Liderpnevmatik.si nateg?

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Da ne res. A ko pa to naredi Paypal, da vrne kupnino, da zavaruje kupca, je pa kaj?
Misliš, da MC to počne prvič?

In gume niso ukradene. V korespondenci sem jim mnogokrat napisal, da naj jih odpeljejo, dal sem jim naslov, kjer jih čakajo (pri vulkanizerju), ampak pogovor z njimi je pač nemogoč.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Hmmm... in kaj tocno sedaj sploh zelis? Glede na to, da so ocitno ta model gum nehali delat leta 2014? Jih zelis vrniti in kupiti kaj drugega?

Želim, da odpeljejo napačno dostavljeno blago. Denar sem dobil nazaj, tako da s temi gumami nočem več imeti opravka.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
itak, da zadeva še zdaleč ni rešena - Andy ima sedaj doma blago, katerega ni plačal. Kako bodo sedaj Andorci postopali naprej je odvisno od njih. Andiya lahko doleti tudi izvršba. Če pa so pametni, se bodo malo zresnili pri komunikaciji in se dogovorili.

Blago si lahko kadarkoli odpeljejo. To sem jim pisal že od začetka, da naj odpeljejo napačno dostavljeno blago in mi povrnejo kupnino.

MC je jasno napisal, da morajo poštnino za pošiljanje napačnega blaga nazaj, kriti sami.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.105
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa kaj je z vami? Kot da bi mi želeli slabo.

Eh. Glede vsega imaš prav, ampak postopaš pa zelo okorno oz. se poslužuješ manevrov ki niso dobri zate. Tako da tole kar ti pišemo je bolj kot ne prijateljski nasvet.

Je pa res da situacija ni enostavna oz. nosiš nek riziko, ker očitno ni nedvoumno da so gume ki si jih prejel dejansko drugačne od tega kar so ponujali. In če je to res, potem je edina tvoja opcija da vrneš gume na svoje stroške. Če pač nisi pripravljen požreti teh XX eur se zna zgodit da boš moral it na sodišče, kar na koncu tudi zate (četudi zmagaš) ne pomeni nič dobrega.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Dokler je bil denar pri njih in gume pri tebi,so se delali norca...zdaj trenutno je oboje pri tebi in po mojem bo tista Carolinca zdaj zagnala mal panike,ker nekdo bo moral za to situacijo odgovorjat
evil.gif


Bodi pozoren na to,kaj se bo dogajalo v teh 45 dneh,mogoče je glede na njihovo dosedanje obnašanje za pričakovat še kakšen nizek udarec...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa kaj je z vami? Kot da bi mi želeli slabo.

Eh. Glede vsega imaš prav, ampak postopaš pa zelo okorno oz. se poslužuješ manevrov ki niso dobri zate. Tako da tole kar ti pišemo je bolj kot ne prijateljski nasvet.

Je pa res da situacija ni enostavna oz. nosiš nek riziko, ker očitno ni nedvoumno da so gume ki si jih prejel dejansko drugačne od tega kar so ponujali. In če je to res, potem je edina tvoja opcija da vrneš gume na svoje stroške. Če pač nisi pripravljen požreti teh XX eur se zna zgodit da boš moral it na sodišče, kar na koncu tudi zate (četudi zmagaš) ne pomeni nič dobrega.

MC mi je napisal, da gre pošiljanje nazaj na njihove stroške.

Ja pismu, a je res kupec lahko le je*ena stranka?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.105
113
Ja če so dobavili napačno blago potem imaš po večini zakonodaj pravico do tega da ti vrnejo ves denar in zastonj odpeljejo blago. O tem ni dvoma.

Ampak glede na debato v tej temi si niti mi nismo enotni ali so ti dobavili pravo blago ali pa napačno. Oni se namreč sklicujejo na to da je blago pravo .. v takem primeru si imel 7 dni da bi vrnil blago na svoje stroške. Če bodo vztrajali da so ti poslali pravo blago je vprašanje kako bo MC postopal. Sam mislim da ne bodo igrali odločevalca (ker jim to lahko prinese pravne probleme), ampak bodo tebi vzeli denar in te napotili na pravno inštitucijo.

Lahko pa seveda upaš da je ta tvoj manever malce omehčal "support" in bodo izvedli kakšno pozitivno akcijo. Koneckoncev imajo oni v igri tudi ugled.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če bodo vztrajali da so ti poslali pravo blago je vprašanje kako bo MC postopal.

