Let z letalom

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
thx.
Aja pa najbolje je sedeti na krilu, ker je največji razmak med vrstami sedežov
smile-1.gif
(govorim za Adrijine Airbuse)
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Ne, najbolje je sedet pri zasilnih izhodih, ki niso nad krili. Tam je namreč tudi redni vstop/izstop na letalu in je prostora krepko več kot v business ali first classu. Je pa takšnih sedežev samo par na let, tako da jih je treba rezervirat. Na AirFrance-ovih 747 sta to sedeža 28 B in C ter 28 G in H. Glej sliko.

2540%2028BC.jpg


Največja ironija tega leta pa je bila, da so me potem selili v business class, ker je blo treba ujčkat enega srčnega bolnika (ki mu na srečo ni bilo nič).


Druga najboljša varianta je tik za pregradno steno, ker ti nihče ne more dat sedeža nazaj, za noge pa je tudi relativno veliko prostora.

851899-0056Naletalu.jpg


(vse slike so na najbolj cheap sedežih v economy classu... da ne bo pomote)


Šele tretja je potem zasilni izhod nad krilom. Ostalo je pa pač Rio Mare economy class.


In prosim, lepo prosim... NE PLOSKAT PILOTOM. Skozi extra thick bulletproof vrata mu je prav vseeno, ali mu kdo iz 47F ploska ali ne. Pa tudi če bi te slišal, razmišlja o hotelu in stevardesah. Če pa ploskaš zase, pa ploskaj v glavi.
851899-0056Naletalu.jpg
 

Priponke

  • 851899-0056Naletalu.jpg
    851899-0056Naletalu.jpg
    40,2 KB · Ogledi: 255

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Ah daj no, ne moreš biti izjema po dobrem pristanku, pa ne ploskat! To ti ja dvigne moralo in prežene strah za naslednji let!
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ljudje velikokrat začnejo ploskat, že ko se letalo z zadnjimi kolesi dotakne piste. Enkrat sem doživel, da je takoj za tem letalo še pokasiralo en sunek vetra, ki nas je malo dvignil in potem zabil nazaj na pristajalno stezo. Naenkrat grobna tišina in nihče ni več ploskal.
evil.gif


Meni moralo dvigne, da se spravim ven iz plehnate piksne na svež zrak. Strahu pred letenjem pa nimam.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
NIHČE ne ploska pilotom, razen slovenskih seljačin na čarter letih. Ploskaš lahko če je pilot pristal v ultra zajebanih vremenskih pogojih, ko so še stevke bele ko zid in samo čakaš kdaj bo prva začela kričat "Vsi bomo umrli!"
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Večinoma je tak vse avtopilot, pilot malo popravlja z joystickom...
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
Na Airbusih so zasilni izhodi tudi na krilih
smirk-1.gif
(na teh ki so v lasti Adrie)
In pregrada na teh naših aviončkih je taka da je samo zavesa, razmaka med vrstami je pa ravno toliko kot v kilokateri vrsti, vsaj če me spomin ne vara, ker sem enkrat tam sedel.
 
Nazadnje urejeno:

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Vem, saj so pri večini letal...

Samo tam imaš še vedno nekoga pred sabo, samo za noge je malce več prostora. Saj sem napisal, da je to tretja najboljša opcija. Prvi dve pa sta tam, kjer pred tabo ni nikogar (glej slike).
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
Če se ne motim sem vedno letel le z Adrijinimi letali in edini prostor, kjer sem imel več prostora za noge je bilo na krilih
confused-1.gif
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
912
111
43
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:


(vse slike so na najbolj cheap sedežih v economy classu... da ne bo pomote)

Nekatere letalske družbe precej bolj delijo sedeže cenovno v economy classu in so najcenejši tisti v zadnji vrsti, ki se ne dajo nagnit nazaj, ti pri zasilnih izhodih pa niso najcenejši.
Je pa polno strani po netu, kjer za letalsko družbo in tip letala pogledaš razporeditev sedežev (prostor, bližina stranišča, smer strežbe, evakuacijske poti...) in si potem rezerviraš tistega, ki ti paše.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Manjša letala imajo tako ali tako samo dva vhoda (spredaj in zadaj) ter nobenih predelnih sten (samo zavesice za business classom), tako da se moraš tam dejansko zadovoljiti z opcijo 3 - zasilni izhod nad krili.
smile-1.gif


