleco solo iz tega.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
Za odpiralca reme
Sprasujem se koliko moras biti omejen, da kljub temu ko evidentno vidis da s teboj komunicirajo s pomocjo google translata odgovarjas v slovenscini in to v situaciji kot je tako pomembna stvar kot je reklamacija. Glede na to kako si se zadeve lotil se nebi cudil ce ti ne rata, glede na tvoje reakcije pa bi ti na nek nacin celo potihem privoscil eno boleco solo iz tega.

Bo pac vse skupaj trajalo malo vec casa. In bo se malo vec jeze.
smile-1.gif

Jaz tudi mislim, da bi s klicem in/ali lepo obrazlozenim ang. mailom prisel prej do resitve.
Ali je prodajalec nategun ali ne, pa ne bi znal sodit.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.253
113
Na zivce mi gre cloveska ignoranca povrhu vsega pa je prodajalec takoj nategun, prevarant lopov in se kaj, ce gre kaj narobe in namesto da bi kupec pomagal sam sebi in konec koncu tudi prodajalcu le ta s prstom kaze kot da sam se nikoli ni nic zamocil... In ta situacija je tipicen primer tovrstnega pocetja medtem, ko je kupec povsem oportunisticno kupoval tam kjer ocitno se sam ni verjel da bo slo dobro skozi. Pa ce to ni totalni idiotizem.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Če ne bi verjel, da ne bo šlo skozi, ne bo kupoval. Misliš, da komaj čakam, da zagemblam 500 EUR? Feedback na Alterju je bil dober.

Zakaj pa misliš, da sem naročil gume z dražjega linka, brez DOT2014 oznake in ne tistih z DOT2014 oznako?

A zdaj sem si pa na enkrat kar sam kriv, ker so mi narobe poslali, potem pa mi pisali, da je to vse ok in da se jaz motim.

Prodajajo v Sloveniji, pa ne znajo slovensko? A to je zdaj moja krivda?