Če jim bo MC ugodil, mi bodo denar nazaj trgali, meni pa ostanejo gume, ki jih bom pač nataknil na avto. Zato pa bom, za enkrat, gor monitral stare letne Michelinke.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Andy, niti pod razno ti ne želim slabo. Upam, da se zadeva ugodno reši.
Ampak, če boste ti in uni tam v Pirinejih principielno vztrajali vsak na svojem, se ne bo.
Ne pravim, da moraš zadevo mirno požreti, ampak poskušaj razumeti tudi njihov vidik. Fora je v tem, da ti ni bilo dostavljeno napačno blago, ampak ti misliš, da si dobil napačno blago, ker si bil zaveden. In oni lahko brez težav dokažejo, da so poslali točno te pnevmatike, kot si jih ti kliknil in po točno tej ceni.
In kot sem že v začetku dejal - obstaja velika verjetnost, da ti gum sploh ni poslal Hugo iz Andore, ker on se ne ukvarja s pošiljanjem gum ampak bolj s svojo tajnico Catherine. Pač pa ti je gume poslal Luigi iz Italije. Preko iste strani enake gume prodaja tudi Hans iz Nemčije. In to za 20EUR po komadu ceneje kot Luigi. Je pa bil Hans fer in v opisu napisal tudi leto izdelave, Luigi pa ne, ker je Hugo iz Andore itak dejal, da se vse, kar je novejše kot 36 mesecev, šteje za novo gumo. In ker so gume od Luigija torej, glede na prodajne pogoje, nove, mu letnice izdelave ni bilo treba navesti. Problem nastopi, ker je Tamara iz Zagreba, ki je za Huga iz Andore prevajala spletno stran v hrvaščino, spotoma pa še za dodatni zaslužek (jeb@t ga, biznis je biznis) v slovenščino, čeprav o slednji nima prav veliko pojma, to določilo o 36 mesecih pozabila vključiti v prevod.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Te popolnoma razumem.

Ampak, za enkrat se MC strinja z mano, da mi je bilo poslano napačno blago.

Če se bo izkazalo, da sem se motil in bodo to MC-ju dokazali, bom seveda, brez problema jim plačilo vrnil (oz. jim ga bo MC), jaz pa bom obdržal stare gume.
Ampak, zdaj je breme dokazovanja na strani liderpnevmatika. Jaz sem svoj 'case' že predstavil.

Popolnoma razumem, da se jim je zgodilo, da imajo tekst napačen, ampak ob nakupu jaz nisem pregledoval strani še v drugih jezikih, kaj tam piše glede starosti gum in sem se zanašal na njihovo slovensko stran.
Hkrati je še pri cenejši gumi pisalo, da je letnik proizvodnje (mouse over) 2014, tako da sem upravičeno domneval, da bom dobil gumo letnice 2015+.

Če imajo oni prevod na svoji strani napačen, jim ne morem pomagati, kakor jim ne morem na noben način pomagati, da jim razložim, kaj jim tam piše, saj me sploh ne poslušajo.
Že od začetka odprtja reklamacije me sploh ne poslušajo, kaj jim hočem dopovedati. To je pa zato, ker nimajo slovensko ali angleško govorečega človeka in ker nimajo chat sistema ali pa po telefonu, kjer verjamem, da bi se dogovorili v roku ene ure.

Tako pa preko njihovega reklamacijskega ticket sistema nikamor ne pridemo. Ampak to ni moja krivda.

Kot da bi imeli pokrita ušesa in se drli 'Tri leta, tri leta, tri leta,....'. To je vse, kar znajo.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.500
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ocitno sta obe strani trmasti in vsak vztraja pri svojem ...
nahrung002.gif
... In "ticket sistem je pri takih zadevah eden izmed takih, kjer so zadeve sledjive, ce je na enem primeru vpletenih vec razlicnih strani ... Caroline ti sama preko telefona ali chata ne bi mogla nic kaj dosti pomagati, ker verjetno nima dovolj kompetenc ... in ker je verjetno samo eden od stotih referentov, ki odgovorarja na zahteve strank in posreduje odgovore, ki jih dobi od sistema dalje stranki ...

Pa saj delas tudi sam v podobni firmi, kjer se tudi zadeve resujejo zelo pocasi... In tudi ce koga ne dobis na telefon... ti ta da ponavadi odgovor, da bo posredoval problem dalje v ustrezni oddelek in da te bodo obvestili... odgovor pa vseeno cakas zelo dolgo ... Poleg tega v tojem primeru vsaj vedno odgovoarja ista Caroline ... ce je helpdesk na chatu ali po telefonu, pa vedno dobis drugega referenta... in je treba vedno celo zgodbo razlagati od zacetka...
grims-1.gif


Je pa tako, da sedaj lahko bluzimo dalje in ugibamo, kaj bo... če bo... kaj ne bo ... Se vedno sem na tvoji strani in upam, da se bo zadeva cimprej resila v tvoj prid...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Točno tako - zaenkrat si ti naredil "kar si lahko". Bo pa treba res počakati še na MC, ki bo očitno odigral "sodnika".

To, da ti je MC "vrnil" denar, je samo "dokaz", da so sprejeli "reklamacijo" - o tem kam se bo tehntica nagnila se bo videlo po 45 dneh.