Mora biti pa suffer leteti več ur v teh malih škatlah. Verjetno si mislil kakšne Adriine čarterje v južno Sredozemlje, ne?
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Samo moraš vedet, da ti pišeš o Airbus A320, ki so piksne proti A340 kaj šele proti boeingu 747, katerega razporeditev opisuje Jernej.
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
E vidiš, to mislim. Na medcelinskem letu še nisem bil, bo pa počasi čas, glede na to da sem tole naše sredozemlje že skoraj v celoti predelal. Mislim najdaljši let je bil v Maroko in ja debele 4 urce so kar mal utrujajoče, če se celo pot kolena dotikajo prednjega sedeža
bonk.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Prvič slišim. Kako naj bi sploh izgledal ta "cenik" za različne economy sedeže? Ker do sedaj je bila vedno praksa, da začnejo filat letalo od spredaj nazaj. Če prvi rezerviraš, dobiš prve sedeže za business classom.

Poleg tega dostikrat potnike na sredinskih sedežih za predelno steno selijo kam drugam, ker tja pridejo mamice z otroci (v steno se vpne zibka).

Tako je bilo vsaj na Emirates, AF, Swiss, Turkishu in Iran Air... s katerimi sem letel v zadnjih letih.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
912
111
43
Ne vem, kako izgleda cenik. Menda je tako zapleten, da algoritma v kakšnih malo starejših letalskih družbah ne razume nihče več. In to resno.
V kakšne ultra akcije grejo pač najslabši economy sedeži, ker se tisti, ki si 10 ur mednarodnega leta kupijo za 150 EUR, najmanj pritožujejo nad neudobjem.
Morda ti kak potovalni agent lahko pojasni več, meni se je že zgodilo na Malaysian in mislim da KLM, da nisem mogel prosto izbirat, kateri sedež bom imel, ker sem pač imel najcenejšo karto. No, na letalu se potem lahko presedeš, če je prosto drugje (na skrivaj v business
smile-1.gif

Za Emirates pa ne vem, nazadnje sem z njimi letel v A380 in imajo vsi sedeži vrh kape prostora
tongue-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik Pakul pravi:
E vidiš, to mislim. Na medcelinskem letu še nisem bil, bo pa počasi čas, glede na to da sem tole naše sredozemlje že skoraj v celoti predelal. Mislim najdaljši let je bil v Maroko in ja debele 4 urce so kar mal utrujajoče, če se celo pot kolena dotikajo prednjega sedeža
bonk.gif

Ah 4 urice ni nič proti medcelinskim letom, v kombinaciji s kakšnim slabim "sedežem". Nazadnje sem se v A340 11ur stiskal v economy-u.
Prav odločil sem se, da medcelinsko letim samo še v buisness class-u. se ne splača trpet (193cm) za tisith 200-300€ razlike
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Samo moraš vedet, da ti pišeš o Airbus A320, ki so piksne proti A340 kaj šele proti boeingu 747, katerega razporeditev opisuje Jernej.
Seveda, sej sem napisal da velja za Adrijino razporeditev na njihovih Airbusih, oni imajo itak samo 320ke. Piksna je šele njihov CRJ, če fašeš window seat
smile-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Saj povsem logično... samo "ugodnih" sedežev je izredno malo v primerjavi z vsemi sedeži, tako da ne vem, koliko se jim to dejansko splača.

KLM... no, da vem, s kom ne smem leteti
tongue-1.gif
.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
6. kaj lahko imaš s sabo - tekočine pa to- do 150ml baje?

Tekočine do 100ml, skupno do 1000ml.



7. baje je treba imeti prozorno vrečko in tam not te tekočine?

Ne.

Popravek oz. pojasnilo: v oddani prtljagi imaš lahko kar hočeš od tekočin, v ročni (tisti, ki jo neseš s seboj na letalo), pa v prozorni plastični vrečki prostornine max 1000 ml (=1 liter), ki se jo da zapreti (ziploc ali kaj podobnega) flaške (tube ipd) s po največ 100 ml prostornine ...