Letalo se skoraj zruši - vihar v Nemčiji

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Zato pa takšen pijani pristanek
hysterical-1.gif


Kaj sta le počenjala? Je narobno ročko držala
cheer.gif



Lp
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Ha ha not funy statistike in študije kažejo, da so ženske pilotke veliko bolje obnesejo v stresnih situacijah kot pa moški piloti, ki se obnašajo mačistično in ne mislijo enako na posledice.
Ženska pa ponavadi najprej premisli in potem šele naredi.
BTW moja draga je pilotka in na lastne oči sem videl primerjavo moški vs ženska ona je isti problem rešila 1.2x hitreje in 20% bolj pravilno.


BTW pilotirata oba in kadar koli lahko drugi prevzame kontrolo nad zrakoplovom.
Zato je pa vse dvojno (razen hrane&pijače to ima vsak drugačno).
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.235
113
tisti ki ima čas mislit v takih situacijah je pomoje za odpis!
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Zato pa takšen pijani pristanek
hysterical-1.gif


Kaj sta le počenjala? Je narobno ročko držala
cheer.gif



Lp

Saj tam nekje v trenutku dotika krila z stezo bi naj prevzel kapitan.
Blo pri poročilih
wink-1.gif
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.126
656
113
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Ha ha not funy statistike in študije kažejo, da so ženske pilotke veliko bolje obnesejo v stresnih situacijah kot pa moški piloti, ki se obnašajo mačistično in ne mislijo enako na posledice.
Ženska pa ponavadi najprej premisli in potem šele naredi.
BTW moja draga je pilotka in na lastne oči sem videl primerjavo moški vs ženska ona je isti problem rešila 1.2x hitreje in 20% bolj pravilno.


eee to pa narobe misliš.
Ženske naredijo točno tako kot so naučene. moški pa zmeraj poišče neko drugo opcijo. poleg tega pa se ženska v stresnih situacijah slabše obnese kot moški, ker so bol čustvene in niso toliko psihološko močne. ženska pade v jok, moški pa pošle vse nekam pa reši situacijo.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Zato pa takšen pijani pristanek
hysterical-1.gif


Kaj sta le počenjala? Je narobno ročko držala
cheer.gif

Saj vem da je hec, samo ti povem, da punce letijo res boljše kot fantje. Poznam eno, ki je nadarjena in bo še enkrat nekaj več imela kot licenco za PPL-A, ker je še mlada, pametna, samo malce sreče še rabi
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
BTW pilotirata oba in kadar koli lahko drugi prevzame kontrolo nad zrakoplovom.
Zato je pa vse dvojno (razen hrane&pijače to ima vsak drugačno).

Res je, čeprav pristaja in vzleta pa po defaultu kapetan letala ...
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Ha ha not funy statistike in študije kažejo, da so ženske pilotke veliko bolje obnesejo v stresnih situacijah kot pa moški piloti, ki se obnašajo mačistično in ne mislijo enako na posledice.
Ženska pa ponavadi najprej premisli in potem šele naredi.
BTW moja draga je pilotka in na lastne oči sem videl primerjavo moški vs ženska ona je isti problem rešila 1.2x hitreje in 20% bolj pravilno.


eee to pa narobe misliš.
Ženske naredijo točno tako kot so naučene. moški pa zmeraj poišče neko drugo opcijo. poleg tega pa se ženska v stresnih situacijah slabše obnese kot moški, ker so bol čustvene in niso toliko psihološko močne. ženska pade v jok, moški pa pošle vse nekam pa reši situacijo.

stupid-1.gif
ženske že doolgo niso več za štedilniki jih imaš v čisto moških poklicih npr v vojski, rudarstvu, naftnih ploščadih, ladji... zame je ženska enakovredna moškemu.

Kar pa se tiče jokanja bolje, da joka in se zaradi tega čustveno izlije kot pa da mi v krizi otrpne.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.365
2.739
113
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
BTW pilotirata oba in kadar koli lahko drugi prevzame kontrolo nad zrakoplovom.
Zato je pa vse dvojno (razen hrane&pijače to ima vsak drugačno).

Res je, čeprav pristaja in vzleta pa po defaultu kapetan letala ...

To pa ni res.
Oba pocneta vse.
Zakaj pa sta pristajala na tisti pisto, ocitno ni nic kazalo na tako mocan sunek.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.365
2.739
113
Se strinjam s tabo.
Zagotovo so zenske v potniski aviaciji tako dobre kot moski. Ko pa govorimo o kaksni drugi vrsti aviacije, ko je potrebno se sproti odlocat in ne samo bit pilot avtobusa, jih je pa presneto manj. So pa tudi take.
 

Florjan

Pripravnik
1. sep 2007
444
1
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:


Res je, čeprav pristaja in vzleta pa po defaultu kapetan letala ...

To pa ni res.
Oba pocneta vse.
Zakaj pa sta pristajala na tisti pisto, ocitno ni nic kazalo na tako mocan sunek.