Sam sem še vedno mnenja, da "pravno nimaš prav", da pa si glede na celotno "štorjio" (prevodi itd.) bil "zaveden" - ampak ali bo to dovolj za rešitev v tvojo korist, je pa še odprto.

IMHO ti bodo ponudili neki popust (5 do max. 10%), da bodo sami izstopili z 0 (ali minimalnim minusom) - dvomim pa, da bodo šli na na tistih slabih 112,- EUR / kom.

Da pa malo še olja prilijem na ogenj - klikenzi - liderpnevmatik Deutschland .
Pa naj služi tudi kot "dokaz", da je liderpnevmatik dejansko prodajna platforma.

edit: na nemški strani so AGBji (splošni pogoji poslovanja) malo bolj človeško spisani - in jasno navedno, da se reklmacija na DOT do 36 mesecev starosti NE prizna. Tega pa seveda ni na slovenski strani - zna biti, da se boš zaradi tega "izvlekel".

edit2: Sicer staro - ampak vseeno - mnenje tržnega inšpektorata SLO
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113

Hvala za tole. Torej, predpisa ni. Torej velja tisto, kar piše na njihovi spletni strani.
Če se prav spomnim, veljajo v takem primeru pogoji, ki so za potrošnika bolj ugodni, v tem primeru tekst na njihovi spletni strani.

Kar se pa tiče glede teksta v nemščini - kaj naj pri naslednjem nakupu pregledam vse jezikovne strani določene spletne strani, da vidim, kaj sploh kupujem?
Tole je mišljeno sarkastično, seveda.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Nope - ker med njihovimi splošnimi pogoji ni navadna nobena omejitev, se bo presojalo po "sedanji praksi" - in ta je 3-5 let za novo - torej 3 leta, ker je to ugodneje zate.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Se ne strinjam. Če na njihovi spletni strani piše do dveh let, je to ugodneje zame in kar se mene tiče, to velja zame.

Drugače lahko vsakdo piše kar hoče. A zdaj bo pa 'sedanja praksa', ki v noben predpis ni zapisana, ki je navaden kupec ne pozna, prevladala nad pisano besedo prodajalca, ki jo kupec prebere, ko kupuje gume na njihovi spletni strani.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Iz MC-ja so mi tudi sporočili, da je trenutno 'žogica' na strani prodajalca in da meni ni potrebno nič storiti.

Sicer pa, dosti imam tega pisanja.

Trenutno je zame, če se stvar kaj ne spremeni, zaključena.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Daj link kje to piše med splošnimi pogoji poslovnja.

Pa nočem tebe "pregovoriti" - hočem ti le dopovedati, da velja le kar je zapisano med splošnimi pogoji poslovanja. Pa to ne le pri teh "Andorcih", ampak velja za vse.
Seveda z dodatkom, da ne smejo biti določeni slabši pogoji kot jih določa zakon.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
Tudi ostale stvari, ki so napisne na njihov strani niso tako nepomembne - recimo opis izdelka itd.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Andy, niti pod razno ti ne želim slabo. Upam, da se zadeva ugodno reši.
Ampak, če boste ti in uni tam v Pirinejih principielno vztrajali vsak na svojem, se ne bo.
Ne pravim, da moraš zadevo mirno požreti, ampak poskušaj razumeti tudi njihov vidik. Fora je v tem, da ti ni bilo dostavljeno napačno blago, ampak ti misliš, da si dobil napačno blago, ker si bil zaveden. In oni lahko brez težav dokažejo, da so poslali točno te pnevmatike, kot si jih ti kliknil in po točno tej ceni.
In kot sem že v začetku dejal - obstaja velika verjetnost, da ti gum sploh ni poslal Hugo iz Andore, ker on se ne ukvarja s pošiljanjem gum ampak bolj s svojo tajnico Catherine. Pač pa ti je gume poslal Luigi iz Italije. Preko iste strani enake gume prodaja tudi Hans iz Nemčije. In to za 20EUR po komadu ceneje kot Luigi. Je pa bil Hans fer in v opisu napisal tudi leto izdelave, Luigi pa ne, ker je Hugo iz Andore itak dejal, da se vse, kar je novejše kot 36 mesecev, šteje za novo gumo. In ker so gume od Luigija torej, glede na prodajne pogoje, nove, mu letnice izdelave ni bilo treba navesti. Problem nastopi, ker je Tamara iz Zagreba, ki je za Huga iz Andore prevajala spletno stran v hrvaščino, spotoma pa še za dodatni zaslužek (jeb@t ga, biznis je biznis) v slovenščino, čeprav o slednji nima prav veliko pojma, to določilo o 36 mesecih pozabila vključiti v prevod.
Se strinjam z obrazložitvijo.
Sicer pa, zakaj nebi mogel en prodajalec en artikel prodajat po dveh različnih cenah? In če želiš imet dražjega, boš kliknil dražjega, če želiš cenejšega pa klikni cenejšega.