Kapitan (levi v kabini) je šef in odgovoren. Četudi pristaja kopilot mora do besede upoštevati kakršnekoli ukaze kapitana. Tu ni in ne more biti demokracije.
Pristanek na posnetku je bil kritičen zaradi sunkov vetra, ti so pa ponavadi zelo lokalni in jih v kontrolnem stolpu mogoče niso zaznali. So pa kontrolorji leta nad vsemi in njihov ukaz je zadnji brez debate.
Prijatelj pilot je rekel, da če mu kontrolor ukaže: "ostro na levo" bo obrnil tisti trenutek, če bo pa kdo od potnikov polil kavo, se bo pa kasneje pritožil. (Žal ga je strogo uboganje ukaza stalo življenja.)
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.365
2.739
113
Pilot in kopilot sta si kar se letenja tice povsem enakovredna. Kdorkoli kadarkoli prime komande in odreagira, ce je potreba.
V kokpitu ni vec, kot nekdaj, absolutne oblasti, ampak je timsko delo. Seveda mora kopilot ubogat kapitana, ce pa mu da nalogo da naredi nekaj kar ni pravilno, zakonito, ga je pa tudi dolzan zavrnit. Zato pa sta tudi dva,, da se med seboj chekirata.
Pa tudo kontrolorji niso nad vsemi. Se nekdo je nad njimi. Kdo ve?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Florjan pravi:So pa kontrolorji leta nad vsemi in njihov ukaz je zadnji brez debate.

Niti približno. Zadnjo besedo ima pilot (ravno tako kot kapitan ladje).

Mimogrede: pred leti je na nemško-švicarski meji kontrolor rekel gor, letalska elektronika (TCAS) pa dol. Pilot je ubogal kontrolorja - in ga (s kopico drugih ljudi) ni več med živimi. Lani ali predlani je pri Mexico cityju kontrolor rekel dol, Lufthansin pilot je pa raje poslušal TCAS (kot jih pri Lufthansi in celem kupu drugih letalskih družb tudi učijo) in je zato (skupaj s polnim jumbotom potnikov) še živ. In je bil potrepljan po rami, ker je naredil tako, kot je treba.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.126
656
113
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Ha ha not funy statistike in študije kažejo, da so ženske pilotke veliko bolje obnesejo v stresnih situacijah kot pa moški piloti, ki se obnašajo mačistično in ne mislijo enako na posledice.
Ženska pa ponavadi najprej premisli in potem šele naredi.
BTW moja draga je pilotka in na lastne oči sem videl primerjavo moški vs ženska ona je isti problem rešila 1.2x hitreje in 20% bolj pravilno.


eee to pa narobe misliš.
Ženske naredijo točno tako kot so naučene. moški pa zmeraj poišče neko drugo opcijo. poleg tega pa se ženska v stresnih situacijah slabše obnese kot moški, ker so bol čustvene in niso toliko psihološko močne. ženska pade v jok, moški pa pošle vse nekam pa reši situacijo.

stupid-1.gif
ženske že doolgo niso več za štedilniki jih imaš v čisto moških poklicih npr v vojski, rudarstvu, naftnih ploščadih, ladji... zame je ženska enakovredna moškemu.

Kar pa se tiče jokanja bolje, da joka in se zaradi tega čustveno izlije kot pa da mi v krizi otrpne.

saj je ženska enakovredna z moškim to je res. vendar v kritičnih situacijah moški boljše reši zadevo. (pa nimam nič proti ženskam). a ti bi rajše mel da bi ženska planla v jok pa bi si pokrila oči. če bi v tem primeru nardila to, da bi letalo zapeljalo dol iz steze in bi bila nesreča. moški (ponavadi) ne otrpne. ponavadi otrpne ženska ali pa pade v jok in ne more naslednjih par sekund rešit situacije.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Florjan pravi:So pa kontrolorji leta nad vsemi in njihov ukaz je zadnji brez debate.

Niti približno. Zadnjo besedo ima pilot (ravno tako kot kapitan ladje).

Mimogrede: pred leti je na nemško-švicarski meji kontrolor rekel gor, letalska elektronika (TCAS) pa dol. Pilot je ubogal kontrolorja - in ga (s kopico drugih ljudi) ni več med živimi. Lani ali predlani je pri Mexico cityju kontrolor rekel dol, Lufthansin pilot je pa raje poslušal TCAS (kot jih pri Lufthansi in celem kupu drugih letalskih družb tudi učijo) in je zato (skupaj s polnim jumbotom potnikov) še živ. In je bil potrepljan po rami, ker je naredil tako, kot je treba.

Ko je švicarski pilot to govoril, še ni bilo pravila koga se naj v tem primeru posluša. On je pravil samo enemu pilotu od obeh. Šele potem so to spremenili.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.126
656
113
Pilot vedno ampak vedno posluša (oziroma se mora vesti po navodilih kontrole letenja) dokler se mu ne javi TCAS. Ko se javi TCAS pilot lahko oz. mora (odvisno od politike kompanije) poslušati TCAS (climb/descent). Takoj ko zvrši tako operacijo mora pilot TCAS RA (Traffic Collision Avoidance System Resolution Advisory) takoj javiti kontroli prometa. V primeru Uberlingna je šlo tako, da ruski pilot ni poslušal TCAS RA ampak kontrolorja. In sta se prbila skupaj. TCAS komunicira med sabo in se avtomatsko zmeni keremu letalu bo dal climb in keremu descent. Napak pri TCASu ni!